تاریخچه مخفی اجرای نما

سرامیک خشک نما گروهی از مواد نو هستند که با توجه به کاربرد، ارزش افزوده و پیچیدگی فناوری ، دارای تقسیم بندی های مختلفی هستند. بنابراین صفحه نما به قطعات خردی تقسیم شده که این قطعات با جلو و عقب شدن و گرفتن زوایای کم نسبت به یکدیگر در محدوده مجاز ساخت و ساز تحرک را به این نما افزودند. بندهاي بسته آنهایی هستند کاشی ها را در فاصله فقط 2 تا 3 میلی متري از یکدیگر قرار داده و اجازه حرکت را به تکه هاي پوشش نما می دهند. بندهاي باز آنهایی هستند که اجازه حرکت بیشتري را به تکه هاي پوشش نما می دهند بطوریکه حداقل در فاصله 6 تا 7 میلی متري از یکدیگر قرار گرفته اند. اگر بند ها را به اندازه کافی در نظر بگیریم امکان تعویض یک قطعه پس از نصب فراهم میشود فاصله اسلب تا دیوار در این روش حداقل 80 میلیمتر است . در انتهاي کار قطعات اسلب پرسلان (که قبلا براکت ها روي آنها سوار شده اند ) روي شبکه سوار( یا آویزان ) شده و وزن هر قطعه با کمک براکتهاي نصب شده روي آن به صورت منفرد و مجزا به شبکه منتقل میشود. امروزه درمیان محصولات رایج جهت پوشش سطوح وسیع، کاشی پرسلانی به عنوان یک کاشی بدون لعاب و یا لعابدار باپخت دمابالا وتخلخل پایین وجذب آب کمتراز 5/. درصدازاهمیت بالایی برخورداربوده وحجم تولید آن نیز روزبروز بیشتر میشود.

نمای خشک سنگ

Post has be᠎en c᠎re᠎at​ed with behsaznama​ C᠎onte nt G᠎enerat or Demoversion!

شرکت های نمای خشک

نمای سرامیک خشک از نوع پرسلانی در دو مدل سوراخدار و توپر تولید و در بازار میشود که هر 2 از نظر دتایل اجرای سرامیک خشک و قیمت اجرای نمای سرامیک خشک بسیار پرطرفدار هستند. کاشی هاي پرسلانی بدلیل جذب آب بسیار پایین و فرایند تولید خاص و منحصربهفرد از استحکام بالایی برخوردار بوده و به نوعی میتوان آنها را سنگ مصنوعی نامید. سرامیک پرچلین به خوبی در مقابل نفوذ رطوبت مقاومت میکند و علاوه بر این خود استحکام بالایی دارد، با جلوگیری از نفوذ رطوبت، از کاهش مقاومت المانهای ساختمان در مقابل زنگ زدگی و نفوذ رطوبت جلوگیری میکند. انتخاب رنگ سفید به دلیل بازتاب بالای نور خورشید بود و انتخاب چوب به این دلیل بود که از ظرفیت حرارتی بالایی برخوردار است و می تواند نوسانات دما را در داخل ساختمان کاهش دهد. جهت اطراف بازشوها (پنجره ها)، خرپشته و فلاشینگ ها چنانچه از سرامیک خشک استفاده می شود، بایستی قبل از اجرای سرامیک ازپوشش عایق رطوبتی و حرارتی استفاده شود. در واقع دلیل اصلی این سرامیک ها در دنیا پایین آوردن هزینه های اجرای نما و هزینه های نگهداری ساختمان از لحاظ مصرف انرژی بوده است.

همچنین باید این نکته را نیز افزود که نمای هر ساختمان علاوه بر جذب مخاطب و تأثیرگذاری بر آن نقش مهمی نیز در زیباسازی منظر شهری خواهد داشت. اولین ارتباط افراد با هر ساختمان از طریق پوسته ی خارجی (نمای) آن شکل می گیرد. نمای سرامیک خشک به عنوان نسل جدید نمای ساختمان میتواند تمام نیازها و توقعاتی که از یک نمای بهینه میرود را برآورده کند. در ابتدا گرانول (دانه هایی به شکل سیب) به عنوان ذرات ابتدایی تولید پرسلان تولید می گردد. نمای این ساختمان یک حجم واحدی است که در آن شکاف هایی مطابق با عملکرد فضایی و نور خورشید ایجاد می شود. ساختمانی که توسط درختان احاطه شده باشد، حسی کاملاً متفاوت با همان ساختمان بدون سرسبزی خواهد داشت. بندکشی باید حتماً با کاردك لاستیکی انجام و عمق بندها کاملاً پر شود قبل از خشک شدن ماده بندکشی، باید اسفنج مرطوبی را روي سطح کار کشیده تا پستی و بلندي پیرامون بندها محو گردد و پس از خشک شدن کامل نیز با پارچه تمیز سطح کار باید صیقل داده شود. مخلوط باید به مدت 15 دقیقه کاملاً مخلوط شود و سپس آن را بوسیله ماله شانهدار مصرف نمود در صورت افزایش مقاومت میتوان مقداري از چسب بتن استفاده نمود.

درز میان سرامیک ها 6 یا 8 میلی متر تنظیم می شود.

8. چسب را کمی با آب یا مایع بتن آغشته کرده سپس با کمک کاردك قاشقی و شانه اي در سطح دیوار یا کف می کشیم . متریال اصلی در طراحی نمای این ساختمان مسکونی، آجر بود که در ترکیب با بتن به کار رفته است. پس از گذشت سالها و در صورت تخریب ساختمان، میتوان این پنلها و مصالح را جمع آوری کرد و مجدداً در ساختمان دیگری مورد استفاده قرار داد. پس حتماً در زمان طراحی نما باید به این موضوع دقت شود. در ادامه اصول اولیه و مواردی که باید در هنگام طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک باید به آن دقت کنید را بررسی خواهیم کرد. در صورتی که تمامی ساختمانهای نمای کلاسیک و یا مدرن دارد، شما نیز در طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک باید از همین سبک پیروی کنید. درز میان سرامیک ها ۶ یا ۸ میلی متر تنظیم می شود. درز میان سرامیک ها 6 یا 8 میلی متر تنظیم می شود. همچنین این نکته را نیز باید افزود که هیچ کدام از زوایای الماسی های نما زاویه های رند مثل ۹۰ یا ۴۵ یا ۳۰ درجه نمی باشند که این موضوع، به سختی کار بسیار افزود. Th is has be᠎en creat​ed with behsaznama Con te᠎nt Gen er ator Dem ov​er sion.

سرامیک پرسلانی

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از سرامیک پرسلانی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید