بحث بر سر نمای خشک

اصلیترین دلیل استفاده از نما خشک ساختمان، مزایای متعددی است که به همراه دارد. سرامیک طرح سنگ آنتیک مقاومت زیادی در برابر رطوبت دارد. نمای خشک سرامیک یافول بادی معروف از معروفترین انواع سرامیک خشک است که میزان جذب رطوبتی کمتر از یک درصد داشته و در برابر یخبندان مقاومت بسیار بالایی دارد. عمر مفید نمای خشک حداقل دو برابر نمای سنتی است. زیرسازی نصب خشک سرامیک، متشکل از پروفیل های قائم و براکت های اتصال می باشد که این پروفیل ها و براکت ها از آلیاژ آلومینیوم با حداقل ضخامت ۲ میلی متر تشکیل شده است . این فناوری برای اولین بار در دنیا امکان ضد آب سازی360 درجه را در ساختمان ها و سازه ها را فراهم کرده ،بدین معنی که بهره بردار می تواند یک ساختمان را از پی تا بام با استفاده از این فناوری ایزولاسیون و آب بندی کند. هنگامی که این اتفاق ها میافتد این ساز ها میتوانند محله و گاهی اوقات چشم انداز ما را دچار تغییر کنند و باعث میشوند که که عابران و رهگزان متوقف شده و به این ساختمان ها توجه کنند.در این مقاله قصد داریم به تحیلیل و بررسی ۱۰ ساختمان با نمای ساختمان مدرن بپردازیم که ما را شگفت زده کرده و گاهی اوقات باعث میشوند که چندین بار برگشته و آن ها را نگاه کنیم.

نحوه نصب نمای خشک

Post has been generated  wi᠎th behsaznama Conte᠎nt  G​en​erator DE᠎MO!

سرامیک خشک پرسلانی در دستهی تایلهای سرامیکی قرار دارد که در دماهای بسیار بالا در حدود 1300 تا 1400 درجه سانتی گراد پخته میشوند و به همین دلیل مقاومت بسیار بالایی دارند. در پاسخ به این سوال باید گفت که هر کدام از این نماها، به شکل خاصی نصب میشوند. نصب این نوع نما به نسبت آسانتر است و وزن کمی هم دارد. هزینه اجرای نما خشک ساختمان به عوامل متعددی بستگی دارد. این هزینه به عوامل زیادی بستگی دارد که در صورت تمایل، میتوانید از طریق تماس با کارشناسان آن، راهنمایی و مشاوره لازم را در این زمینه دریافت کنید. در صورت عدم نصب اصولی، امکان بروز حادثه وجود خواهد داشت. همانطور که گفتیم، هزینه نصب با توجه به نوع پروژه شما متفاوت خواهد بود. بافت نمای ساختمان های این منطقه در گذشته آجر بوده و امروزه تقریبا این بافت با ساخت و ساز ها جدید در حال از بین رفتن می باشد. Th᠎is con᠎tent w as writt​en by behsaznama Content Gen erator Dem oversi on᠎!

نحوه تغییر Google چگونه روش قیمت نمای خشک

آن ها در طراحی پنجره ها از طرح های گره چینی سنتی اصفهان استفاده کردند، اما متریال به کار رفته در آن جدید بوده و آن متریال “ترکیب کانفولیت و پودر سنگ” می باشد. یکی از چالش های اصلی طرح به حداکثر رساندن نور و کیفیت فضایی با استفاده از پنجره های حداکثری است. پروفیل های قائم با مقاطع متفاوت که نمونه هایی از آنها در شکل زیر نمایش داده شده است تهیه می شوند. متریال به کار رفته در نما شیشه نما های خشک می باشد. برای تسلط بر نور خورشید، کنترل آن و همچنین حفظ حریم خصوصی، متریال فلز کار شده روی نمای ساختمان با برش CNC به صورت شبکه ای در آمده است. عایقسازی در این روش بسیار مهم است و در صورت عدم توجه به این موضوع، مشکلات زیادی بهوجود خواهد آمد. این روش دوام زیادی ندارد و امنیت آن نیز پایین است. اگر نمای خشک بهصورت اصولی اجرا شده باشد، میتوان این فاصله خالی را بهگونهای طراحی کرد که هوا داخل آن حبس شود. در طراحی نمای بیرونی با توجه به پلان مذکور و محدودیت هایی که پیش رو داشت، طراحان تمرکز اصلی را بر بافت، متریال، و طراحی اقلیمی بازشو ها، به خصوص جهت استفاده بهینه از نور و کنترل آن قرار دادند.

نمای خشک نمایان

بافت چوبی نیمه باز در بالکن ها علاوه بر ایجاد محرمیت در فضای داخلی، میزان ورود نور را کنترل می کند. مصرف انرژی سیستم گرمایش و تهویه هوا را تا 30% کاهش می دهد و باعث صرف جویی انرژی در فصل سرما و گرما می شود. بطور مثال در مناطق گرم و مرطوب در زمان اجرای نمای سرامیک خشک در قسمت پشتی پوشش نما درزهایی تعبیه شده که این درزها باعث تبادل رطوبت می شوند یا در مناطق با آب و هوای سرد وگرم وخشک هوای پشت پوشش نما محبوس شده و امکان تهویه در آن وجود نداشته ، این هوای محبوس بعنوان عایق مانع از ورود و خروج هوا از بیرون به داخل و بالعکس خواهد شد و نقش مهمی در کاهش انرژی مصرفی ساختمان خواهد داشت. همه چوب هایی که در نما استفاده می شوند با استفاده از نرم افزارهای پیشرفته در کوره های مخصوص و در دمای بسیار بالا به چوب ترمو تبدیل می شوند و کلاس بندی می شوند. اچ پی ال مخفف High pressure laminate به معنای ورق های لمینیت فشرده شده تحت فشار بالا می باشد. با توجه به سوي این که سرامیک ها جلاجل مکان های مختلفی دل بهم خوردگي می شود هر کدام از حسن ها با ویژگی های ظاهری خاصی برای فروش تامين می شود.

دیدگاهتان را بنویسید