با دنبال کردن 3 مرحله ساده، هزینه اجرای نمای خشک نتایج بالاتر را دریافت کنید

این نما بر روی سطوح مختلف از جمله فلز، آجر، سیمان و چوب قابل استفاده است ولی دارای عیب مقاوم نبودن در مقابل عوامل و زیبایی آن به مرور از بین میرود. ان نوع نما سالیان سال ماندگار است و در برابر عوامل مختلف نظیر باد، باران، برف، نور خورشید، گرد و غبار و … روش آزمایش مقاومت مصالح سنگی در مقابل عوامل جوی. چرا که طول عمر بالایی را برای سازه به ارمغان آورده و در برابر نفوذ حشرات و آتش سوزی از مقاومت دو چندانی برخوردارند. استفاده از نمای سیمانی در ساختمان ارزان می باشد و دارای سرعت اجرای بالایی است نمای سیمانی مقاومت خوبی در برابر حریق دارد و از انتشار آتش جلوگیری می کند. ممکن است در آن ترک خوردگی و شکستگی ایجاد شود عایق صوتی ضعیفی است و گرد و غبار را جذب می کند. در روش های قدیمی و سنتی نصب و اتصال نماهای آجری مشکلات و آسیب هایی همچون افزایش وزن و حجم ساختمان، عدم اتصال کامل به دیواره های اصلی سازه، نداشتن مقاومت و استحکام لازم در برابر پدیده های طبیعی همچون سیل و زلزله وجود داشت که امروزه با متداول گشتن روش ها و متدهای نصب، معایب و آسیب های روش های سنتی به کل از میان برداشته شده و بازدهی و طول عمر ساختمان هایی با نمای آجری افزایش یافته است.

دتایل اجرای نمای خشک

همچنین بهتر است بدانید طراحی نما می بایست توسط معمار انجام گیرد و توسط شهرداری منطقه یعنی در منطقه ای که سازه یا همان ساختمان در حال ساخت است تأیید شود. برای ساخت و ساز و طراحی نمای ساختمان باید با دفاتر و مراکز معماری مشورت نمود. نمای خانه به ضلع بیرونی خانه که معمولاً مشرف به خیابان قرار میگیرد گفته میشود. تلفظ “فاساد” در انگلیسی هم استفاده میشود و این “فاساد” یکی از مهم ترین بخشهای طراحی خانه شما است. قابل ذکر است نمای رومی از سبک نماهای کلاسیک است که در طراحی و اجرای این نما از سنگ هایی همچون: سنگ مرمر، تراورتن و گرانیت بهره برده می شود. در صورتی که کیفیت چنین پروژه هایی مستقیما با تخصص افراد درگیر در آن در ارتباط می باشد. اجرای هندریل شیشه ای باعث زیباتر شدن محیط شده و با بازتاب نور در روز سالن ها و ساختمان ها را روشن تر می کنند و با استفاده لامپ های کمتر می توان در مصرف برق و انرژی صرفه جویی کرد.

نما های خشک

Con᠎tent h᠎as been c᠎reat ed  by behsaznama Con᠎tent Gener​ator DEMO!

این روش آنقدر موثر و کاربردی است که حتی برای جذاب تر کردن نمای ساختمانهای قدیمی و باستانی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. که برای شستشو نما نیاز به داربست است یا بدون داربست نیز می توان عملیات نماشویی را انجام داد. سنگ طبیعی گاهی اوقات روی سطوح داخلی نیز استفاده میشود. در طی این فرآیند، مقاومت آلومینیوم در برابر خوردگی افزایش یافته و علاوه بر محافظت در برابر هوا، لایه اکسید آلومینیوم که بر روی مواد پایه در طول فرایند آنودایز تشکیل می شود، جذابیت زیبایی شناسی و توانایی مقاومت در برابر حملات شیمیایی را افزایش می دهد و در نهایت این محصول را به یکی از پرکاربردترین روکشهای مورد استفاده در صنایع مختلف و نیز طراحی مدرن نما تبدیل میکند. در این مقاله میخواهیم به معرفی تعدادی از جدیدترین متریال مدرن نمای ساختمان که به تازگی در بسیاری از کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار می گیرد بپردازیم.

به قصد گزارش ایسنا، رن ژنگ فی ، مؤسس و مدیر ارشد اجرایی شرکت چینی هواوی روز شنبه درب خبر و مصاحبهای با گزارشگر Nikkei Asian Review معترف اذن کرد که این شبگاه تکنولوژی سفل تأثیر وكيل ممنوعیت فعالیت شرکتهای چینی هواوی و زد تی ای درون ایالات متحده آمریکا و همچنین جریان سازیهای كابينه ترامپ علیه آنها ناقوس سایر کشورهای جهان به صلابت کاهش یافته است. قابل ذکر است ورقه کامپوزیت ترکیب و مخلوطی از لایه های مختلفی همچون پلاستیک فشرده و فلز آلومینیوم می باشد. این موضوع هم بین مردم مقبولیت یافته و دوست دارند نمای شهرشان با ساختمان های بلند و نورپردازی شده زیبا و روشن تر از همیشه بنظر برسد. قابل ذکر است سیستم های نما به انواع خشک و تر تقسیم می شوند. از این رو از نظر زمان بندی و هزینه ایی به صرفه تر خواهد بود. آنچه که با عملکرد محافظتی نما تضاد داشت تبدیل نما به پوستهای نازک بود.

7 کارآمد روش‌ها برای دریافت بیشتر از سرامیک پرسلانی

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با نمای سنگ وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید