باز کردن Mike در اجرای نما

در سیستم کرتین وال فریم لس بیشترین سطح شیشه را در نما داریم چرا که شیشه ها با فاصله کمی از هم و بدون هیچ عنصر اضافی در کنار هم جای گرفته اند. چرا که با ساختار این نما و وجود هوا در بین دو جداره ی شیشه ای آن گرما و سرما متناسب با میزان نیاز کاربر تعیین می شوند. در مجموع برای پروژه هایی که در طراحی آن ها از تعداد زیادی ماژول یکسان و تکرار شونده استفاده می شود و ساخت و سازهایی که به عملکرد و کارایی بسیار بالا نیاز دارند، استفاده از کرتین وال یونیتایز بهترین سیستم اجرایی ممکن خواهد بود. بسته به انتخاب نوع نمای شیشه ای مورد نیاز برای اجرا، قیمت تمام شده ی کار متفاوت میباشد. مورد نهایی که درباره ی آن صحبت می کنیم، نوع یراق آلات مورد استفاده است. با توجه به ویژگی های هرکدام از سیستم ها شما می توانید سیستم متناسب با شرایط پروژه خود را انتخاب کنید. یکی دیگر از عواملی که در انتخاب روش اجرایی و نوع نمای کرتین وال موثر است، میزان تبادل انرژی (UW ) ساختمان است که این امر باید با توجه به سیستم گرمایش، سرمایش و تهویه هوا، باز یا بسته بودن محیط اطراف ساختمان و موقعیت ساختمان انجام شود.  This was cre ated ​by behsaznama Content Generator  DEMO.

Find اکنون، برای شرکت طراح و مجری نمای خشک چه کاری باید انجام دهیدسریع؟

نمای اسپایدر، نمای کرتین وال، نمای سرامیک خشک و پنجره های آلومینیومی از جمله انواع سیستم های نما بوده و با توجه به اهمیت طراحی و اجرای مدرن ترین نماها در ساختمان های مسکونی و اداری، شاهد راه اندازی شرکت های متعددی در زمینه خدمت رسانی در این زمینه می باشیم که در این میان میتوان گفت شرکت آرمن طرح و نما به عنوان یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین شرکت های فعال در این حوزه بوده و با همکاری تیمی متخصص و خبره بهترین امکانات را در اختیار کارفرمایان و مشتریان قرار می دهد. البته یراق آلات تاثیر بسزایی روی ظاهر نمای کرتین وال دارند تاجایی که حتی گاها کارفرمایان با توجه به ظاهر زیبای این یراق آلات، خواستار افزایش تراکم آن ها در نما شده اند که این امر مسلما باعث افزایش قیمت هم نمای سنگ می شود. که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. نمای مینرال ترکیبی از سنگ های گرانیت و معدنی، سنگهای سفید و مرمر با پلاستر است و از مزایای آن با محیط زیست سازگار است در برابر آتش مقاوم است و تنوع زیادی دارد و از معایب نمای مینرال این است که در مقابل رطوبت مقاوم نیست. سنگ های که از جنس گرانیت هستند از نوع سخت هستند و میزان جذب آب در آن کمتر است و در هر ۶۰ سانتی متر یک پیچ در آن به کار می رود.

سرامیک پرسلانی

هر چه این ضریب به عدد یک نزدیکتر باشد، دیوارپوش میزان بیشتری از صوت را جذب و هرچه به صفر نزدیکتر باشد، بیشتر صوت را منعکس می کند. در ادامه مقاله سعی بر آن خواهیم داشت شما را با انواع سیستم های نما و ویژگی های هر یک آشنا سازیم لطفا با ما همراه باشید. برای اجرای نمای کرتین وال ابتدا باید بر اساس طرح اولیه و با محاسبه ضریب هایی که در پایداری سازه موثر هستند به ارائه مدولاسیون اقدام می شود. داخل باب اول ابتدا باید صحن را از هر شيوه آلودگی پاک کنید. اول بررسی و در نظر داشتن استحکام سازه ای نما و دوم خطوط نمایان پیش بینی شده. کرتین وال به عنوان یکی از پر استفاده ترین انواع نمای شیشه ای که اکثر کارفرمایان همواره استفاده از این نما را خواستار هستند، از نظر اقتصادی به صرفه است. و پوشش هر دو طرف ورودی (تصویر 4) این ویژگی برجسته تر شده و فضا کمی تنگتر به نظر خواهد آمد. سبک نمای مدرن تجاری و مسکونی به منظور سازگاری و حفاظت از محیط، باید از ویژگی هایی نظیر ذخیره انرژی خورشیدی در اقلیم گرم و یا استفاده از گیاهان برای کاهش آلودگی هوا برخوردار باشد..

اما نمای شیشه ای کرتین وال چه ویژگی هایی دارد که استفاده از آن بسیار رایج شده است؟ مدولاسیون ارائه شده باید دربرگیرنده ی میزان پرتی مصالح ساخت و همچنین مونتاژ مدول های نمای کرتین وال باشد. این سیستمهای نمای شیشه ای توانایی مقابله در برابر بادهای شدید را دارند و همچنین در برابر سرقت ایمن هستند. این لوله ها می توانند از جنس های مختلفی از جمله استیل، آهن و یا آهن با روکش استیل باشد که هرکدام قیمت خود را دارند. برای مثال باید بدانید که یراق آلات استفاده شده در سیستم کابلی، قیمت بالاتری نسبت به یراق آلات به کار رفته در سیستم لوله ای دارند. از آن جا که از سازه های نگهدارنده نمای بسیار متنوعی می توان در نمای کرتین وال استفاده کرد، قیمت نمای شیشه ای کرتین وال هم متفاوت است. قیمت نمای کرتین وال کاملا بستگی به میزان پروفیل های آلومینیومی، شکل و ساختار پروفیل ها ، نوع سیستم کرتین وال استفاده شده ( فیس کپ، فول فریم لس یا یوچنل، یونیتایز ) و نوع شیشه بکار رفته در نمای شیشه ای دارد. بنابراین قیمت قطعی نمی توان از نمای شیشه ای ارائه داد و باید براساس شکل و ساختار نمای ساختمان، نمای شیشه ای طراحی شود و بعد طرح نهایی آنالیز شود.

دیدگاهتان را بنویسید