اگر می‌خواهید برای رسیدن به موفقیت به نمای مدرن, در اینجا فهرست شده است 5 مسائل ارزشمند برای دانستن

هزینه اجرای نما به صورت خشک چقدر است؟ نما های ملاتی معمولا بعد از 20-15 سال نیاز به ترمیم و بازسازی دارند که مسلتزم تخریب نما و ملات زیر آن است، این عمل موجب افزایش هزینه های ترمیم شده و به علاوه اینکه موجب آسیب دیدن سنگ نما میشود.اما سیستم نصب خشک طول عمر و دوام بیشتری دارد. در اجرا و نصب نمای ساختمان سرامیک, اجرای نمای خشک در ایران روش خشک نسبت به روش ملات دار بسیار بهتر است. اکنون به بررسی ویژگی های نمای تراکوتا میپردازیم یکی از ویژگی های مهم نمای ساختمانی تراکوتا این است که آب بسیار کمی را جذب می کند. اینم دستگاه بر روی میز به همراه پمپ باد و آب متصل میشود. این ارتفاع کشیده بین کف و سقف باعث میشود نما قد و قامت پیدا کند. این قابلیت یکی از مهم ترین ویژگی هایش است که نمی توان به راحتی آن را در متریال های دیگر ساختمانی پیدا کرد. می باشد. به همین جهت دیگر نیاز به فارسی بر کردن و برش دادن تراکو برای نصب در گوشه های کار نیست بلکه با استفاده از لوازم جانبی خود متریال امکان ایجاد هرگونه کنج و نبشی بدون کثیف کاری می باشد. پرسلان معمولا به فراوردههای سرامیکی شیشهای و سفید اعم از لعابدار و بدون لعاب میگن، قطعات پرسلانی معمولا جذب آبی نزدیک به صفر دارند. ᠎C ontent has be᠎en gen᠎er ated by behsaznama C on᠎tent Gen er ator  Demoversion᠎!

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

در دنیای امروز متریال های زیادی برای ساخت نمای ساختمان وجود دارند. برای مثال سرامیک های پرسلانی، جذب آب بسیار پایینی و حداکثر تا 0.5 درصد دارند که به همین دلیل هم چسبندگی ملات ماسه سیمان به این نوع از مصالح در حد صفر است. جهت اجرای نمای سرامیک پرسلانی به روش خشک از سه نوع سیستم استفاده می شود که شرکت تیام فراز پارسیان با داشتن کادری مجرب و بهره گیری بیش از15سال تجربه درزمینه مشاوره طراحی و اجرای انواع نمای مدرن ساختمان پیشرو در اجرای تمامی نماهای بروز دنیا در ایران می باشد که در ذیل به شرح هرکدام از این سیستم ها می پردازیم. برای طراحی نمای ساختمان نیاز است تا با انواع متریال های مدرن، کلاسیک و روز دنیا آشنا باشید. امروز افتخار داریم که بگوییم شرکت نویان نما پس از گذشت یک دهه فعالیت مستمر با فراز و نشیب ها و پیشرفتهای متفاوت ، وهمچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بر پایه درک فنی متخصصین و شاغلین مجموعه، توانسته است با جلب رضایت مشتریان، یار و همراه شما در پروژه های ساختمانی باشد و تجربه ای درخشان در ایفای تعهدات خود به عنوان یک شرکت مطرح پیمانکاری داشته و توانسته است ظرفیت های بالای خود را در در عرصه های اجرای نمای خشک شامل: سرامیک خشک،سنگ خشک،نمای کرتین وال،نمای کامپوزیت،نمای سمنت برد،نمای استرچ متال،درب و پنجره های آلومنیومی و لوور ثابت کند.

فاصله ای که میان نمای اصلی و نمای تراکوتا ایجاد می شود به عایق شدن هر چه بیشتر ساختمان و جلوگیری از هدر رفت انرژی کمک می کند. صفحهنمایشها (پنجرهها) تنوع نوری را در طول روز ایجاد میکنند و درعینحال عایق و محافظت در برابر آفتاب بسیار موردنیاز را ارائه میدهند. مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان ایران ( عایق حرارتی و صوتی مناسبی را در نظر گرفت و به راحتی نصب نمود و حتی از این فضا می توان برای عبور سیستم تأسیسات مکانیکی و برقی نیز استفاده نمود. حتما شما نیز به عنوان سازنده و خریدار نام بتن اکسپوز را بسیار شنیده اید. متریال تراکوتا نیز برای انواع ساخت و ساز در نما مناسب است و بسیار با محیط سازگار می باشد. پنل های ۳ بعدی متریال مدرنی است که از پردازش چوب و ترکیب طراحی سنتی و معاصر به وجود آمده است. در این پروژه آجر به عنوان یک متریال مشترک سنتی و مدرن در نما استفاده شده است.

Th is  po st was g enerated by behsaznama Content Generator᠎ Demover si on !

متریال تراکوتا در هنگام استفاده در نما و یا در کف می تواند با سایر متریال دیگر ترکیب شود. همچنین لوور هایی از جنس تراکوتا وجود دارد که در هنگام نیاز می تواند تکمیل کننده نمای تراکوتا باشد. استفاده از نیروی ماهر و متخصص در هنگام اجرا. یکی دیگر از ویژگیهایی که چهره معماری مدرن، سقفهای بلند یا دوبل است. اما ویژگی این نمای مدرن، به همین موارد خلاصه نمی شود. اینکه با قطعیت بتوان پاسخ این سوال را داد که بهترین متریال برای نمای مدرن چیست کمی سخت به نظر می رسد اما در این مطلب سعی می شود با بیان ساده و مختصر بهترین متریال نمای مدرن برای ساخت نمایی مدرن را معرفی کرد. نمای خشک چیست ؟ این ویژگی باعث شده که آن را برای نمای ساختمان های تئاتر و موسقی، نمای اداری انتخاب کنند. شما به راحتی می توانید با تلفیق تراکوتا و نمای کرتین وال، بنای خود را به یک ساختمان با نمای ترکیبی منحصربه فرد تبدیل کنید. قبل از هر گونه اقدامی جهت زیر سازی نما، باید نوع مصالح مورد نیاز آن را با توجه به مصالح نازک کاری مورد نظر انتخاب نمود. نوع اتصال زیرسازی به نما باید کاملا کنترل گردد و از محکم بودن آن اطمینان حاصل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید