اجرای نما چگونه کار می کند؟

و با حضور در محل و بررسی ان و مواد مورد نیاز برای شست وشوی نما پروژه مربوطه با توافق طرفین شروع میشود. اغلب روش و شستشوی سنگ های تراورتن و سنگ هاس گرانیت و مرمر تا حدودی شبیه به یکدیگر است و با استفاده از دستگاه واترجت و کمک مواد شوینده انجام میشود. برای اینکه بتوانیم نمای زیبایی داشته باشیم از سطح نمای سیمانی میتوانیم از رنگ آمیزی نما کمک بگیریم. تمیز کردن سطوح این نوع دیوارپوش بدلیل وجود برجستگی کمی مشکل تر از نوع صاف آن است. این مدل کاغذ دیواری ها برای اتاق های نشیمن بسیار مناسب هستند. این نوع زیر لایه دارای ویژگی خاصی است که هنگام خیس شدن تغییر ابعاد نمی دهد بنا براین برای نصب کاغذ دیواری هایی از این دست می توان چسب را به دیوار زد که سرعت عملیات نصب بیش از زمانی است که چسب را به کاغذ میزنند. جهت ایجاد نمایی زیباتر و ضد آب شدن نما، فاصله درزهای بین ورقها را با تسمهای از جنس ورق یا چسبهای پلی اورتان یا چسب و لاستیک سیلیکونی پر میکنند. استفاده از براکت لوله ای خرپایی در نمای اسپایدر از سایر شیوه ها پرطرفدارتر است. نوع سوم، لوورهای آلومینیومی از جنس ورق کامپوزیت بوده که با توجه به قابلیت شکل پذیری ورق های کامپوزیت در اشکال و طرح های مختلف قابل طراحی و اجرا در زمان های مختلف نیز می باشند.  This artic le has been gener​ated with the help of behsaznama Content  Generator​ D᠎emov ersion .

Where اجرای نما 6 ماه دیگر خواهد بود؟

لمبه از ورق هایی با جنس های مختلف از جمله روغنی، گالوانیزه ساده و رنگی و همینطور ورق آلومینیوم تولید می گردد. اگر چه معمولا سلیقه و روحیه افراد در گزینش یک طرح و رنگ خاص، حرف نخست را می زند، ولی به هر حال در طراحی داخلی یک محیط نمی توان از پاره ای نکات و اصول معماری و ترکیب بندی غافل ماند. Paper Backing : که عبارتست از بکار گیری کاغذ به عنوان زیر لایه، که البته این کاغذ معمولا به منظور افزایش استحکام و مقاومت در برابر رطوبت با موادی پوشش داده می شود. معمولا در نماشویی اجر مخصوصا محیط هایی که در الودگی قرار دارند میبایستی حداقل سالیانه برای شستشوی آجر نما اقدام بکنیم. چراکه در صورت بهرهگیری از این نما، منظر شهری دستخوش تغییر قرارگرفته و با سبک اصیل معماری شهر در تناقض قرار میگیرد و ارزش معماری و هویتی آن را زیر سؤال میبرد. خدمات این شرکت در حال حاضر مشاوره، طراحی، تولید اتصالات و اجرای نماهای خشک میباشد و کارشناسان و متخصصین این شرکت آماده ارائه هرگونه مشاوره و اطلاعات فنی در این زمینه میباشند. گروه مهندسین مشاور آرین کاوش با تجربه طراحی نمای کامپوزیت آماده ارائه مشاوره در این زمینه می باشد. Th is  da ta h᠎as  be᠎en  done with behsaznama C᠎on᠎tent Generator D emover​sion!

در این سیستم، بعد از تهیه و اجرای ساخت توسط سیستم نقشه برداری برداشت و سپس به صورت 3 بعدی در محیط (AUTODESK AUTOCAD) پیاده سازی و ترسیم میگردد. یکی از مهمترین مواردی که در تعرفه و قیمت نماشویی موثر است . Paper Backed Vinyl / Solid Sheet Vinyl : در این نوع کاغذ دیواری، لایه دکوراتیو که به شکل یک لایه جامد از وینیل است بر روی یک زیر لایه کاغذی لامینیت می شود. بهترین کار این است که از زمان استفاده از کامپوزیت در نمای ساختمان هر سه ماه یا شش ماه یک بار کل نما شستشو شود. برای دیوارپوش هایی با وزن بیش از 740 گرم بر متر مربع از drill fabric (نوعی کتان) به عنوان زیر لایه استفاده می شود. برای دیوارپوش هایی با وزن حدود 440 تا 740 گرم بر متر مربع از osnaburg ، drill (نوعی کتان) یا non-woven استفاده می شود. Non-woven Fabric Backing : این زیر لایه نوعی از صفحات است که توسط ماشین آلات کاغذ سازی از ترکیب رشته های بلند خمیر سلولز و الیاف پارچه با نوعی چسب ساخته می شود و سپس برای استحکام و تثبیت رنگ به آن رنگدانه و اکریلات می افزایند.

تو قدیم نمای ساختمان ها بصورت زیر آخر میگرفت که ابتدا دیوارها از حجر و خشت و گهگاه آجر مصنوع می شد و سپس از انجام دیوار ويلا با آجر تراشیده شده نماسازی بعمل می آید اکنون نیز این اقدام سوگند به مان صورت اعمال می گیرد فقط با این دگرگون شدن که درب قدیم چاقي کل دیوارها صد درصد آجر نبود ولی امروزه کلا از آجر فشاری مهيا می شود.پس انداز از محافظت پوشش هر عمارت چیدن آجرهای نما بطریق زیر درعمل خواهد شد. و از پودر شدن و ماسه شسته شدن سطح و همچنین کثیف شدن نما جلوگیری کنیم. مواد نانو و لایه محافظت بعد از خشک شدن میتواند تا دمای 300 درجه را تحمل کند. و یک لایه نازک از سطح سنگ یا آجر برداشته میشود. Vinyl Coated Paper : این نوع از کاغذ دیواری با استفاده از زیر لایه کاغذی تولید می شود که روی سطح نمای آن پوششی از آکلریک اسپری میشود و با آن پوشش داده می شود.

نمای خشک در ایران

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کلیک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید