آیا نمای مدرن مرا ثروتمند می کند؟

سنگ پلاک:برای نما سازی در سطوح از سنگ پلاک استفاده می شود برای تهیه سنگ پلاک سنگ قله را در کارگاه سنگبری به ضخامتهای مورد نظر برش داده و سپس آن را تا حد جلا و آینه شدن ساب می دهند. بسیاری از نماها از یکدیگر تفلید کرده و عین همان نما را با اندکی تغییر درب جاهای دیگر می سازند. کمپین بوی ماه مدرسه چیدانه را دنبال کنید تا با ایده های بیشتری برای آماده سازی فرزندان تان برای روز های مدرسه آشنا شوید. در حال حاضر برای شستشوی نما به جهت دسترسی به نمای ساختمان از پنج ابزار استفاده می شود که هر کدام از ابزار ها با توجه به شرایط ساختمان مورد انتخاب و استفاده قرار میگیرد. برای نصب این هندریل ها باید پروفیل هایی از جنس استیل، آلومینیوم و آهن را ترکیب کرده و با یراقی خاص شیشه های سکریتی( 8 و 10 میلی متری) را به آن متصل می کنند. در این روش برای اجرای هندریل شیشه ای پروفیل آلومینیوم را به فرم U در آورده تا به عنوان پایه هایی( مهار کننده) به شیشه متصل شوند. برای دیوارپوش هایی با وزن بیش از 740 گرم بر متر مربع از drill fabric (نوعی کتان) به عنوان زیر لایه استفاده می شود.

نمای خشک سنگ

از میان سنگ هایی نام برده شده در بالا سنگ تراورتن بیشترین کاربرد را در بحث طراحی نمای ساختمان دارد. از عوامل طبیعی که روی این موضوع اثر می گذارند،ساخت،بافت و ترکیب کانی شناسی را می توان نام برد.موقعیت نصب سنگ در ساختمان و کاربرد آن نیز عامل دیگری است که روی دوام سنگ موثر است.علاوه بر این،شرایط آب و هوایی نیز بسیار مهم است.در آب و هوای گرم و مرطوب،هوازدگی شیمیایی و در آب و هوای سرد و خشک،هوازدگی فیزیکی مؤثرتر است. قبل از سنگ کاری نما و خرید سنگ باید به بررسی کانی های آن پرداخته شود.سنگ هایی که دارای کانی آهن هستند مقاومت بالایی در برابر فرسودگی ندارند و در برابر آب و هوا اکسید می شوند.علاوه بر آن اگر ناخالصی در قسمتی از سنگ دیده شود می تواند منجر به تخریب آن گردد. سنگ نما را بر اساس منطقه و شرایط آب و هوایی که ساختمان در آن بنا شده انتخاب می کنند.برای مثال سنگ هایی که تخلخل کمی دارند برای مناطق سردسیر مناسب هستند زیرا یخبندان و یا وزش باد منجر به تخریب آنها نخواهد شد.قبل از نماکاری باید عمر مفید ساختمان تخمین زده شود،سپس با توجه به آن سنگ نما انتخاب گردد.در کل سنگ نما به دلیل قرار گرفتن در هوای آزاد و شرایط متغیر جوی باید از پایداری لازم برخوردار باشد.

قطعات نمای خشک

این قیمت ها بر اساس جمیع فعالیت ها بوده و در انواع طراحی نما کلاسیک، مدرن و ترکیبی با هم متفاوت هستند. استفاده از سنگ در طراحی مدرن ساختمان اغلب به صورت ترکیبی است. انتخاب چهارچوب نگه دارنده و اتصالات مقاوم و ماندگار در برابر سرما و گرما و بخار آب و گازهای موجود در هوا در زمان اتصال، شرایط زیر کار و بارهای اضافی از قبیل فشار و باد و باران و نوع ارتباط چهارچوب با سازه از اهمیت بالایی برخوردار است. این نوع نما بصورت صنعتی ساخته میشود و جزئیات آن طوری طراحی شده است که استراکچر تمام آلومینیومی آن در مواجه با انواع تنشهای وارده از جابجایی سازه اصلی ساختمان در زلزله، نیروی مستقیم زلزله و باد ، نشست های احتمالی و وزن خود نما کاملا منعطف عمل کرده که بخاطر همین قابلیت به آن self-support یا خود ایستا اطلاق میگردد. تمیز کردن سطوح این نوع دیوارپوش بدلیل وجود برجستگی کمی مشکل تر از نوع صاف آن است. طراحی فضاهای خصوصی و عموی برای استفاده راحت تر کاربران یکی دیگر از اصول مهم طراحی مدرن باغ ویلا است. ​This was g​ener​ated ​by behsaznama C onte᠎nt᠎ Gen erator D᠎emoversi​on.

یکی دیگر از اصول های معماری مدرن ویلا ساخت اتاق مهمان در همکف و در کنار آشپزخانه است. اولین اصل در طراحی ویلای مدرن، استفاده از معماری دوبلکس و سقفهای بلند است. • استفاده از بتن مسلح و فولاد در نمای مدرن. طراحی مدرن ساختمان های مسکونی برپایه سادگی است . بر این اساس ساماندهی نمای ساختمان ها نیز ضروری است و بایستی به صورت گسترده و همه جانبه تهیه و ارائه شود، ولی بعضی موارد آن کاملاً واضح و ادامه آن اصولاً باعث گسترش ناهنجاری های بیشتر است. نما خشک ساختمان را بر اساس نوع اتصالات به دو دسته نما خشک نمایان و نما خشک غیرنمایان تقسیم بندی می کنند. در طراحی ویلا مواردی مهمی وجود دارد که به کاگیری آنها می تواند نمای باغ ویلای شما را بسیار کلیک چشم نواز کند. جهت دریافت مشاوره و برآورد هزینه شستشوی نمای ساختمان با شرکت آرین ایراتا تماس حاصل فرمایید.تیم تخصصیآرین ایراتا آماده همکاری با شما عزیزان می باشد. کار در ارتفاع با طناب حدود17سال است که در ایران اجرا میشود. بدنه این ساختمان فلزی بوده و عمده متریال به کار رفته در نمای آن شیشه و سطوح فلزی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید