آنچه که زامبی ها می توانند در مورد اجرای نما به شما آموزش

انواع نما از نظر مقاومت، معایب و مزایا به سه دسته تقصیم بندی شده است. فایبر سمنت برد ها از لحاظ مواد تشکیل دهنده در سه دسته بندی ، فایبر سمنت برد ، کلسیم سیلیکات ، MGO برد دسته بندی می شوند .و با توجه به وجود منابع معدنی مناسب در محل تولید می شوند و از لحاظ خواص کلی و رفتار مکانیکی و موارد استفاده دارای تفاوت های اندکی هستند . بنابراین لبه بام نمیتواند بدون تفاوت با دیگر قسمت ها در آسمان رها شود. مدت ها قبل از اینکه بتن در ساختمان های رومی ظاهر شود، رومی ها از سنگ آتشفشانی بومی ایتالیا به نام توفا برای ساخت ساختمان های خود استفاده کردند. این پوشش تنها به وسیله ماله بر روی سطح اعمال می شود، لذا در هر تراز ارتفاعی بر روی نمای ساختمان قابل اجرا می باشد. بسیاری از افراد تصور میکنند که آجر تنها در ساختمانهای قدیمی به کار گرفته میشود که این تصور کاملاً اشتباه است. برای بسیاری از ساختمان ها، طرح های استانداردی مطابق با مقررات ساختاری تنظیم شده اند اما فاقد هر نوع شخصیت هستند.  Data has ᠎been cre᠎ated with the help of behsaznama Content G​enerat᠎or Demover sion​!

Extra در کرتین وال

در پروسه تولید و اجرای نمای سرامیک خشک از به روز ترین و پیشرفته ترین دستگاه های ورقه ورقه نمود بهره مند می شود به علاوه استفاده از فناوری استفاده شده در مراحل پخت آن تاثیر بسیاری در مقاومت و استحکام این نوع نما در برابر فشار، دما و عوامل محیطی دارد. به طور کلی سرامیک نما با دو روش نصب خشک یا مهار شده و روش نصب تر یا چسبانده شده صورت می گیرد. سیستم های کرتین وال امروزه اهمیتی همچون دیگر عناصر سازه ای در ساختمان دارند که به دلیل قرار گرفتن در معرض جو خارجی باید به درستی طراحی، نصب و نگهداری شوند تا عملکرد و پایداری مناسب را داشته باشند. با گسترش استفاده از شیشههای رفلکس استفاده از این نوع شیشهها در نمای ساختمانهای مرتفع و برجها نیز امروزه بسیار رواج پیدا کرده است . به همین جهت روزانه شاهد گسترش نمای کامپوزیت در سطح شهر هستیم. کلمه نما در واقع از واژه فرانسوی facade گرفته شده است که به معنای جلو یا صورت است.

یکی از ویژگی های بارز معماری نئوکلاسیک، جلوه دیوار است که به هر قسمت از آن شخصیت منحصر به فردی سرامیک پرسلانی می بخشد. چنانچه سطوح دیوار لکه های زردی یا سیاهی دارد آن را با مقداری رنگ رقیق سفید بپوشانید زیرا این لکه ها ممکن است از زیر برخی انواع نازکتر کاغذ دیواری (مثل non-woven) خود را نشان دهد. مجموعه ای از طرح ها و بافت ها در کنار رنگ ها به شما این امکان را می دهد که کاملا یک نمای سفارشی داشته باشید. جنس این ورق ها می تواند هم از آهن و هم از آلومینیوم باشد. ورق های طرح دار یا نمای پوسته دوم به عنوان یکی از مصالح نوین نما استفاده می شوند. همچنین ورق های طرح دار در آفتاب شدید ایران به عنوان تابش بند مورد استفاده می باشند. ورق هانی کامب به دلیل مقاومت بالای آن در صنایع کشتی سازی و هواپیما سازی نیز استفاده می شود. ورق هانی کامب به عنوان یکی از مصالح بسیار جدید در صنعت نمای جهان است. از سیستم گلس فین اکثرا در نماهایی که ارتفاع بیشتری نداشته باشند استفاده می کنند.

از لحاظ هزینه حمل و نقل این سیستم مقرون به صرفه است اما به زمان بیشتری برای نصب احتیاج است. هر مبلغی که برای مصالح روکش خارجی ساختمان ها پرداخت می شود در دراز مدت هزینه خود را می پردازد و موجب صرفه جویی می شود. قدرت مقاومت در برابر آب و هوا آنها را بسیار مقاوم می کند که ده ها سال دوام می آورند. این متریال در برابر تأثیرات جوی و اشعه UV مقاوم بوده و این محصول جز متریالی محسوب می شود که شست و شوی آن نسبت به سایر متریال ها آسانتر است. این نما شامل دیوارهای پرده ای، پنجره ها و عناصر روکش داری است که جز ساختار اصلی نمای ساختمان هستند. کاربرد اصلی نمای اسپایدر در ساختمان های تجاری و اداری بوده و در صفحه شیشه هیچ گونه سازه عمودی و افقی مشاهده نمی شود. مانند سطح سخت خیابان ها و پیاده روها در یک محیط شهری ، سطح عمودی و افقی در خارج از ساختمان های شهری به گرم شدن مداوم شهرهای بزرگ در سراسر جهان کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید