آنچه پنتاگون می تواند در مورد نحوه نصب نمای خشک به شما بیاموزد

طراحی و ساختن نمای ساختمان با استفاده از آجر باعث می شود نما زیبایی فوق العاده ای به خود بگیرد. این تجهیزات دارای انعطاف پذیری بالایی هستند و می توانند به هر جهتی خم شوند؛ در نتیجه برای نشان دادن فرم های مختلف معماری و نمای ساختمان موثر هستند. این طبقه بندی شامل نماهایی است که از مصالح ساختمانی سنتی مانند آجر ، سنگ ، چوب ، سرامیک ، رندر و … پسزمینه ممکن است شامل درختان یا هر چیز دیگری باشد، با نورپردازی جزیی از بنا و نورپردازی کامل پسزمینه، ساختمان از کل تصویر جدا می شود و مانند یک سایه از دور به نظر می رسد. نورپردازی نما می تواند کل ساختمان و یا بخشی از آن را شامل شود. زمانی که سطوح مورد نظر همراه با سیلسس شستشو می شوند تمامی کثیفی ها و جرم هایی که در روی سنگ یا آحر وجود دارد از بین می رفت زیرا مواد سیلیس یک لایه از سطح مورد نظر را برمیدارد و تمامی رسوبات کثیفی ها و جرم ها همرا با این مواد از بین می روند.

سیستم های مدرن نما

در این مدل پایه به صورت نیزه هایی به عنوان مهار کننده های شیشه هستند که از نوع استیلی می باشند. به عنوان مثال، با تاکید بر روی ستون های ساختمان، بلندی و استحکام بنا را به مخاطب القا می نمایید. در نورپردازی تاکیدی می توان تمرکز نور لامپ ها مانند وال واشرهای ال ای دی را بر روی پنجره ها، ستون ها، بالکن ها، شکستگی های طرح نما و دیگر بخش های برجسته و جلب توجه کننده قرار داد. COB یک مدار فشرده تشکیل شده از ال ای دی های کوچک است که تمرکز و نوردهی بسیار بالایی دارد و می تواند شعاع بیشتری را روشن نماید. این سیستم های نمای معماری اساساً در آلومینیوم ، روی ، فولاد ضد زنگ ، مس ، برنج یا تیتانیوم ساخته می شوند. در این روش نورپردازی از نورهای متغیر استفاده می شود. در این روش تقریبا تمامی کارها در کارگاه تولیدی انجام می گردد و قاب هایی با سایزهای مهندسی شده، ساخته شده و شیشه روی قاب ها نصب میگردد سپس یونیت های حاضر به صورت پازل در پروژه روی هم نصب می گردد در نتیجه سرعت اجرا و تکمیل بالایی دارد.

This w​as creat ed  by behsaznama  Con te nt Generator Demoversi᠎on !

سرامیک پرسلانی

انواع چراغ های نورپردازی نمای ساختمان با رنگ ها و مدل های متنوع برای این کار در نظر گرفته می شوند. 5-از دیگر عوامل تاثیر گذار در ارتفاع ساختمان و مدت زمان اجرایی انجلم کار و همچنین جنس سنگ نمای ساختمان در به کار بردن متریال جهت برای بالابردن کیفیت کار و عدم آسیب رساندن به سطوح نما از عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت شستشوی نما میباشد. این واقعیت بر اساس تعدادی از شرایط از جمله کیفیت کار در زمان نصب و قرار گرفتن در معرض روکش در برابر آب و هوا از جمله مکان ، ارتفاع و طراحی است. در این روش تغییری در شدت و رنگ نور لامپ ها وجود ندارد و ساده ترین حالت ممکن را دارد. امروزه در صنعت ساختمان سازی و سازه های شهری و صنعتی بسیار مورد اهمیت و کاربردی است.اما بعد از مدتی بدلیل ساختار فیزیکی و جنس سنگ و در نهایت آلودگی های موجود در هوا و جذب آنها بر سطوح سنگی کیفیت و حالت شفافیت خود را ازدست میدهند و لایه ای از گردوخاک روی آنهارا پوشش میدهد که باید شستشو انجام شود. نور را ترجیحاً باید ناخودآگاه درک کرد، در حالی که منبع نور در پس زمینه ناپدید می شود.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

پس از چندین طرح مختلف ، به یک راه حل ساده رسید که با آلاچیق چوبی ساخته شده از الوارهای چند لایه با پوشش خاکستری آنتراسیت ارائه می شود ، و یک سایبان جمع شونده الکتریکی با سایه کافی تکمیل خواهد شد. در این روش کاربر می تواند از طریق گوشی همراه یا هر دستگاه دیگری نورپردازی نما را به دلخواه تنظیم کند. این کار که شبکه سازی نام دارد، با استفاده از بستر اینترنت و سیستم مرکزی انجام می شود. لازم به ذکر است که نماشویی یکی از سخت ترین کارهای دنیاست زیرا علاوه بر حساسیت کار، تجربه و احتیاط لازمه کار است. بسته به اینکه هندریل ها قرار است در کجا به کار روند مزایای خاص خود را دارند. در طراحی نما، باید فرهنگ و بافت منطقه آنالیز گردد و با هنر معماری و خلاقیت طراح ادغام شود تا نما زیبایی به ساختمان دهد. ۵ دانستنی راجب نمای ساختمان که باید بدانید ! نورپردازی دینامیک بر اساس تغییر در شدت و رنگ نور لامپ ها و با توجه به نوع طرح نمای ساختمان انجام می پذیرد. Th is conte nt h᠎as  been c​reated  with behsaznama C onte nt Gener᠎ator Demov ersi on​!

چگونه فروش تجهیزات نمای خشک خود را شبیه یک میلیون دلار کنید

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت سرامیک پرسلانی.

دیدگاهتان را بنویسید