3 دلیلی که چرا داشتن اجرای نمای خشک سنگ عالی کافی نیست

نمای کرتین وال ، نمای خشک ، نما شیشهتولید و اجرای تخصصی نمای شیشه ایی کرتین وال با متد های جدید شیشه های لویی ، سانرژی بلژیک در استراکچر کرتین وال لامل های اروپایی ، ترک و ایرانی با قیمت مناسب قابلیت اجرای بازشوهای هیدن ونت ، لیفت اند اسلاید ، فولکس واگنی ، اسمارت در سازه های مختلف کرتین وال . یکی از پیشرفت های چنین سیستم اجرای نمای سرامیک خشک؛ محافظتی است که برای ساختمان در برابر عوامل جوی ایجاد می نماید بدون این که هیچ گونه انتقال گرمایی از سازه ساختمان صورت گیرد. سرامیک خشک یکی از جدیدترین متریال ساختمانی است که آن را به روش خشک بر روی نما نصب می کنند. در این روش پشت سرامیک ها شیار داده می شود و سپس به وسیله ریل های آلومینیومی بر روی نما نصب می شوند. اسکوپ سنگ نما ، مکانیسمی است که درون شیار کم عمق ایجاد شده در سنگ قرار می گیرد و سنگ را به تمام بخش های زیرین ، شامل دیوار نما و در اتصال تر به ملات پشت آن ، متصل و فیکس می کند.

قیمت اجرای نمای خشک سرامیک

در نصب نمای خشک سنگ ، که به عنوان سیستم مکانیکی اجرای نما نیز عنوان می شود ، از پیچ و مهره فلزی جاسازی شده برای هدف اتصال سنگ به نما استفاده می شود. این کامپوزیت از استحکام و کیفیت بالایی برخودار است و از محبوبیت ویژه در جهان بهره مند می باشد. این نوع نما از مقاومت بالایی برخوردار است که مجریان نما آن را به عنوان متریالی با کمترین میزان جذب آب اجرا می کنند. سرامیک به دلیل استحکام بالایی که در مقابل خوردگی و رطوبت دارد، دوام بسیار زیادی داشته و به همین دلیل برای سالهای سال زیبایی نمای ساختمان را حفظ میکند. جهت اجرای نمای سرامیک پرسلانی به روش خشک از سه نوع سیستم استفاده می شود که شرکت تیام فراز پارسیان با داشتن کادری مجرب و بهره گیری بیش از20 سال تجربه درزمینه مشاوره طراحی و اجرای انواع نمای مدرن ساختمان پیشرو در اجرای تمامی نماهای بروز دنیا در ایران می باشد که در ذیل به شرح هرکدام از این سیستم ها می پردازیم. ما بطور مختصر در قسمت بالا برای شما توضیح دادیم که عوامل موثر برقیمت اجرای نمای خشک مختلف می باشند دراین قسمت از مقاله به توضیح مفصل این عوامل موثر می پردازیم تا پاسخ سوال خود را بگیرید. Th is art icle h as been generated by behsaznama C᠎onte​nt  Gener ator Dem᠎over sion.

چهار عناصر ضروری برای اجرای نمای خشک سنگ

برای ارتباط با آکاد با شماره ۰۲۱۲۶۴۰۶۳۷۰ تماس بگیرید. پیستوله فقط برای سایز میکرو بایرامیکس قابل استفاده است.در اینصورت آن را در فاصله ۳۰ الی ۵۰ سانتیمتر از سطح مورد نظر به صورت عمودی نگه داشته و عمل پاشش را به صورت یکنواخت و پیوسته انجام دهید اجرای بایرامیکس نوع میکرو با پیستوله سریعتر بوده و برای سطوح کنگره دار و ادامه مطلب ناصاف مناسب میباشد. مقدار مورد نیاز بایرامیکس را با آب مخلوط کرده و سپس آن را با ماله یا پیستوله بر روی سطح مورد نظر قرار میدهند. به طور معمول ، نصب از گوشه سمت چپ یا گوشه سمت راست دیوار و با فاصله حداقل 2 میلی متر شروع می شود. ابتدا باید به طور دقیق محل سوراخ مشخص شود. کامپوزیت ونیر به طور کلی نیاز به تراش دندان وجود ندارد و در صورت نیاز تراش بسیار کمتر از لمینت دندان است. قبل و بعد از نصب هر پنل سنگ باید از تراز بودن آن اطمینان حاصل کرد. مراحل اجرای نمای خشک سنگ شامل انتخاب وسایل اتصال متناسب با توجه به نوع و ابعاد سنگ و ایجاد شکاف متناسب در سنگ برای قرارگیری آن ها، آماده سازی دیوار زیر نما و نصب قطعه قطعه پنل های سنگی نما است.

اجرای نمای خشک آجری

پس از آماده سازی مواد ، پاکسازی سطح دیوار از خاک و گرد وغبار انجام می گیرد. بایستی توجه نمودکه کارگر دوم سطح ماله را مرتباً با اسفنج نمناک تمیز و مرطوب کرده تا موقع کشیدن ماله سطح نمای بایرامیکس کاملا صاف گردد . محصولات شرکت زامیاد با مشخصات ذکر شده در بخشنامه فروش و با قیمت مصوب به فروش می رسد بنابراین چنانچه بعد از انعقاد قرارداد و یا حتی پس از تکمیل وجه بر اساس الزامات مراجع حکومتی و نظارتی ، عرضه کننده، مجبور به نصب تجهیزات یا ارتقای سطح کیفی یا استاندارد یا نصب تجهیزات مازاد بر مشخصات فنی فعلی بر روی خودرو گردد؛ هزینه های مازاد بر ثمن خودرو اضافه خواهد شد و مشتری قبل از تحویل مورد معامله، متعهد به تسویه حساب نهایی تمام هزینه ها خواهد بود. بدیهی است هرچقدر طرحی که برای نما در نظر گرفتهاید پیچیدهتر باشد، قیمت اجرای نمای سرامیک خشک آن نیز بیشتر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید