یک کاملاً جدید مدل برای نمای خشک چیست

اما با سیستم ملاتی، محدودیت هایی برای انتخاب مصالح به وجود می آمد. در نهایت با وجود محدودیت ها و مشکلات اجرایی از این دست، نیاز به استفاده از اتصالات خشک در نمای ساختمان به وجود آمد. دلیل استفاده رایج از نمای خشک چیست؟ در نمای خشک بر خلاف نمای ملاتی، از ملات استفاده نمی شود و سطح رویه نما را به وسیله اتصالات مکانیکی و عمدتاً فلزی به سازه ساختمان متصل می کنند. با پیدایش سیستم نمای خشک، استقبال بسیار زیادی از این نوع سیستم اجرای نما به عمل آمد چراکه در این سیستم امکان نصب مصالح نوین ساختمانی با تنوع بالا در طرح و جنس و رنگ فراهم شد و اجرای این روش بسیار سهل تر از روش های سنتی اجرای نما بود. در سیستم نمای خشک مصالح مورد استفاده برای نما با زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی روی سازه اصلی ساختمان اعمال می شود و در نهایت عمر نما افزایش پیدا می کند حتی در صورتی که نصب آن صحیح و مهندسی باشد می توانید مطمئن باشید که در شرایط سخت جوی هم به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد و آسیبی نخواهد دید.

اجرای نمای خشک آجری

عمر ساختمان افزایش پیدا می کند. قبل از ایجاد سیستم نمای خشک، برای نصب نما از ملات یا چسب سیمانی برای اتصال نما به سازه اصلی ساختمان استفاده می شد. از طرفی با تولید صنعتی مصالح مورد نیاز برای رویه نما و مقاطع زیرسازی نما ازجمله پروفیل های آهنی، آلومینیومی یا گالوانیزه و استیل، با کاهش خطاهای انسانی و در نتیجه بالا رفتن کیفیت نهایی مصالح و نمای اجرا شده مواجه می شویم. از طرفی با توسعه تولیدات و پیشرفت تکنولوژی محصولات مورد استفاده در نمای ساختمان ها به سمت مدرن شدن رفتند و محصولاتی نوین برای نما ایجاد شد که با مزایا و ویژگی های خود، طراحان و مهندسان ساختمان ها را به خود جذب کردند. از طرفی نوع رابطه ای که چارچوب و سازه با هم دارند بسیار مهم است. مصالح را با توجه به نوع اتصالی که با بدنه ساختمان ما دارند، در جای خودشان محکم می نماییم. این نوع درمان های زیبایی برای افرادی مناسب هستند که دارای دندان و لثه های سالم باشند. در برخی موارد ممکن است کامپوزیت دندان سبب ایجاد حساسیت و التهاب در لثه بشود که باید برای بررسی این التهاب حتما به پیش دندانپزشک خود رفته و معاینات لازم انجام شود.

برای شرایط اقلیمی گرم و مرطوب هوای داخل این فضا قابل تهویه است، اما برای شرایط اقلیمی سرد و خشک، طراحی نما طوری انجام می شود که هوا داخل فضای خالی محبوس شود تا عایق بهتری برای ساختمان باشد. درمان کامپوزیت ونیر در همان جلسه اول انجام می شود و دندان های کامپوزیت شده شما به شما نشان داده می شود و در صورت نیاز به تغییر از نظر شما ، انجام خواهد شد. در عصر قاجار فتحعلی شاه به مرقد فاطمه معصومه در قم توجه بیشتری نشان داد چنانکه بسیاری از تزیینات امروزی حرم متعلق به آن دوره است. طراحی آن کاملا مهندسی شده است و پرتی مصالح ندارد. مرغوبیت مصالح مهم است. عایق حرارتی یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده نما خشک است. متریال یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده نماهای خشک محسوب می شوند. این قابلیت در بسیاری از انواع نماهای دیگر وجود ندارد و در صورت آسیب دیدن قسمتی از نما مجبور به تقبل هزینه ی زیادی برای تعویض کامل آن خواهید شد.

فیلم اجرای نمای خشک

 Th᠎is a rt icle h as be en g enerated  wi th G​SA Con​te᠎nt Generator Dem over sion!

سپس عایق حرارتی را نصب می نماییم.

همانطور که میدانید در طراحی و ساخت یک ساختمان، نمای آن بسیار حائز اهمیت است. اجرای نمای سنگی با دوغاب و اسکوپ در هر صورت ناصافی در سطح خواهد داشت که ناترازی ها و ناشاقولی در سطوح وسیع بیشتر به چشم می آیند. نمای خشک ، نمایی را می گویند که برای ساخت آن از ملات و دوغاب استفاده نشده است. درطراحی نمای بیرونی ساختمان با سرامیک با توجه به طراحی قابل کنترل میتوانند زیبایی زیادی در نما ایجاد کند. عایق حرارتی : به صورت مستقل و با اتصال مکانیکی، یک لایه عایق حرارتی توسط چسب یا اتصالات مکانیکی به زیر کار، یعنی دیوار اصلی ساختمان مطالب بشتر متصل می شود. بعد از این اتصال چهارچوب یا اسکلت نگهدارنده که می تواند از جنس چوب، فولاد یا آلومینیوم باشد، روی ساختمان نصب می شود. سپس عایق حرارتی را نصب می نماییم. علاوه بر نکات فنی که در اجرای نمای خشک باید مد نظر قرار گیرد، این اجرا باید زیبایی نما و آسانی و سرعت و قیمت مناسب را هم شامل بشود.

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

This data has ᠎be en creat​ed by behsaznama C ontent Gen er at​or DE᠎MO .

دیدگاهتان را بنویسید