یک راهنما به اجرای نمای خشک در هر سنی

هر چقدر کیفیت و طراحی برای شما اهمیت بیشتری داشته باشد، باید هزینه بیشتری را کنار بگذارید. میتوانید به راحتی اقدام به تغییر در طراحی نما کنید؛ امکان تغییر در طراحی نما در روش اجرای نمای خشک ساختمان به راحتی امکانپذیر میباشد. 40 میلی متر با فاصله های متناسب با نوع نازک کاری (قوطی های موازی هم حداکثر 50 سانتیمتر باید باشد و در طول نیز ساپورت هایی با فاصله حدود 100سانتیمتر) اقدام به نصب زیر سازی فلزی گردد. در هر قسمت برای نصب شیشه ، هر یک متر الی یک متر و بیست سانتی متر دو پایه اسپیگتی نیاز است و اگر طول شیشه های به کار رفته افزایش یابد، پایه های اسپیگتی بیشتری مورد استفاده قرار می گیرند. بارهای متعارف به طور مستقیم و در هر نقطه ای به صفحات شاقول قابل انتقال می باشند، برای نصب بارهای سنگین باید پیش بینی های مربوط به سازه های پشتیبان و توزیع آن بین اتصالات شاقول صورت پذیرند. بهترین نمای خشک ساختمان از آن سوالهاییست که خیلیها به دنبال جوابش هستند! چرا که میتوانید نمای ساختمان را به طور کامل جمعآوری و نمای جدید را اجرا نمایید. میتوانید نمای ساختمان را خیلی سریع و راحت ترمیم و بازسازی کنید؛ نگران هزینه ترمیم نمای ساختمان نباشید؛ با استفاده از این روش در صورت خرابی بخشی از نما به راحتی میتوانید آن قسمت را باز و تعویض نمایید.

متریال نمای خشک

به طور کلی نمای ساختمان به نحوی طراحی شود که با یک نگاه ، کاربری آن ساختمان حدس زده شود . میتوانید در یک چشم به هم زدن ناصافیها را صاف کنید؛ با استفاده از روش اجرای نمای خشک ساختمان به راحتی میتوانید ناشاقولی در دیوارهای ساختمان را برطرف کنید. یک نکته بسیار جالب درباره مزایای نمای خشک: آیا میدانستید که با استفاده از نمای خشک، در صورت نیاز میتوانید نمای جمعآوری شده را به آسانی در یک ساختمان دیگر اجرا کنید؟ خیلیها از چیدانه درباره قیمت نمای خشک ساختمان میپرسند. اجازه دهید تا ابتدا درباره یک سوال رایج حرف بزنیم. یعنی از نمای شیک ویلا گرفته تا اجرای دیوار نمای خشک را میتوان با این روش اجرا نمود. اگر برای تخمین قیمت اجرای نمای خشک ساختمان به دنبال عدد و رقم دقیق میگردید توصیه میکنیم که از طریق اطلاعت تماس شرکت طراحی و معماری بافت نو در چیدانه به منظور مشاوره نمای خشک و برآورد هزینه، با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید. شرکت آرین سازین بنا نما با تجربه ای هجده ساله در خصوص طراحی سازه ای و معماری نماهای شیشه ای، تامین مصالح، اجرای نمای کرتین وال و سیستم های درب و پنجره آلومینیومی کار خود را در این مجموعه آغاز نموده و دارای تجربیات متعددی در زمینه طراحی و ساخت و اجرای سازه های آلومینیومی, نمای شیشه ای , قیمت نمای شیشه ای , نمای کرتین وال , قیمت مشاوره نما, نما شیشه ای ویلا, نمای شیشه ای اسپایدر, نمای شیشه ای فریم لس, نما شیشه ای داخل ساختمان, اجرای نمای کرتین وال , اجرای نمای شیشه ای, مراحل نصب نمای شیشه ای, در و پنجره کرتین وال, نما شیشه کرتین وال, اجرای نمای کرتین وال, نصب کرتین وال, ابعاد پروفیل کرتین وال, سازه های آلومینیومی , خدمات مشاوره نما , ساخت و اجرای سازه های آلومینیومی, نمای شیشه ای, طراحی سازه های آلومینیومی, سیستم های درب و پنجره آلومینیومی, طراح سیستم نمای کرتین وال, نمای کرتین وال, نصب سازه های آلومینیومی, مشاوره نمای شیشه ای, پارتیشن اداری شیشه ای, اجرای نمای کامپوزیت می باشند.

شرکت طراحی و معماری بافت نو میگویند که اجرای نمای خشک ساختمان هیچ محدودیتی در استفاده از مصالح نما ایجاد نمیکند. توجه به این نکته ضروری است که استفاده از نمای خشک ساختمان از نظر کاربرد هیچ محدودیتی ندارد. بارها به این نکته اشاره کردیم که سنگ جز محبوب ترین و پرکاربرد ترین متریال ساختمانی می باشد و عمده ترین کاربرد آن در نمای ساختمان است. علاوه بر این همانطور که قبلا هم اشاره کردیم همهی مصالح مورد استفاده در روش نماسازی سنتی، در این روش نیز قابل استفاده هستند. اغلب افرادی که در همهی امور استفاده از روشهای جدید را به روشهای قدیمی و سنتی ترجیح میدهند، در این خصوص نیز از طرفداران نماسازی خشک هستند. آیا پرت کم مصالح، سرعت اجرای بالا، امکان تغییر نما، امکان استفادهی مجدد از مصالح نما، امکان عایقکاری و همچنین محافظت از ساختمان که تنها بخشی از مزایای نمای خشک به حساب میآیند شما را برای خداحافظی با روشهای سنتی متقاعد نمیکنند؟ تناسب در استفاده از رنگها به این معنی نیست که از رنگهای کمی در نما استفاده شود بلکه منظور استفاده درست رنگها در کنار هم و انسجام آنها با یکدیگر است. نصب این نوع نما به نسبت آسانتر است و وزن کمی هم دارد.

اکثر تاریخ معماری با ساخت نمای با وزن زیاد و سنگین همراه بوده است از نمای گلی و کاهگلی تا نمای مشهور سنگی که به وسیله رومیان باستان ساخته می شد گرفته تا نمای خشک آجری بنایی که امروزه به عنوان نمای سنتی شناخته می شوند. برای درک بیشتر این مسئله فقط کافیست تا یک بار دیگر به بالا بروید و مزایای این روش را دوباره بخوانید! توجه به ظاهر نمای ساختمانهای اجرا شده با این روش یا تصاویر نمای خشک ساختمانها نیز این مسئله را به خوبی نشان میدهد. در سالهای اخیر سنگ های کوهستانی با رنگهای سفید، مشکی و پرتقالی بیشتر مورد پسند سازندگان و مصرفکنندگان قرار گرفتهاند. این نوع نما طرح ها و رنگ های گوناگونی دارد. در حقیقت ، این نوع سرامیک به طور کلی به عنوان سرامیک های چینی در نظر گرفته می شود که نسبت به کاشی های سرامیکی غیر چینی از مزایای بالایی برخوردار است. ملات ( استفاده نمی شود می توان در حین اجرا و حتی پس از اتمام کار به سادگی نسبت به رگلاژ خطاهای احتمالی حتی در حد میلیمتر اقدام نمود و حتی طی سال های بهره برداری نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک سنگ ها یا سرامیک ها و … Po᠎st has be en gen erat ed by G​SA Con​te nt Generator DEMO.

اجرای نمای خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد منبع بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید