یک جدید مانکن برای اجرای نمای خشک

به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط گروه فنی مهندسی داتام اجری می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند. با اندکی تأمل درمی یابیم که اجرای نما به روش خشک می تواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی با امکان فعال نمودن چندین جبهه کاری بطور همزمان در بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرا افزود و البته موارد دیگری مانند استفاده از اکیپ های آموزش دیده بجای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آموزش لازم در روشهای قدیمی و سنتی و همچنین استفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی در انجام کارها در روشهای مدرن ضمن تأثیر مستقیمی که بر زمان اجرا و جلوگیری از دوباره کاری های احتمالی خواهند داشت قطعاً در افزایش کیفیت اجرا نیز تاثیر قابل توجهی خواهد داشت.  Article has been cre᠎ated with the help  of G᠎SA C ontent G᠎ener at​or DE MO!

نمای خشک چیست

متریال مورد استفاده یک عنصر اساسی است که علاوه بر چشم نواز بودن باید دارای استحکام خوب، طول عمر مناسب و استانداردهای لازم با توجه به بودجه ای که برای آن هزینه شده است، باشد. این دسته از فراد باید بدانند که عادت و بیماری های آن ها ممکن است عمر و ماندگاری این روش را کاهش دهد و نتوانند استفاده مفیدی از آن داشته باشند. اشاره کرد. تعدد و تنوع این مصالح موجبات گستردگی تنوع رنگ و بافت در این نوع نمای مدرن را فراهم ساخته است. همان طور که می دانید رنگ دندان کامپوزیت شده یکی از مقوله های مهم و پیچیده ای هست که باید هم دندان پزشک زیبایی و هم بیمار در انتخاب آن پیش از نصب کامپوزیت دقت کافی داشته باشند. همان طور که می دانید رعایت بهداشت دهان و دندان روندی است که باید در طول زندگی عادی از دندان طبیعی خود داشته باشید. طیف A3 اغلب برای افرا عادی استفاده می شود که دارای نمای طبیعی ، شفاف و روشنی است و نمی خواهند اختلاف رنگی شدید بین دندان هایشان وجود داشته باشد اما طیف رنگی B1 که اغلب آن را با نام لبخند هالیوودی می شناسند بسیار روشن تر از رنگ سایر دندان ها است.

متریال نمای خشک

«شهر قم را، بدین علت قم نامیدند که محل جمع شدن آبها و آب انار بودهاست و آب در آن جا جمع میشده و آن را هیچ منفذ و رهگذری نبوده، در اطراف آن جا علف و گیاهان و نباتات فراوان میروییدهاست و در عرب، جمع شدن آب را قم گویند؛ که بعضی آن را با قمقمه (معرب کمکم) هممعنی دانستهاند و گلاب پاش را نیز نوعی از قمقمه وصف کردهاند و جمع آن را قماقم نامیدهاند؛ با این تفاوت که وقتی در آن نواحی علف زار و سبزه زار زیاد میشد، چوپانان برای چرانیدن گوسفندان خود، برگرد علف زارها خیمه میزدند و خانههایی را بنا میکردند و خانههای ایشان را در فارسی، کومه نامیدند و به مرور زمان کومه تبدیل به کُم شد؛ پس آن را معرب گردانیده و قم نامیدند. اما با متداول شدن این روش و گذر زمان و استفاده سلبریتی ها از رنگ هایی که روشن هستند در طیف سایه رنگ کامپوزیت a1 و رنگ کامپوزیت دندان b1 هستند بیماران هم به این رنگ های روشن و سفید روی آوردند. اگر در مکانی بودید که توانایی شستن دهان و دندان خود را نداشتید در نهایت یک لیوان آب پس از آن بنوشید تا رنگ دانه ها هر چه سریعتر از بین برود و بر روی کامپوزیت باقی نماند.

شرکت اجرای نمای خشک

بهعلاوه هزینه اجرای نمای خشک با توجه به دتایل اجرای سرامیک خشک نیز تعیین شده و این عامل بهنوبه خود بر قیمت اجرای نمای سرامیک خشک تاثیرگذار است. جای تعجب نیست اگر برای هر بینندهای در مورد چگونگی ساخت این گنبد جای سؤالی وجود داشته باشد. برای مثال ممکن است رطوبت ناشی از بارش باران به درون نما نفوذ کند و باعث تخریب آن شود. برای مثال نوشیدن شراب، چای، قهوه، آب هویج، سس های رنگی و هرگونه شکلات و نوشیدنی رنگی می تواند رنگ دندان شما را تغییر دهد و تیره تر کند. مبلغی که به عنوان قیمت سرامیک خشک از شما گرفته میشود، صرفا خرج کارمزد و سرامیک نمیشود. متاسفانه روش کامپوزیت دندان از روش های لمینت و تاج دندان آسیب پذیر تر است و به همین علت توصیه می شود برای طبیعی ماندن و سالم ماندن آن باید مراقبت کافی از آن داشته باشید. اغلب رنگی که شما انتخاب می کنید برای رنگ پایه استفاده می شود و پس از آن متخصص زیبایی دندان پزشکی باید با توجه به مهارت و تجربه خود با استفاده از سایه رنگ های مختلف ظاهر دندان کامپوزیت شده شما را طبیعی تر جلوه دهد.

فیلم اجرای نمای خشک

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد بیشتر بخوانید لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید