یک اشتباه مرگبار در اجرای نمای خشک سنگ کشف شد و چگونه از آن اجتناب کنیم

اسکوپ سنگ نما ، مکانیسمی است که درون شیار کم عمق ایجاد شده در سنگ قرار می گیرد و سنگ را به تمام بخش های زیرین ، شامل دیوار نما و در اتصال تر به ملات پشت آن ، متصل و فیکس می کند. ظرفیت حفره هایی که پین سنگ درون آن ها قرار میگیرد بین 40 تا 115 میلی متر است. بایستی توجه نمودکه کارگر دوم سطح ماله را مرتباً با اسفنج نمناک تمیز و مرطوب کرده تا موقع کشیدن ماله سطح نمای بایرامیکس کاملا صاف گردد . نصب آجر به روش خشک از حالت دو بعدی و روتین خود تغییر کرده و به حالت های سه بعدی و طرح های هندسی مدرن قابل اجرا می باشد. مقدار مورد نیاز بایرامیکس را با آب مخلوط کرده و سپس آن را با ماله یا پیستوله بر روی سطح مورد نظر قرار میدهند. روش اجرا بایستی به گونهای باشد که یک کارگر ملات بایرامیکس را با ماله از پایین به سمت بالا روی دیوار کشیده و کارگر دوم بعد از حدود ۱۰ الی ۱۵ دقیقه به دنبال کارگر اول با ماله به حالت دایرهای و دورانی طرح لازم را به نمای بایرامیکس میدهد. This po st was done ᠎by behsaznama​ Content Gen᠎er at᠎or​ D᠎emoversi on .

اجرای نمای خشک آجری

نمای سرامیک خشک پرسلانی dry porcelain ceramic جزء به روز ترین نماهای ساختمانی روز دنیاست که به روش نصب خشک اجرا می گردد .سرامیک خشک پرسلانی به عنوان بخش CLADDING (پوشش) نمای سرامیک خشک پرسلانی می باشد که مهمترین بخش این نوع نما می باشد و می بایستی استحکام کافی در مدول منفرد و کمترین جذب آب ممکن را داشته باشد. نصب عایق نما چیست ؟ در نصب و اجرای نمای سرامیک خشک از پایههای فلزی (معمولاً از جنس آلومینیوم) استفاده میشود و به همین دلیل این نوع نما به خوبی در مقابل عوامل محیطی از جمله باد، طوفان، زمین لرزه و آتش سوزی مقاوم است. هنگامی که پین نصب می شود ، هیچ بار مرده ای به سمت پایین منتقل نمی شود. اسکوپ سنگ همچنین زمانی که تکیه گاه باید بخش های بزرگی از بار سنگ ها را تحمل کند ، برای جلوگیری از سقوط سنگ به کار می رود.

مراحل اجرای نمای خشک سنگ شامل انتخاب وسایل اتصال متناسب با توجه به نوع و ابعاد سنگ و ایجاد شکاف متناسب در سنگ برای قرارگیری آن ها، آماده سازی دیوار زیر نما و نصب قطعه قطعه پنل های سنگی نما است. اسکوپ سنگ می تواند با و یا بدون مفصل ، در نقاط انتخاب شده در بدنه سنگ که شکاف داده شده است ، ثابت شود. ابعاد بست های دیوارکوب سنگ نما و میخ آن ها بستگی به نوع آن ها دارد. اگرچه دلایل اولیه استفاده از نمای خشک در یک پروژه ساختمانی دلایل عملیاتی است، اما جنبه زیبایی نیز در آن وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. پیچ را در سوراخ قرار داده و میخ را با زاویه ای در آن قرار می دهند که با شکاف ایجاد شده در سنگ مطابقت داشته باشد. بایرامیکس بعد از اجرا و خشک شدن، نمای سنگ تزئینی به خود میگیرد. در واقع، آنها به چیزی بیش از یک شستشوی معمولی نیاز ندارند تا ظاهری تمیز و نو داشته باشند.

اجرای نمای خشک سرامیک

ابعاد استاندارد سوراخ می تواند 80 تا 100 میلی متر باشد. به طور معمول ، نصب از گوشه سمت چپ یا گوشه سمت راست دیوار و با فاصله حداقل 2 میلی متر شروع می شود. پیستوله فقط برای سایز میکرو بایرامیکس قابل استفاده است.در اینصورت آن را در فاصله ۳۰ الی ۵۰ سانتیمتر از سطح مورد نظر به صورت عمودی نگه داشته و عمل پاشش را به صورت یکنواخت و پیوسته انجام دهید اجرای بایرامیکس نوع میکرو با پیستوله سریعتر بوده و برای سطوح کنگره دار و ناصاف مناسب میباشد. این موضوع نتیجه ایجاد دیواری پرده مانند با فاصله ای جلو تر از دیوارهای باربر می باشد. این محصول میتواند بر روی دیوارهای رنگ شده، سنگ ، سیمان، چوب، مقوای نازک، پلاستیک، فلز و شیشه به کار رود. محصول حاضر به صورت ملات بوده و متشکل از مخلوط دانههای گرانیتی و مرمر سرامیزه با تنوع رنگ فراوان و دانه بندیهای متعدد، رزینهای طبیعی و مصنوعی و سایر افزودنیها میباشد. نمای سرامیک خشک از سهولت بالایی در نصب برخوردار بوده و قیمت سرامیک خشک نما نیز نسبت به سایر نمونهها مناسبتر است. در نصب نمای خشک سنگ ، که به عنوان سیستم مکانیکی اجرای نما نیز عنوان می شود ، از پیچ و مهره فلزی جاسازی شده برای هدف اتصال سنگ به نما استفاده می شود.

دیتیل اجرای نمای خشک

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با نما وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید