چیزی که 325 دلار برای شما در قیمت آجر نما خشک می‌خرد

عمر مفید نمای خشک حداقل دو برابر نمای سنتی است. نمای فایبر سمنت برد از لحاظ فرهنگی کاملا سازگار با فرهنگ ایرانی و اسلامی می باشد و با توجه به اینکه قابل CNC و واترجت شدن است می توان نقوش سنتی و اسلیمی را بر روی آن اجرا کرد و جلوه زیبایی به نمای شهری بخشید. همچنین به دلیل سبکی نمای فایبر سمنت برد و کاهش بار مرده ساختمان و تاثیر آن در طراحی سازه و در نهایت کاهش ابعاد مقاطع سازه ای نیز بسیار از لحاظ صرفه اقتصادی هائز اهمیت است. نمای فایبر سمنت برد یا همان نمای پنل سیمانی نمایی بسیار زیبا و سبک می باشد که در مقایسه با سایر نماهای ساختمانی از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است. که این روش مراحل اجرای گچ و خاک و گچ کاری حذف می گردد که از لحاظ صرفه جویی در وقت و هزینه بسیار مورد توجه است. Th​is h as been gen​erat ed by G SA ​Cont᠎en᠎t  Ge᠎ne ra tor DEMO᠎.

نمای خشک چیست

3- نمای فایبر سمنت برد از لحاظ سبکی در مقایسه با سایر نماها بسیار سبک تر می باشد زیرا نمای فایبر سمنت برد در گروه نماهای خشک طبقه بندی می شود. 6- در سیستم اجرای نمای فایبر سمنت برد با اجرای همزمان دیوار خارجی و نمای ساختمان در وقت و هزینه کاملاً صرفه جویی شده که در این سیستم در جداره خارجی (نما) ورق های فایبر سمنت نصب میشود و در جداره داخلی دیوار نیز پانل های گچی نصب می گردد. 1- ایمنی نمای فایبر سمنت برد بسیار عالی است زیرا از لحاظ اجرایی ورق های فایبر سمنت برد به پروفیل های فولادی که به اسکلت ساختمان متصل شده اند پیچ میشوند و در زلزله با اسکلت ساختمان بصورت یکپارچه عمل میکنند و از سطح نما جدا نمیشوند. 4- نمای فایبر سمنت برد از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. 9- از مزایا و ویژگیهای بسیار هائز اهمیت نمای فایبر سمنت برد رنگ پذیر بودن آن است. 13- به دلیل اینکه در نمای فایبر سمنت برد ملات استفاده نمیشود و بصورت خشک اجرا میگردد در نتیجه پرت مصالح بسیار ناچیز است و عاری از هرگونه نخاله ساختمانی می باشد.  This  post has be en g en er​at​ed with behsaznama  C᠎on tent G​enerat or Dem​ov​ersion​.

چرا فایبر سمنت برد بهترین گزینه جهت بازسازی نمای ساختمان می باشد؟ در نمای این نوع سازه ها که در گروه سیستم های ساخت و ساز خشک یا همان درای وال سیستم قرار میگیرند به دلیل عدم استفاده از ملات بعنوان یکی از بهترین مصالح موجود در نمای LSF میتوان از فایبر سمنت برد استفاده نمود. یکی دیگر از مصالح خشک و مدرن فایبر سمنت برد است که در طرح های چوبی و سیمانی وارد بازار می شود . مجاز نما باشد چونکه بعنوان مثال استفاده از سنگ به دلیل امکان جدا شدن از نما مجاز نمی باشد. در صورتی که کیفیت اجرا مناسب نباشد اما قیمت اجرای نمای سرامیک خشک پایین باشد، پس از مدتی امکان دارد نما با مشکلاتی از قبیل عدم آببندی مناسب مواجه شود. امکان بازیافت مصالح مورد استفاده وجود دارد. یعنی هیچگونه ملایی در آن استفاده نمی شود. استفاده از این سنگ های دکوراتیو در نماهای مدرن و مینیمال رایج است. در این روش به دلیل استفاده از اجزای فلزی پیش ساخته و طبق الگو و برشکاری و سایز شده در محل تولید و همچنین عدم نیاز گذشت زمان برای خشک شدن نما سرعت بیشتری در اجرای نماها نسبت به روش های دیگر دارند.

در واقع قبل از آن که نما نصب شود روی سطح رویه ساختمان عملیاتی انجام می شود که بسته به نوع سیستم ممکن است به صورت سوراخ و یا شیارهایی در پشت یا لبه های رویه باشد. لذا در این عرصه پر تلاطم اقتصادی بازار سرامیک هم بی نصیب نمانده و قیمت رو به افزایشی را تجربه نموده است در هر صورت نمی توان قیمت واحدی را برای این محصول مهم در نظر گرفت کما اینکه بسته به نوع؛ جنس؛ و زیبایی محصول قیمت های متفاوتی برای آن در نظر گرفته خواهد شد. در روش خشک سرامیک ها با فاصله بسیار کمی از یکدیگر نصب می شوند.علت این موضوع نیز جلوگیری از شکستن سرامیک ها در صورت انقباض و انبساط می باشد. نصب این نوع نما به نسبت آسانتر است و وزن کمی هم دارد. نمای فایبر سمنت به دلیل سختی ورق های فایبر سمنت از مقاومت و دوام بسیار زیادی برخوردار است، با این وجود اگر قسمتی از نما به دلایلی آسیب ببیند به راحتی میتوان آن قسمت را با ورق فایبر سمنت جدید تعویض نمود. نمای فایبر سمنت در برابر اشعه ماوراء بنفش نور خورشید (UV) و آب و رطوبت ناشی از برف و باران کاملا مقاوم است.

قیمت آجر نما خشک

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کلیک.

دیدگاهتان را بنویسید