چیزی که درباره نمای خشک چیست نمی دانید ممکن است بیش از آنچه فکر می کنید هزینه داشته باشد

کاربرد ورق رنگی محدود به یک وسیله یا یک صنعت خاص نیست و خوشبختانه در موارد مختلف زیادی مانند ساختمانسازی، لوازم خانگی، صنایع فلزی و صنعت حمل و نقل قابل استفاده است که در ادامه با کاربردهای آن بیشتر آشنا میشوید: ساختمانسازی: میتوان ورق رنگی را در ساختمانسازی برای انواع سقفها، شیروانی، بدنه انبار، کارگاه و نمای داخلی و خارجی ساختمانها نما به کار برد. در اجرای نمای سنگی خشک از گیره های فلزی نگهدارنده سنگ که بر روی پروفیل آلومینیومی افقی قرار می گیرد انواع مختلفی دارد که میان شیارهای جانبی ایجاد شده قرار می گیرد و این اتصال داخل سنگ مخفی می ماند. انواع نماهای خشک ساختمان کدامند؟ دلیل استفاده رایج از نمای خشک چیست؟ همچنین به دلیل سبکی نمای فایبر سمنت برد و کاهش بار مرده ساختمان و تاثیر آن در طراحی سازه و در نهایت کاهش ابعاد مقاطع سازه ای نیز بسیار از لحاظ صرفه اقتصادی هائز اهمیت است. ورق رنگی در ۱۶ رنگ تولید و روانه بازار می شود که صنایع مختلف از آن بهره می برند.

دتایل اجرای نمای خشک

از این رو شما می توانیدبرای خرید ورق رنگی با شماره ۳۵۰۲۰-۰۳۱ با کارشناسان ما در تماس باشید و پس از دریافت مشاوره رایگان، خرید خود را تکمیل نمایید. همچنین پس از گذشت چند سال برای به روز کردن ساختمان خود میتوانید به راحتی با تغییر طرح رنگ نمای فایبر سمنت روح سازه ای به ساختمان خود بدهید. پولیش کردن و چربیزدایی : مرحله پولیش ورقهای گالوانیزه در تولید ورق رنگی از این جهت مهم است که سطح ورقها از چربی و گرد و غبار پاک میشود. در واقع برطرف کردن مجموعه نیازهای مربوط به آب بندی ،استحکام و محافظت گرمایی ساختمان توسط یک متریال انجام می شد که باتوجه به ظرفیت تحمل بار، محافظت در برابر گرما و رطوبت از طریق ضخیم کردن دیوار انجام می شد. پر واضح است که در صورت استفاده از این سیستم نه تنها محدود نمیشوید، بلکه از مزایای نمای خشک نیز بهرهمند خواهید شد. همچنین نمای فایبر سمنت برد در برابر حشرات ، موریانه و آتش مقاوم است. علیرضا مصدقی با بیان مطلب فوق افزود: با هماهنگی شرکت های سازه گستر، مگاموتور، پلاسکوکار، قالب های صنعتی و سایپا آذین قطعات مونتاژی این خودرو تهیه شده است.

2. استفاده از مصالح و سیستم های مدرن در اجرای نمای خشک، ستون های فولادی نمایان و بلوک های بتنی به عنوان مصالح کامل استفاده می شود. رنگ آمیزی در ورق رنگی چگونه است؟ تولید لوازم خانگی : در تولید لوازم خانگی ورقهای رنگی به منظور ساخت آبگرمکن، اجاقگاز، ماشین لباسشویی، ماکروویو و بدنه یخچال و فریزر کاربرد دارند. صنایع فلزی و تجهیزات اداری : در ساخت وسایلی مانند کابینت، بدنه کامپیوتر، پارتیشن و وسایل اداری میتوان از ورقهای رنگی استفاده کرد. شست و شو : پس از برسکاری سطوح ورقها را با آب میشویند و در معرض هوای گرم قرار میدهند تا کامل خشک شوند. نمای فایبر سمنت طرح چوب در مقایسه با نمای ترمو وود از مزایای بسیار زیادی از جمله زیبایی بیشتر، رنگ پذیری،صرفه اقتصادی ، ماندگاری بیشتر ، ضد آب بودن و مقاومت بالا در برابر آتش می باشد. برای آب بندی مناسب نیاز به کنترل مداوم دارد. ورق رنگی ژنوا : ژنوا یکی از مدلهای ورق رنگی سفالی با رنگ کورهای است که برای سقف آلاچیقها بسیار مناسب است. این رنگآمیزی را میتوان با دو روش پودری و مایع انجام داد. نمای فایبر سمنت به دلیل سختی ورق های فایبر سمنت از مقاومت و دوام بسیار زیادی برخوردار است، با این وجود اگر قسمتی از نما به دلایلی آسیب ببیند به راحتی میتوان آن قسمت را با ورق فایبر سمنت جدید تعویض نمود.

 This da᠎ta h as been created with G​SA ​Co᠎nten t  Genera​tor DE MO.

بسیاری از بیماران تصور می کنند دندانی که کامپوزیت شده است دیگر نیازی به معاینه و رسیدگی نخواهد داشت زیرا امکان پوسیدگی یا بیماری های دیگر را ندارد. کامپوزیت سارمکو چیست ؟ متریال به کار گرفته شده در اجرای نمای جی اف آر سی، کامپوزیت جی اف آر سی و متریال استفاده شده در اجرای نمای کامپوزیت، ورق کامپوزیت می باشد. در روش سنتی، معمولا سنگها را با ملات و چسب سیمانی روی دیوار نصب میکنند. بطور کلی اجرای نمای فایبر سمنت در مقایسه با سایر نماها هزینه تمام شده کمتری خواهد داشت. ایسنا. دریافتشده در ۲۳ شهریور ۱۳۹۲. 6- در سیستم اجرای نمای فایبر سمنت برد با اجرای همزمان دیوار خارجی و نمای ساختمان در وقت و هزینه کاملاً صرفه جویی شده که در این سیستم در جداره خارجی (نما) ورق های فایبر سمنت نصب میشود و در جداره داخلی دیوار نیز پانل های گچی نصب می گردد. در نمای سیستم های سازه ای “ال اس اف” فایبر سمنت به راحتی بر روی پروفیل های LSF پیچ میشود.

دیدگاهتان را بنویسید