چگونه قیمت اجرای نمای خشک سرامیک را بهتر از هر کس دیگری آموزش دهیم

فرق آن با دیگر نماهای شیشه ای این است که بالاترین نسبت شیشه به بدنه را دارد. دومین روش پوشش ساختمان به کاربردن تایل های سرامیکی که به طور گسترده ای در سال های اخیر در اروپا گسترش یافته است (اجرای نمای سرامیک خشک)؛ موسوم به روش پرده ای می باشد یا نمای تهویه شونده که کارایی بسیار بالایی در آب و هوای سرد مثل اسکاندیناوی دارند که در آن مناطق آیتم های مربوط به عایق بندی سیستم های نمای تهویه شونده بسیار شناخته شده هستند. افرادی که از تنباکو و دخانیات استفاده می کنند زود تر از بقیه افراد دچار زردی یا رنگی قهوه ای بر روی کامپوزیت های خود می شوند. با اجرای نمای سرامیک خشک به وسیله ایجاد درزهای باز آب جمع شده در پشت پوشش اصلی نما دفع می شود این موضوع به دلیل وجود تهویه طبیعی و خاصیت دودکشی این سیستم را از سیستمی که در آن درزها پر می شوند مفید تر می گرداند. سرامیک خشک پرسلانی تولید شده مخصوص نما به دو شکل کلی در بازار صنعت ساختمان کشور عرضه می گردد که شامل سرامیک مجوف پرسلانی و سرامیک تو پر پرسلانی که اصطلاحا سرامیک یک سانتی متری و یا فول بادی نیز گفته می شود. This  data h as been written  with the  he᠎lp of behsaznama Conten t  Ge​nerator DEMO !

ماندگاری بالایی داشته و برای همۀ اقلیم ها مناسب است.

40) استفاده می شود.نحوه ی اتصال شاخه آلومینیوم به شاسی مانند روش هنگ می باشد ولی اجرای ورق مانند روش فیکس است. یکی از روش های نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روش ها در دهه ی 70 خورشیدی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفت چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است. به دلیل نوسان زیاد قیمت مواد اولیه، جهت اطلاع از قیمت دقیق و برآورد هزینه اجرای نمای ساختمان موردنظرتان، با کارشناسان شرکت مهندسی آنلاین سازه تماس بگیرید: 90000011 . متداولترین مواد برای اتصال شیشهها، متریال استنلس استیل است. ماندگاری بالایی داشته و برای همۀ اقلیم ها مناسب است. نمای سرامیکی یکی از نماهای قیمت مناسب و متنوع است که در صنعت نماسازی کاربرد زیادی دارد. این نما دارای مزایای زیادی از جمله: عایق بودن رطوبتی، وزن پایین و… با اندکی تأمل درمی یابیم که اجرای نما به روش خشک می تواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی با امکان فعال نمودن چندین جبهه کاری بطور همزمان در بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرا افزود و البته موارد دیگری مانند استفاده از اکیپ های آموزش دیده بجای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آموزش لازم در روشهای قدیمی و سنتی و همچنین استفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی در انجام کارها در روشهای مدرن ضمن تأثیر مستقیمی که بر زمان اجرا و جلوگیری از دوباره کاری های احتمالی خواهند داشت قطعاً در افزایش کیفیت اجرا نیز تاثیر قابل توجهی خواهد داشت.

نمای خشک چیست

موارد دیگری که باعث می شود نمای سرامیک یکی از بهترین انتخاب ها در اجرای نما باشد به این دلیل است که وزن این نما نسبت به متریال دوغابی مثل سنگ بسیار کمتر است و باعث می شود که وزن ساختمان نیز کاهش یابد. استفاده از آن باعث کاهش وزن مرده ساختمان میشود. زمان را از دست ندهید! با همه مزیتهایی که گفته شد، نمای کامپوزیت مانند هر نمای دیگری، نقصهای خاص خود را دارد. استفاده از کامپوزیت آلومینیوم این حالت را ایجاد میکند که ظاهر سازه بسته به نحوه تابش نور و زمان روز تغییر کند و در هر زمان از شبانه روز، چهرهای خاص کلیک به ساختمان میبخشد. هنگام وقوع زلزله، حرکات نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن می شود. از جمله اینکه در برابر ضربه ها تغییر شکل میدهد و در برابر باد و طوفان نیز مقاومت بالایی ندارد. 3. با استفاده از مصالح سنتی به روشهای جدید، از مصالحی مانند چوب، آجر و سنگ به روشهای ساده استفاده می شود. سیستم درزهای باز همراه با ملاحظات دقیق آب بندی برای سازه اصلی در پشت این درزها می تواند به عنوان یک پرده محافظتی رطوبتی عمل نماید. ​This ᠎data has  be᠎en  done with t​he he lp of G​SA C onte᠎nt᠎ G enerat​or Demov er sion᠎!

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

ظاهر و نمایی شکیل و شیک و در عین حال ایمن به سازه خود ببخشید. نحوه اجرای سنگ ها در نمای خشک بدین صورت است که از گیره هایی بر روی پروفیل آلومینیومی جهت نصب افقی سنگ ها استفاده می کنند. فروشنده سرامیک ارزان قیمت این محصول را در دو نوع عمده و خرده در بازار عرضه می کنند که با بازاریابی و تبلیغات آن به جذب مشتری پرداخته و با حضور فعال در بازار و با شناختی که از آن دارند آن را به فروش می رسانند. سپس با استفاده از پیچ و مهره یا پرچ کاری، ورق آلومینیوم به شاسی کشی فولادی اتصال داده میشود. این زیرسازی میتواند از جنس آلومینیوم یا فولاد باشد. نمای سرامیک خشک به عنوان نسل جدید نمای ساختمان میتواند تمام نیازها و توقعاتی که از یک نمای بهینه میرود را برآورده کند. هزینه نمای کامپوزیت شامل نوع ورق کامپوزیت، قیمت پروفیل (به عنوان شاسی) و هزینه نصب ورق کامپوزیت میباشد. قیمت اجرای نمای سازه های ساختمانی بر اساس هر مترمربع محاسبه میشود. بدیهی است که کیفیت چسب و انتخاب صحیح آن در ماندگاری مصالح نما بر سطح دیوار حرف اول را میزند. Th is  po st was  done  with G SA C ontent G᠎enerator᠎ Demov​ersi​on!

دیدگاهتان را بنویسید