چگونه برای شروع یک کسب و کار با انواع اجرای نمای خشک

این نماها در برابر باد و باران بسیار مقاوم بودند و از نظر زیبایی نیز جلوه خاصی به بنا میدادند. این نماها و ساختمان ها در برابر تغییرات متعدد حرارتی و حملات جوی و آلودگی ها و باران های اسیدی و دود می توانند مقاومت کنند. با مشاهده عکس های انواع مدل سرامیک نما در اینترنت می توان بهترین گزینه را انتخاب نمود که انواع سرامیک خشک و معمولی در این فروشگاه های مجازی ارائه می شود. بدون شک پیشرفت در صنعت ساختمان سازی متوقف نخواهد شد همانطور که امروزه شاهد آن هستیم بسیاری از مصالح نوین و جدید جایگزین مصالح قدیمی و سنتی شده اند ، همانطور که در طراحی و اجرای سقف کاذب، رابیتسکاری جای خود را به کنافکاری داد، در اجرای نما هم استفاده از مصالح و ملات کاری منتفی شده است و نصب نما خشک را ترجیح می نما دهند. سرامیک به عنوان سرامیک و صنعت وابسته گفته می شود. از مزایای استفاده از سرامیک به عنوان نمای خشک آن است که دوام بسیار بالایی دارند و پس از گذشت سالها، همچنان زیبایی و جلوه خود را حفظ میکنند.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

سرامیک های سفید و بدون طرح نیز ارزانتر است که گزینه خوبی جهت خریدی با صرفه می باشد. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت. جهت اجرای نمای سرامیک پرسلانی به روش خشک از سه نوع سیستم استفاده می شود که شرکت تیام فراز پارسیان با داشتن کادری مجرب و بهره گیری بیش از20 سال تجربه درزمینه مشاوره طراحی و اجرای انواع نمای مدرن ساختمان پیشرو در اجرای تمامی نماهای بروز دنیا در ایران می باشد که در ذیل به شرح هرکدام از این سیستم ها می پردازیم. با توجه به تکنولوژی که در پروسه ساخت سرامیک پرسلانی بهکار گرفته میشود، این مصالح در برابر فشار، دما و سایر عوامل محیطی بسیار مقاوم هستند. این روش برای مناطق خشک و سرد کاربرد دارد. در مقایسه بین نمای خشک و نمای سنتی، بدون تردید گزینه بهتر نمای خشک است. لیست قیمت سرامیک فله ای اغلب موارد ارزانتر و مقرون به صرفه تر برای مصرف کنندگان است از این رو اغلب بساز و بفروشان از این نوع سرامیک استفاده می کنند.

متریال نمای خشک

این عایق هم میتواند به عنوان یکی از تجهیزات نما خشک در نظر گرفته شود. در حقیقت ، این نوع سرامیک به طور کلی به عنوان سرامیک های چینی در نظر گرفته می شود که نسبت به کاشی های سرامیکی غیر چینی از مزایای بالایی برخوردار است. افرادی که از مواد غذایی رنگدانه دار استفاده زیادی می کنند بهتر است از کامپوزیت سرامیکی استفاده کنند تا رنگ کامپوزیت آن ها دست خوش تغییر نشود. کامپوزیت هایی که برای دندان های خلفی استفاده می شوند باید دارای ذرات بزرگتری باشند و استحکام بالاتری داشته باشد. برای اجرای نمای ساختمان باید از متریالی استفاده شود که باکیفیت، زیبا و سبک باشد. متریالی که برای زیرسازی نمای خشک انتخاب میشود، از نظر ترکیب شیمیایی باید با سایر اجزای نما هماهنگی داشته باشد. تقارن یکی از اصول جدایی ناپذیر طراحی و اجرای نما خشک کلاسیک است و نوعی سیستم اصیل می باشد. خطر سقوط نمای خشک تقریبا نزدیک به صفر است. این کار باعث میشود که امنیت و مقاومت نما بیشتر شود و خطر سقوط آن از بین برود. این فاصله میتواند به عنوان عایق حرارت و صدا عمل کند. Th​is conte nt was ᠎do ne by G SA Conte᠎nt Generator D᠎em oversion.

در ادامه عناوین برخی از این انواع متریال نمای ساختمان عنوان می گردد که در اجرای این نوع نما کاربرد دارد (برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از این متریال روی آنها کلیک کنید). دلیل این امر استفاده از سرامیک خشک است که در دو پوسته ساختمان به کار رفته و ایمنی زیاد و کم هزینه بودن طولانی مدت برای سازندگان و اپراتورها به سمت نمای سیستم های سنگی و گوشته و همچنین سرعت بالای اجرای آن در حدود یک سوم از می توان زمان اجرای سایر سیستم ها را ذکر کرد. زیرا این نوع کامپوزیت دارای ذرات ریز است و هنگامی که اجرا می شود دارای سطحی صاف و براق است. همان طور که قبل تر بیان کردیم کامپوزیت یک نوع مواد رزینی است که با توجه به اندازه ذرات و تعداد در دسته و بخش های مختلفی قرار می گیرند. این متریال از زیبایی خاصی برخوردار است و جلوه متفاوتی به ساختمان میبخشد. This was gen er ated ​with behsaznama C​onte nt​ Generat or Demoversi on᠎.

دیدگاهتان را بنویسید