چگونه برای شروع یک کسب و کار با اجرای نمای خشک سنگ

روش اجرا بایستی به گونهای باشد که یک کارگر ملات بایرامیکس را با ماله از پایین به سمت بالا روی دیوار کشیده و کارگر دوم بعد از حدود ۱۰ الی ۱۵ دقیقه به دنبال کارگر اول با ماله به حالت دایرهای و دورانی طرح لازم را به نمای بایرامیکس میدهد. پیستوله فقط برای سایز میکرو بایرامیکس قابل استفاده است.در اینصورت آن را در فاصله ۳۰ الی ۵۰ سانتیمتر از سطح مورد نظر به صورت عمودی نگه داشته و عمل پاشش را به صورت یکنواخت و پیوسته انجام دهید اجرای بایرامیکس نوع میکرو با پیستوله سریعتر بوده و برای سطوح کنگره دار و ناصاف مناسب میباشد. برای اتصال خشک سنگ به دیوار نما به بست سنگ نما یا اسکوپ سنگ ، میخ ، پیچ و در صورت لزوم تکیه گاه برای پشتیبانی و نصب اسکوپ سنگ و تیوب پلاستیکی محافظ نیاز است. برای نصب پین ، وسیله یا مهارت خاصی نیاز نیست. در نصب نمای خشک سنگ ، که به عنوان سیستم مکانیکی اجرای نما نیز عنوان می شود ، از پیچ و مهره فلزی جاسازی شده برای هدف اتصال سنگ به نما استفاده می شود. قبل از ایجاد سیستم نمای خشک، برای نصب نما از ملات یا چسب سیمانی برای اتصال نما به سازه اصلی ساختمان استفاده می شد. Da ta h as been created by behsaznama Content Generator  DEMO.

راز اجرای نمای خشک

سنگ مورد استفاده در این روش باید ضخیم باشد ، زیرا این روش نیاز به حفاری و ایجاد سوراخ در سنگ ، برای جاگذاری پیچ های فلزی ، دارد که در صورت نداشتن ضخامت کافی منجر به ایجاد ترک در سنگ می شود. مقدار مورد نیاز بایرامیکس را با آب مخلوط کرده و سپس آن را با ماله یا پیستوله بر روی سطح مورد نظر قرار میدهند. پوشش های سنگ در داخل و یا خارج ساختمان کاربرد دارد ، اما با توجه به نیاز های ویژه در کاربرد های بیرونی ، مانند داشتن خاصیت ضد آب ، برای استفاده در نمای ساختمان مناسب تر هستند. یک مته با سر مته 16 میلی متری ، چکش ، پانچ و آچار تمام چیز هایی است که مورد نیاز است. روکش های سنگی مدرن جذاب و با دوام هستند و تعمیر و نگهداری به مراتب راحت تری دارند. در سیستم آشکار نمای خشک، از بستهایی جهت نگهداری سرامیکها استفاده میگردد که به خوبی از بیرون ساختمان قابل رویت هستند. تعداد زیادی از معماران استرالیایی از امکانات و مزایای چنین سیستم نوینی نا آگاه بودند. باید به شما بگوییم که هماکنون در حال خواندن مقالهای درباره اجرای نمای خشک و مزایای نمای خشک ساختمان هستید.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

بست سنگ نما باید از فولاد ضد زنگ ساخته شود. جنس ماله باید ضد زنگ باشد، هرگز از ماله تختهای و یا آهنی استفاده نکنید. اندازه حفره ها حداقل ۲ میلیمتر باشد، عمق و ضخامت سوراخ ها باید متناسب با بست و پیچ در نظر گرفته شود. با توجه به اندازه میخ ، سوراخ با عمق و ضخامت مناسب حفاری می شود. طراحی نمای ساختمان: اولین جلوه بصری هر ساختمانی نمای آن است که می تواند با کاربر و مخاطب آن ارتباط برقرار کند. اسکوپ سنگ نما ، مکانیسمی است که درون شیار کم عمق ایجاد شده در سنگ قرار می گیرد و سنگ را به تمام بخش های زیرین ، شامل دیوار نما و در اتصال تر به ملات پشت آن ، متصل و فیکس می کند. اسکوپ سنگ همچنین زمانی که تکیه گاه باید بخش های بزرگی از بار سنگ ها را تحمل کند ، برای جلوگیری از سقوط سنگ به کار می رود.

اتصالات نمای خشک

بایرامیکس یک سیستم پوشاننده تزیینی است که برای نماهای بیرونی و داخلی استفاده میشود. بارهای غیر متعارف باید توسط سازه ای مستقل از سازه سیستم اجرای نمای خشک به سازه اصلی ساختمان وارد شوند. در نمای سیستم های سازه ای “ال اس اف” فایبر سمنت به راحتی بر روی پروفیل های LSF پیچ میشود. بسته به وزن کلی نما، ارتفاع نصب و نحوه اتصال اجزا به یکدیگر، محاسبات سازه ای انجام شده و سازه مورد نظر طراحی و تولید می گردد. مراحل اجرای نمای خشک سنگ شامل انتخاب وسایل اتصال متناسب با توجه به نوع و ابعاد سنگ و ایجاد شکاف متناسب در سنگ برای قرارگیری آن ها، آماده سازی دیوار زیر نما و نصب قطعه قطعه پنل های سنگی نما است. که این روش مراحل اجرای گچ و خاک و گچ کاری حذف می گردد که از لحاظ صرفه جویی در وقت و هزینه بسیار مورد توجه است. طیف A3 اغلب برای افرا عادی استفاده می شود که دارای نمای طبیعی ، شفاف و روشنی است و نمی خواهند اختلاف رنگی شدید بین دندان هایشان وجود داشته باشد اما طیف رنگی B1 که اغلب آن را با نام لبخند هالیوودی می شناسند بسیار روشن تر از رنگ سایر دندان ها است.

نمای خشک چیست

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از ادامه مطلب دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید