چگونه با اجرای نمای خشک سرامیک در 10 دقیقه بهتر شوید

نماهای پرده ای متحرک: در این نوع از نما قطعات نما بصورت متحرک و با قابلیت تغییر در شکل، ابعاد و فاصله اجرا می شوند. نماهای پرده ای ثابت: در این نوع از نما قطعات نما بصورت ثابت و بدون تغییر شکل، ابعاد و فاصله اجرا می شوند. این در حالی است که در روش اجرای نمای خشک برخلاف نماهای ملاتی، ملات و دوغاب به طور کامل حذف شده و سطح رویه توسط مجموعه ای از اتصالات مکانیکی که عمدتا از جنس فلز هستند، به سازه متصل می گردد. سازه ها زیر ساخت را می توان به صورت جوشی و یا پیچ و مهره کامل به سطح خارجی ساختمان متصل کرد. در صورت لزوم می توان این نماها را برقی نیز کرد. به دلیل اجرای مستقل نما و بدون ارتباط آن با بخش های داخلی ساختمان امکان اجرای این گونه از نماها در بازسازی و نوسازی نمای ساختمان های قدیمی وجود دارد. متریال استفاده شده در اجرای نمای خشک سرامیک، همان گونه که از نام این نما پیداست؛ سرامیک است! همان طور که از نام آن مشخص است ، این نما به صورت خشکه چینی اجرا شده و تفاوت اصلی آن با نماهای سنتی که با ملات اجرا می شود در نحوه اتصال مصالح به بدنه سازه است.

بالا 10 Websites برای جستجوی اجرای نمای خشک

به طور مثال گرانیت از سنگ های آذرین درونی است که به دلیل جنس و شبکه بلوری سنگ ، چسبندگی مورد قبولی با ملات ندارد و در انتخاب روش اجرای آن باید دقت لازم را به خرج داد. بدیهی است فناوری های نوین در این زمینه روز بروز نقاط ضعف این سیستم را برطرف کرده و روشهای اجرایی آن کاملتر و مقرون بصرفه میشود .تایل سرامیک قطعه اصلی در این سیستم اجرای نمای خشک می باشد که بواسطه کلیپس فلزی بر روی سازه زیرین نصب میشود و ویژگی هایی نظیر مقاومت در برابر خوردگی ، عدم جذب آب و تغییر رنگ ، پایداری در تغییرات دمایی بالا منجر به انتخاب و کاربرد هرچه بیشتر آن توسط معماران و سازندگان در ساختمان ها و پروژه های روز دنیا به عنوان متریال اصلی نما شده است. علاوه بر اینکه می توانید با استفاده از کامپوزیت دندان نواقص دندانی خود را رفع کنید، می توانید یک رنگ مناسبی را انتخاب کنید تا دندان هایی درخشان و سفید داشته باشید. در صورت تغییر رنگ می توان کامپوزیت ها را پالیش یا تعویض کرد. تمام مصالحی که قصد استفاده از آنها در نما را داریم بایستی قبل از نصب طبق نقشه های اجرایی تهیه و کالیبره شوند.  Th᠎is h​as ᠎be᠎en cre ated by G SA Con᠎te nt᠎ Gen erator Demoversi​on.

این نوع اتصالات طبق سفارش مشتری و نوع نما، طراحی و در کارخانه تولید و در ابعاد و تعداد موردنظر جهت اجرای نمای خشک تهیه می شوند. در ابتدای امر بایستی با توجه به ابعاد و شکل هندسی مصالح موردنظر، شیار، شکاف، سوراخ و یا لبه ای در آن برای نصب در روی نما طراحی و تولید شود. در فواصل بین ورقهای نصب شده، از نوارهای فلزی یا چسب پلی اورتان و یا رزین سیلیکونی استفاده میشود. در اجرای نماهای خشک در دو بخش اقدام به ایجاد عایق بندی ساختمان خواهیم کرد: در مرحله اول که عایق حرارتی و صوتی بصورت چسبی و یا مکانیکی به نما متصل می شود و در مرحله بعدی یک فاصله هوایی بین عایق زیرین و پوسته خارجی نما ایجاد می گردد. به دلیل نوع اجرای نماهای خشک و عدم وابستگی بخش های مختلف به یک دیگر امکان ترمیم، نوسازی و یا دسترسی به بخش های زیرین نما وجود دارد. هزینه هر واحد کامپوزیت کاریزما آلمان بین 2.000.000 الی 3.000.000 تومان می باشد که شامل یک سال گارانتی می شود. توجه داشته باشید که در اجرای نمای خشک ساختمان، فاصله کمی بین دیوارها و نما وجود دارد.

Need a Progressive Business؟ تمرکز روی اجرای نمای خشک!

از مصالح رایج تر برای اجرای نمای خشک می توان به تایل سرامیک خشک پرسلانی، ورق کامپوزیت، کرتین وال ها، تایل تراکوتا و … نمای کرتین وال، یا همان نمای شیشه ای؛ یکی از نما های مدرن ساختمانی است که دارای استایی است. این نما دارای مزایای زیادی از جمله: عایق بودن رطوبتی، وزن پایین و… فولاد ضد زنگ یا استیل یک گزینه عالی از انواع متریال های نمای ساختمان به حساب می آید، که دارای سطح صیقلی و براق است. در صورتی که آببندی با دقت کافی صورت نگیرد، با نفوذ آب و ایجاد خوردگی و زنگ زدگی استحکام نما تا حد زیادی کاهش مییابد و ممکن است در مقابل عوامل محیطی مقاومت خود را از دست بدهد. همینطور از دیگر موارد مثبت روش خشک که تأثیر زیادی بر زمان اتمام پروژه ها دارد امکان شروع نما بلافاصله بعد از تکمیل اسکلت ساختمان میباشد که این مورد در پروژه های انبوه سازی و بلند مرتبه سازی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

اتصالات نمای خشک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مجموعه ها دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید