چه چیزی در مورد اجرای نمای خشک سنگ بسیار جذاب است؟

بایستی توجه نمودکه کارگر دوم سطح ماله را مرتباً با اسفنج نمناک تمیز و مرطوب کرده تا موقع کشیدن ماله سطح نمای بایرامیکس کاملا صاف گردد . ظاهر سنگ استفاده شده در اجرای نمای خشک سنگ ، به دلیل تمیز بودن و عدم ایجاد لکه روی آن ، بر خلاف روش تر و نیاز به تمیز کردن سنگ به دلیل دوغاب ریزی ، بی نقص و دارای زیبایی بیشتری است. معماری منطقه ای هر مکان با توجه به محدودیت های اقلیمی و سرچشمه های منابع موجود در همان منطقه از قبیل متریال های موجود و شرایط فرمی و ساختاری که منطقه در اختیار معماری می گذاشت وضعیت نما و ظاهر ساختمان را تعیین می نمود. هنگامی که پین نصب می شود ، هیچ بار مرده ای به سمت پایین منتقل نمی شود. روش اجرا بایستی به گونهای باشد که یک کارگر ملات بایرامیکس را با ماله از پایین به سمت بالا روی دیوار کشیده و کارگر دوم بعد از حدود ۱۰ الی ۱۵ دقیقه به دنبال کارگر اول با ماله به حالت دایرهای و دورانی طرح لازم را به نمای بایرامیکس میدهد. به طور معمول ، نصب از گوشه سمت چپ یا گوشه سمت راست دیوار و با فاصله حداقل 2 میلی متر شروع می شود.

قیمت اجرای نمای سنگ خشک

از آنجا که کیفیت محصولات تولید شده آزبستی با فرآیند هات چک با هیچ یک از محصولات مشابه قابل رقابت نبود ، علی رغم مشخص شدن سرطان زایی آزبست ، تا سال ها ی زیادی این محصول در کشور های پیشرفته نیز تولید می شد .در محدوده زمانی دهه 1970 تا اواخر دهه 1980 میلادی فناوری کاربرد الیاف غیر سمی و سازگار با فرایند هات چک کشف شد از آنجا که هیچ یک از الیاف طبیعی و مصنوعی به تنهایی تمامی خصوصیات آزبست را نداشتند ، بنابر این برای جایگزینی آزبست از هیبرید الیاف با مدول زیاد و کم به ترتیب , به عنوان تقویت کننده و کمک فرایند استفاده گردید . با انتخاب مناسب منابع نوری و همچنین جای گذاری صحیح آن ها در نمای خارجی ساختمان می توان منظره و دید زیبایی از نمای خارجی ساختمان در شب ایجاد کرد.هماهنگی نوع نورها و رنگ آن با مواد و مصالح استفاده شده در نمای خارجی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته است بسیار مهم است، اگر برای نمای ساختمان از نورهایی با شدت بالا در ساختمان استفاده شود نور بر متریال نما غلبه می کند و ناهماهنگی بین نمای روز وشب به وجود می آید. در سیستم نمای خشکمتریال نما توسط زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال شده که باعث طولانی شدن عمر نما می شود و در صورت نصب صحیح و مهندسی این اطمینان را به شما خواهد داد که در شرایط سخت نیز به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد.

اگر شکاف ها به درستی در سنگ ایجاد نشوند ، می توانند منجر به ناکارآمدی و ایجاد ترک و شکستن سنگ شوند ، بنابراین حفاری نیاز به نیروی کار ماهر دارد. اگر دیوار به تازگی ساخته شده باشد باید از خشک شدن آن اطمینان حاصل نمود ، به طوری که میخ بتواند به خوبی در سوراخ حفاری شده محکم و ثابت شود. سنگ مورد استفاده در این روش باید ضخیم باشد ، زیرا این روش نیاز به حفاری و ایجاد سوراخ در سنگ ، برای جاگذاری پیچ های فلزی ، دارد که در صورت نداشتن ضخامت کافی منجر به ایجاد ترک در سنگ می شود. معمولا برای طراحی نمای ویلا دوبلکس استفاده از دو متریال کافی به نظر می رسد. کلید تفسیر اولیه یک ساختمان مدرن و شیک در نورپردازی نمای ساختمان شکل می گیرد. به جای رنگ آمیزی متریال مورد استفاده، آنها با ظاهری مدرن و با رنگ طبیعی خود نمایش داده می شوند. نمای خشک سنگ ، فاصله ای در حدود 30 تا 45 میلی متر بین دیوار نما و پوشش سنگ در نظر می گیرد. بین هر دو سنگ ، فاصله ای حداقل به میزان 2 میلی متر در نظر گرفته شده است.

دیتیل اجرای نمای خشک

ابعاد استاندارد سوراخ می تواند 80 تا 100 میلی متر باشد. لایه بالشتک هوای ایجاد شده به عنوان عایق حرارتی عمل می کند و مانع از انتقال حرارت می شود. ضربه های وارد شده به سنگ ، هنگام نصب روی نما ممکن است منجر به ایجاد ترک روی سطح آن شود. مقدار مورد نیاز بایرامیکس را با آب مخلوط کرده و سپس آن را با ماله یا پیستوله بر روی سطح مورد نظر قرار میدهند. اسکوپ سنگ همچنین می تواند برای نصب سنگ نما روی هر زیر لایه مانند دیوار بتنی ، چوبی و غیره مورد استفاده قرار گیرد. در نصب نمای خشک سنگ ، که به عنوان سیستم مکانیکی اجرای نما نیز عنوان می شود ، از پیچ و مهره فلزی جاسازی شده برای هدف اتصال سنگ به نما استفاده می شود. بعد از مطمئن بودن از تراز بودن سنگ نما ، محافظ پلاستیکی به کار رفته شده برای جلوگیری از ایجاد ترک در سنگ برداشته می شود.  Po st h​as been cre᠎at ed wi᠎th the  help of G᠎SA Conte nt Generat᠎or D​em᠎ov᠎ersi᠎on.

قیمت اجرای نمای خشک

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ادامه مطلب لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید