چرا در واقع نیاز دارید (الف) اتصالات نمای خشک

در این روش به دلیل استفاده از اجزای فلزی پیش ساخته و طبق الگو و برشکاری و سایز شده در محل تولید و همچنین عدم نیاز گذشت زمان برای خشک شدن نما سرعت بیشتری در اجرای نماها نسبت به روش های دیگر دارند. این سرامیک به جهت داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود خاصیت عایق بندی بیشتری دارند. قبل از نمای خشک متریال نما با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی ساختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و نهایتاً باعث سقوط آن شده که خطرات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. برای در نظر گرفتن این فضا باید بین عایق و نما چنین مکانی در نظر گرفته شود. برای این ساختمان ها بهتر است از یک موتیف در همه قسمت های نما استفاده شود، و فقط با استفاده از یک یا دو المان شاخص در نما از یکنواختی بصری آن بکاهید. فارغ از اینکه نمای خشک از چه جنسی می باشد و یا روش نصب این نما به چه صورتی انجام می گیرد، همه ی آن ها دارای اجزای اصلی مشترکی می باشند.

اجرای نمای خشک

اجرای این نوع پروژه نیز به تبهر و تجربه بالایی نیاز خواهد داشت. این روش بیشتر از سایر روشها به یک طراحی حرفهای توسط متخصصین نیاز دارد. بر اساس نحوه نصب و قرار گرفتن اتصالات در نمای خشک، این نوع نما را به دو دسته ی مشهود یا نمایان Visible و نامشهود یا غیرنمایان Invisible تقسیم بندی می کنند. نمای مدرن را می توان با طراحی خلاقانه و جسورانه تشخیص داد و همیشه می توانید در آن انتظار شگفتی داشته باشید. این نوع نما قابلیت اجرا در تمامی شرایط آب و هوایی را داشته و می توان از فضای موجود بین دیوار و نما برای عبور تاسیسات مکانیکی ساختمان استفاده نمود. نماهای پرده ای ثابت: در این نوع از نما قطعات نما بصورت ثابت و بدون تغییر شکل، ابعاد و فاصله اجرا می شوند. در اجرای نماهای خشک به دلیل عدم استفاده از ملات ساختمانی و همچنین وجود مصالح نما با ابعاد و پنل ها با سایزهای مشخص و برشکاری شده در کارخانه ها ضایعات مصالح تا حد چشمگیری کاهش می یابد و در نتیجه برشکاری های کمتر آلودگی های صوتی به حداقل می رسد. سیستم نمای خشک آجری نوعی از اجرای نما است که در آن برای اتصال اجزای نما، شامل پنل های رسی، سنگ، آجر، چوب و غیره از ملات سیمانی و چسب استفاده نمی شود، بلکه در این سیستم از تجهیزات فلزی مانند ریل، پیچ و غیره استفاده می شود. ᠎Th is post has  been do ne ​with behsaznama  Conte nt G​enerator Demov ersion.

وضع موجود نمای ساختمانهای جدیدالاحداث شهر، چندان تعریفی ندارد از هم گسیختگی و بدون هویت بودن این نماها، چند سالی میشود که با سیمای ناهمگون و زمخت جلوهگری میکند و در تضاد با معماریهای قدیم تبریز است. با پیشرفت فناوری در سیستم نمای خشک به جای استفاده از مصالح سنتی مانند آجر، ملات تک لایه، خشت و … هزینه اجرای نما به صورت خشک چقدر است؟ برای خرید از کاشیران کافی است به صفحه خرید سرامیک نما بروید و محصول مورد نظر را با چند کلیک ساده خریداری کنید. همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید. برای زیبایی بیشتر نما رنگ این قطعات باید با رنگ سرامیک هماهنگ شود که نمای بی نظمی به ساختمان ندهد. این عایق به صورت مکانیکی و مستقل بین سازه و نما نصب میشود. در اجرای نماهای خشک در دو بخش اقدام به ایجاد عایق بندی ساختمان خواهیم کرد: در مرحله اول که عایق حرارتی و صوتی بصورت چسبی و یا مکانیکی به نما متصل می شود و در مرحله بعدی یک فاصله هوایی بین عایق زیرین و پوسته خارجی نما ایجاد می گردد. به دلیل نوع اجرای نماهای خشک و عدم وابستگی بخش های مختلف به یک دیگر امکان ترمیم، نوسازی و یا دسترسی به بخش های زیرین نما وجود دارد.

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

به عنوان مثال، نحوه نصب خشک آجر با سنگ متفاوت است. جذب آب بسیار کم است. به منظور مقاومت در برابر سرما، گرما، بخار آب و گازهای موجود در هوا، اتصالات انتخابی باید ضخیم و با دوام باشند . با توجه به پیشرفت تکنولوژی در حوزه ساختمان سازی، از طرح های متنوعی می توان برای اجرای زیرسازی نما استفاده کرد. می توان بر اساس نوع پروژه و لزوم سازه های زیر ساخت را آبکاری و بر افزایش عمر مفید آن افزود. سازه ها زیر ساخت را می توان به صورت جوشی و یا پیچ و مهره کامل به سطح خارجی ساختمان متصل کرد. از این سبک نما ها به صورت مستقل می توان به عنوان پوشش و محدود کننده دید و نور برای پنجره ها و تراسها استفاده کرد. برای توسعه المان های طراحی نما به منظور ایجاد زیبایی و کنترل نور و شرایط جوی انواع نماهای پرده ای بخصوص در نماهای آجری را می توان ایجاد کرد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مجموعه ها لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید