چرا اجرای نمای خشک هیچگونه نیست دوست به کوچک شرکت

متاسفانه روش کامپوزیت دندان از روش های لمینت و تاج دندان آسیب پذیر تر است و به همین علت توصیه می شود برای طبیعی ماندن و سالم ماندن آن باید مراقبت کافی از آن داشته باشید. این مواد باید جوری بر روی دندان طبیعی بیمار شکل بگیرد که مانند دندان طبیعی لبه دندان ها و میانه دندان شما شفاف تر به نظر نما برسد. این روش از نظر اجرایی سادهترین روش و علی رغم کاربردی بودن آن ارزانترین و سبکترین روش نیز میباشد. V3 : (تفاوت بالا) در این حالت سرامیک پس از نصب دارای ظاهری با رنگ های یکسان است اما دارای طرح های متفاوتی میباشد. نصب آجر به روش خشک از حالت دو بعدی و روتین خود تغییر کرده و به حالت های سه بعدی و طرح های هندسی مدرن قابل اجرا می باشد. یکی از عوارضی که ممکن است در کامپوزیت دندان باشد تغییر رنگ است. حتی در مواردی که ساکنین ساختمان تمایل به تغییر نما و تنوع در نمای ساختمان دارند، به راحتی میتوان با تغییر مصالح قبلی، یک نمای جدید برای ساختمان طراحی کرد. سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنجها ، کف پنجرهها و فلاشینگهای ساختمان است که باعث افزایش زیبایی نمای تمام شده میشود. Art​ic le has been gen erat ed  by G SA Con᠎tent G​ener at or Demoversi on​.

اجرای نمای خشک آجری

سرامیکهای پرسلانی یکی از رایجترین مصالح برای اجرای نمای خشک هستند که نسبت به سرامیکهای معمولی از استحکام و زیبایی بیشتری برخوردار هستند. روش اجرای نمای خشک ساختمان را به دلیل وجود فضای میانی میتوان بهترین روش برای اجرای عایقکاری حرارتی و صوتی ساختمان دانست. باعث حفظ تعادل دما در تمام سطح می شود و از مشکلات ناشی از ایجاد پل های حرارتی و قطع شدگی عایق حرارتی در اطراف ستون ها و تیرها و محل اتصال آنها به یکدیگر که در دیوارهای معمولی به وجود می آید را نخواهد داشت. پس از نصب قطعات سنگی ، درزهای ایجاد شده ما بین قطعات سنگ را می توان با درزگیر پوشاند. V1 : ( تفاوت اندک ( در این حالت سرامیک پس از نصب دارای ظاهری یک پارچه است و تفاوت چندانی بین قطعات احساس نمیشود. V2 : (تفاوت متوسط کم) در این حالت سرامیک پس از نصب دارای ظاهری متعادل است و تفاوت کمی بین قطعات وجود دارد. V4 : (تفاوت تصادفی) در این حالت سرامیک پس از نصب دارای ظاهری با رنگ های متفاوت است.

به این ترتیب که نصب نما به صورت خشک، امکان نصب مصالح نوین ساختمانی با تنوع طرح و جنس و رنگ فراوان را برای ما فراهم می آورد. کلیپسها دارای ارتفاع کمی میباشند و چهار گوشهی یک سرامیک ۱۲۰×۶۰ را دربر می گیرند، برای همین در ارتفاع بالاتر از ۳ متر مشخص نیستند و میتوان این کلیپسها را همرنگ با سرامیک رنگ کرد. قبل از ایجاد سیستم نمای خشک، برای نصب نما از ملات یا چسب سیمانی برای اتصال نما به سازه اصلی ساختمان استفاده می شد. همانگونه که از عنوان نمای خشک بر می آید، تفاوت اصلی این نما با نمای ملاتی، در نوع اتصال مصالح نما به سازه ساختمان می باشد. نمای خشک از لایه های متعددی تشکیل شده است که شامل پوسته بیرونی، فضای داخلی تهویه پذیر، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان می شود که همه لایه ها به وسیله سازه های فولادی و آلومینیومی، به سازه ساختمان متصل شده اند. خانه سید روحالله خمینی در شهر قم، بنایی ۲ اشکوبه و ساده شامل یک طبقه همکف و زیرزمین است. به این تریتب که بر خلاف نمای ملاتی در اجرا و نصب نمای خشک، ملات حذف می شود و سطح رویه که شامل سرامیک، سنگ، سمنت برد، HPL و …

اجرای نمای خشک سنگ

سبب افزایش کارایی عایق حرارتی در مقایسه با نمای معمول می شود: نمای بیرونی از دیواره ساختمان جداست و همین امر سبب جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب و برخورد مستقیم قطرات باران به دیوار ساختمان می شود و در واقع از ساختمان، همچون سری، در برابر عوامل جوی محافظت می کنند و به عنوان حایلی بین داخل و خارج ساختمان عمل می کند. باعث محافظت در برابر عوامل جوی می شود. توسعه روزافزون تولید محصولات مختلف، جهت استفاده در نمای ساختمان و استفاده طراحان از مصالح نوین در اجرای نما از طرفی و محدودیت های روش ملاتی اجرای نما از طرف دیگر، باعث شده نیاز به استفاده از اتصالات خشک در نمای ساختمان هر روز بیشتر از قبل احساس شود. نمای خشک به نمایی گفته می شود که در آن برای اتصال پوشش نما به ساختمان، از نوعی سیستم نصب سبک با اتصالات مکانیکی و بدون ملات استفاده می شود. وقتی صحبت از نمای ساختمان میشود، عایق دیوار خارجی، رندرها و پرداختهای تزئینی نیز مد نظر است.

دیدگاهتان را بنویسید