پنج دلیلی که چرا داشتن قیمت آجر نما خشک عالی کافی نیست

همین مورد یکی از مهم ترین عامل های تاثیر گذار بر قیمت ورق رنگی است. مهمترین عامل در قیمت نمای خشک سرامیک، تیم اجرا کنندهی آن است. ممکن است قیمت این ورقها در نگاه اول کمی گران به نظر بیاید اما با در نظر گرفتن کیفیت، رنگهای متنوع و زیبایی ظاهری که دارند، قیمتشان چندان بالا نیست. ورق رنگی موجود در بازار با پوشش رنگ الکترواستاتیک و با ضخامت، طرح و رنگهای مختلف تولید می شوند. در هنگام خرید ورقهای رنگی ذوزنقهای دو نکته را در نظر داشته باشید که رنگهای مختلف آن قیمت متفاوتی دارند و ضخامت بالای ورقها نشاندهنده ماندگاری بیشتر آن است. از مهمترین ویژگیهای مدل ذوزنقهای می توان به مقاومت در برابر فشار زیاد، ضخامت بالا، مقاومت در برابر شرایط جوی و استحکام زیاد اشاره کرد. در روند تولید ورق رنگی به دلیل اینکه رنگ در کوره و تحت دمای بالا به ورق اضافه می گردد، ضخامت پوشش رنگی آن تقریبا ۳۵ میکرون است که تحت پوشش روی موجود در ورق گالوانیزه، جذب ورق می شود. پوشش روی موجود در ورق پایه که همان ورق گالوانیزه است و رنگ های اضافه شده، همگی مانع از خوردگی در ورق رنگی می شوند.

قیمت اجرای نمای سنگ خشک

بعد از عملیات فرمینگ ورق، امکان تغییر ورق رنگی به اشکال مختلف وجود دارد. برسکاری : برای آنکه سطح فلز ورقها صاف و یکدست شود و رنگآمیزی آنها با کیفیت بیشتری انجام شود، در مرحله بعد از چربیزدایی با یک غلتک مخصوص ورقها را برسکاری میکنند. 1- ایمنی نمای فایبر سمنت برد بسیار عالی است زیرا از لحاظ اجرایی ورق های فایبر سمنت برد به پروفیل های فولادی که به اسکلت ساختمان متصل شده اند پیچ میشوند و در زلزله با اسکلت ساختمان بصورت یکپارچه عمل میکنند و از سطح نما جدا نمیشوند. در نتیجه همین ویژگی ها باعث افزایش انعطاف پذیری و شکل پذیری ورق رنگی می شوند. مراحل بعدی تولید ورق رنگی شامل پولیش کردن، برسکاری و شست و شو است که در ادامه هرکدام به صورت مختصر بیان گردیده است. ورق رنگی ژنوا : ژنوا یکی از مدلهای ورق رنگی سفالی با رنگ کورهای است که برای سقف آلاچیقها بسیار مناسب است.

آهن ملل یکی از معتبرترین فروشگاه های آهن آلات است که با ارائه فاکتور رسمی، خیال شما را در خرید راحت ساخته است. از این رو برای خرید ورق رنگی می بایست به مراکزی مراجعه کنید که عینا همان محصول مورد نظر شما را ارائه دهند. ورق رنگی سفال پالرمو : نامگذاری ورق رنگی مدل سفال پالرمو به این موضوع برمیگردد که در شهری از ایتالیا به نام پالرمو، تمام سقفهای خانهها را با ورق رنگی سفالی ساخته و پوشانده اند. یکی از ویژگیهای مهم مدل سفال پالرمو مقاومت بالا در برابر رطوبت است؛ بنابراین بهترین کاربرد را در سقف خانهها و ویلاهای شمالی خواهد داشت. این روش در مقابل روش لمینت دندان دارای هزینه کمتری است اما در صورت آسیب به کامپوزیت باید بدانید که هزینه مجدد برای ترمیم آن مورد نیاز است. صنعت حمل و نقل : در صنعت حمل و نقل برای ساخت کانتینر، ماشین سنگین و اتاقک خودرو به ورقهای رنگی نیاز است. هر یک از مراحل مذکور در ادامه شرح داده شده است. در این میان سنگ هایی که صیقل داده شده باشند و نیز درخشندگی بیشتری داشته باشند قیمت بالاتری دارند. شست و شو : پس از برسکاری سطوح ورقها را با آب میشویند و در معرض هوای گرم قرار میدهند تا کامل خشک شوند.

Conte᠎nt h as been gen᠎erat​ed  by behsaznama Conte​nt Generato​r DEMO!

پس از آنکه مرحله شست و شو در تولید ورقهای رنگی طی شد، به سطح ورقها مواد شیمیایی خاصی اسپری میشود تا برای مرحله رنگآمیزی آمادگی بیشتری پیدا کنند و چسبندگی رنگ در آنها بهتر انجام شود. در زیر به چند مورد از سوالات متداول کاربران در همین زمینه اشاره میکنیم و بهطور خلاصه به آنها پاسخ میدهیم. این ورق به دلیل مزیت هایی چون وزن کم، قابلیت نصب آسان در مکانهای صنعتی، قیمت مناسب و مقاومت بالا در برابر آسیبهایی مانند فشار و وزن بالا، زلزله و رطوبت از کاربرد بیشتری برخوردار است. ورق رنگی از یکسری ویژگی های خاص برخوردار است که همین ویژگی ها باعث شده نسبت به دیگر انواع ورق تمایز بیشتری پیدا کرده است. ورق رنگی سینوسی : اگر قیمت مناسب و ارزان در انتخاب شما برای ورق رنگی اهمیت زیادی دارد، مدل سینوسی بهترین گزینه برای شما خواهد بود البته به شرط آنکه آن را در ساختمان مسکونی استفاده کنید. پاپوش آنها گیوه و نعلین بود. ضخامت ورق رنگی تولید شده در بازار متنوع است و از ۰.۱۶ میلیمتر تا ۰.۷ میلیمتر متغییر خواهد بود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مجموعه ها وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید