وحشی‌ترین عامل درباره اجرای نمای خشک {آیا نیست |

هر محصولی که در صنعت دکوراسیون داخلی وجود دارد بهاء ریالی خاص خودش را دارد قیمت بتن اکسپوز داخلی را شرح میدهیم اما قبل از اینکه وارد تمام شده این محصول بشویم بهتر است که در موردش یک نکته ی معماری را عرض کنیم و سپس شرح میدهیم، بتن داخلی به دلیل اینکه حالت کلاسیک دارد بهتر است که قسمتی از یک دیوار در منزل پوشش داده شود به این معنی که دیواری که اصلی ترین دیوار منزل است را با این متریال مزین کنید و مابقی دیوارها را یا به صورت خالی یا اینکه به صورت متریال دیگر تکمیل نمایید. در زمانهای نه چندان دور یکی از پر کاربردترین نماهایی که در ساختمانها مورد استفاده قرار میگرفته آجر، کاشی و سنگ بوده که با پیشرفت صنایع مصالح دیگری نیز وارد این حوزه از صنعت ساختمانسازی شدند. بر اساس نحوه ی نصب و قرار گرفتن اتصالات در نمای خشک، این نوع نما را به دو دسته ی مشهود یا نمایان Visible و نامشهود یا غیر نمایان Invisible تقسیم می کنند. Da ta was g ener at ed by G SA Content Gen er ator D᠎em​ov᠎er sion!

متریال نمای خشک

سنگ نمای چینی سفید، خاکستری و سنگ نمای چینی کریستالی مدل های مختلفی از این سنگ نمای پرکاربرد هستند که در طراحی نمای سنگی به وفور مورد استفاده قرار می گیرند. سرامیک ها بعد از تجهیز به کلیپس ،بر روی ریلهای آلومینیومی قرار می گیرند که جهت تثبیت و عدم لغزش سرامیک روی ریل ها از لاستیک های EPDM در محل اتصال سرامیک به ریل آلومینیومی استفاده می شود. به دلیل عدم نیاز به انتقال ملات های ساختمانی به ارتفاعات تا حدود زیادی شاهد افزایش چشمگیر در سرعت اجرا و همچنبن سهولت اجرای نما خواهیم بود. البته تیمهای ساحتمانی حرفهای زیادی نیز میتوانید پیدا کنید که قیمت اجرای نمای سرامیک خشک توسط آنها بسیار مناسب است. اجرای این نوع پروژه نیز به تبهر و تجربه بالایی نیاز خواهد داشت. ۲. دوام: با توجه به ضخامت بسیار کم ورق آلومینیومی نمای کامپوزیت در برابر شرایط جوی نا مطلوب مانند باد و طوفان شکل اولیه خود را از دست داده و بعد ازگذشت زمان کوتاهی تغییر شکل می دهد به همین علت ازدوام واستقامت خوبی برخوردار نمی باشد. مجریان نمادیزاین باکیفیتترین نمای سرامیک خشک را با استفاده از سرامیک مجوف پرسلانی برایتان اجرا میکنند.

هشت پرسش و پاسخ به اجرای نمای خشک

تولید مصالحی که جهت اجرای نمای خشک استفاده می شوند بصورت صنعتی است به همین علت دارای کیفیت بسیار بالاتر و مطابق با استاندارد های مربوطه می باشد. سیستم نمای خشک آجری نوعی از اجرای نما است که در آن برای اتصال اجزای نما، شامل پنل های رسی، سنگ، آجر، چوب و غیره از ملات سیمانی و چسب استفاده نمی شود، بلکه در این سیستم از تجهیزات فلزی مانند ریل، پیچ و غیره استفاده می شود. اتصال هر یک از این موارد به سطح شاسیکشی یکسان نیست و با کمک پیچ و مهره، آداپتور (برای نمای شیشهای) یا ملات انجام میشود. با توجه به شرایط آب و هوایی در منطقه اصفهان که از آب و هوای گرمی برخوردار بوده و میزان بارش باران کم، اجرای نمای خشک مناسب است. حساسیتی ایجاد نخواهد کرد و قابلیت هیدروفوبیک ( حداقل جذب آب) و قابلیت حداقل انحلال در آب را دارد. پس از حمله اعراب، در زمان خلیفه عمر بن خطاب، ابوموسی اشعری در سال ۶۲۴ میلادی سپاهی را راهی فتح قم کرد و پس از آن قم مقصد مهاجران عرب از عراق و سپس علویان و شیعیان شد. در ادامه این مطلب از ویکی طراح به نکتههای مهم و اساسی در خصوص خشکه چینی آجر اشاره خواهیم کرد.

انواع نمای خشک

᠎Data was created by G SA Content G​en​erat​or Dem​oversion!

انواع اجرای نمای خشک

قطعا یکی از رایجترین و شاید معتبرترین روشها برای اجرا کردن طراحی آجری هر نوع ساختمانی، روش خشکه چینی آجر است. قیمت اجرای نمای سرامیک خشک که با توجه به حذف ملات پایینتر نیز آمده، به همراه اجرای نمای سراميک خشک را به یکی از محبوبترین شیوههای کاربردی تبدیل کرده است. یکی از نماهای خشک که محبوبیت زیادی هم در بین افراد دارد، نمای آجری است. همین مسئله موجب شده تا این سنگ نما با عنوان سنگ نمای چینی شناخته شود. 2. سنگ نمای تخته ای: مقاومت ناچیز سنگ های تخته ای موجب شده تا استفاده از آن تنها در طراحی نمای سنگی ساختمان های یک طبقه و ویلایی مرسوم شود. بهره مندی از بافت متنوع، ساختار پیچیده و همچنین رگه های در هم تنیده، موجب شده تا متریال سنگ از گذشته تاکنون محبوبیت خود را حفظ کند. با توجه به هر کدام از موارد اشاره شده و همچنین بودجه و سلیقه کارفرما می توان طرح های متفاوتی را پیشنهاد داد. اگر بخواهیم با توجه به تحقیقات به دست آمده بیان کنیم اغلب افراد می توانند برای اصلاح طرح لبخند خود از روش کامپوزیت دندان استفاده نمایند.

اجرای نمای خشک سرامیک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از بیشتر بخوانید دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید