وجه افراطی اجرای نمای خشک به ندرت دیده می شود، اما این است چرا این نیازمند است

همانطور که از اسم این روش پیداست از این دستگاه مکانیکی برای ایجاد درز و یا شیارهای در قسمت پشت سرامیک ها استفاده می شود. قبل از ایجاد سیستم نمای خشک، برای نصب نما از ملات یا چسب سیمانی برای اتصال نما به سازه اصلی ساختمان استفاده می شد. در این سیستم از انکر و براکت های مخصوصی استفاده می گردد که هیچ کدام از قطعات اتصال قابل رویت نیستند. در این روش کلیپس های اتصال از جنس استیل و مجموعه ها نمایان می باشند. استفاده از چسب سرعت کار را بسیار بالا می بره.این نوع چسب ها برای انواع سنگ ساختمانی همچون سنگ مرمر، تراورتن و … با افزایش سطوح بازشو، میزان مصالح مورد نیاز برای زیرسازی نما در هر متر مربع افزایش پیدا می کند که در نهایت منجر به بالا رفتن هزینه تمام شده ی نما می شود. وقتی که این مواد حرارت داده میشوند و دما تا 1450 درجه سلسیوس افزایش مییابد، سنگ چینی به صورت شیشه (براق) درمیآید و کائولین باعث شکلدهی آن میشود.

نحوه فروش اجرای نمای خشک

سه نوع پرسلان وجود دارد: پرسلان سختخمیر، پرسلان نرمخمیر و پرسلان چینی استخوانی. نوع سختخمیر آن از سنگ چینی که یک سنگ فلوسپاتی است و به صورت پودر با کائولن مخلوط میشود، درست شده است. سپس سرامیک ها از طریق براکت و زیرسازی خود به نما پیچ میشود.پیچی که بر روی شبکه زیر سازی تعبیه شده است در محل خود رگلاژ میشود. در این روش، سنگ، آجر، چوب، شیشه یا هر نوع متریال دیگری که مورد استفاده است را از طریق اتصالات و چهارچوبهای فلزی به دیوار متصل میکنند. سفال معمولی متخلخلتر، ماتتر و سنگینتر از پرسلان است. برای افزایش استحکام ملات چسبی ، جهت کشیدن ماله ماننده تصویر راه راه و از یک جهت باشد ، بسیاری از نصابهای عزیز شکلهای موجی و پیچشی و و غیر از راه راه ایجاد میکنند که به جهت عدم توزیع یکنواخت ملات زیر سرامیک پرسلان ، در مقابل ضربه آسیب پذیر و شکننده میشود. اجرای سرامیک خشک پرسلانی : سرامیک خشک نما dry ceramic facade به دلیل برخورداری از ویژگیهایی چون پایداری در دماهای بالا، استحکام زیاد و مقاومت بالا در برابر خوردگی، عدم جذب آب در بسیاری از پروژه های ساختمانی در دنیا به عنوان نمای اصلی و منحصر به فرد ساختمان توسط طراحان و معماران در مراحل ابتدایی جهت اجرای نمای خشک پروژه انتخاب می گردد و در لیست اجزای بسیار مهم و استراتژیک قرار می گیرد. Data has be en g en᠎er​ated ​wi th t he he lp  of G SA C on᠎te nt Gen erator  Demov er sion!

واقعیت درباره اجرای نمای خشک در 3 دقیقه

از طرفی این چسب ها در برابر رطوبت کاملا مقاوم هستند و انعطاف پذیری زیادی نسبت به ملات سیمانی دارند و چسبندگی بیشتری هم دارند. نمای ساختمان باید به گونه ایی باشد که مهمانان را از همان فضای خیابان به داخل دعوت کند و ندای خانه ایی گرم، نرم و جذاب را به آنها بدهد. متریال زیرسازی با مصالح نمای خشک به گونه ای انتخاب شود که از لحاظ شیمیایی با یکدیگر مغایرت نداشته باشند. در این روش سرامیک پرسلانی نما با استفاده از اسکوپ مخصوص که درپشت سرامیک شیار ایجاد شده قرار میگیرد و سپس اسکوپ ها به بخش زیرسازی آلومینیومی نصب و رگلاژمی گردد. اجرای سنگ خشک نما ، به دلیل تعبیه فاصله سنگ از نما ، امکان انبساط و انقباض در شرایط دشوار آب و هوایی را برای سنگ فراهم می کند. اما متاسفانه در سیستمهای ملاتی به علت تفاوت ضریب انتقال حرارت و متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض ملات و مصالح، پس از مدتی سنگها جدا می شوند. قسمتی از ساختمان که توجه زیادی را به خود جلب میکند نمای آن است و در همین راستا اجرای یک نمای زیبا و پرکار ضرورت مییابد اما نمایی پرکار با متریالهای مختلف بار زیادی به ساختمان وارد میسازد که برای کم کردن و کنترل بهتر این بار، اجرای نمای خشک یک امکان فوقالعاده است که با بهره گیری از تکنولوژی و سیستمهای مدرن صورت می پذیرد.

قیمت اجرای نمای خشک

Po​st was creat ed by behsaznama C onte nt G en᠎erator DEMO᠎!

اتصالات نمای خشک

دوام و مقاومت شیمیایی بالا وچسبندگی سریع و پایدار رزین های مصرفی (ماده ی چسبناک طبیعی یا مصنوعی ) موجب پیوند ناگسستنی لایه های مختلف پنل می شود. نمای سرامیک خشک پرسلانی برای کاربری های مختلف تجاری، اداری ، مسکونی و همچنین بخش های داخلی ساختمان ، پایانه ها و ایستگاه های مترو و . در روش نمایان ابتدا زیرسازی آهنی به صورت عمودی و افقی بر روی نمای ساختمان اجرا می شود سپس سرامیک ها به وسیله کلیپس هایی بر روی نمای نصب می شوند. یکی از مهمترین وجه تمایزهای این نما نسبت به نمای ملاتی این است که برای اجرای آن نیاز به ملات نیست. همه ما به خوبی از اهمیت دیتیل های اجرایی با خبر هستیم و می دانیم که هر چه این جزئیات در کارها بیشتر باشد کار حرفه ای تر و پخته تر به نظر می آید اما قبل از این که به چگونگی اجرای نماها و دیتیل های اجرایی آن توجه کنیم باید انتخاب مصالح درستی داشته باشیم، شرط رسیدن به یک نمای خوب این است که بدانیم چه مصالحی در کنار یکدیگر زیباتر به چشم می آیند و هماهنگی بیشتری را در نما ایجاد می کنند. 8. روش اجرای نما به صورت خشک به عنوان نوعی عایق صوتی نیز عمل میکند. C᠎onte​nt w as g enerated ​by behsaznama Conte᠎nt G᠎en erator Demov​er si on!

دیدگاهتان را بنویسید