واقعیت درباره انواع نمای خشک در 3 دقیقه

در مجموعه اسپرلوس با توجه به تمامی این عوامل مناسب ترین قیمت برای اجرای نما ارائه می گردد. در شهر اصفهان مراکز متعددی در زمینه اجرای نمای ساختمان فعالیت دارند, مجموعه اسپرلوس یکی از معتبرترین این مراکز شناخته می شود. برخی از شناخته شده ترین مدل های نمای خشک عبارتند از : سرامیک پرسلانی ، کاشی و سفالینه ، کرتین وال ، صفحات آلومینیوم کامپوزیت و… مجری نمای سرامیک خشک باید به ازای هر مترمربع آهن آلات و زیر سازی ۷۵۰,۰۰۰ ریال، هر مترمربع لوازم جزئی ۳۵۰,۰۰۰ ریال و هر متر مربع لوازم چسباندن سرامیک مبلغی معادل سه میلیون ریال خرج کند و در این بین تنها مبلغی معادل ۸۵ تا ۱۵۰هزار تومان بابت هر مترمربع سرامیک خشک پرسلانی از شما گرفته میشود. آجرنمای پازلی به شکلی عمل می کند که دیگر شما نیازی به سفال ندارید و صرفاً باید سرستون ها را سنگ کنید این متریال به کاهش هزینه های شما کمک زیادی می کند . گچ و رس مواد بسیار متداول است و سالهاست که مورد استفاده قرار می گیرد ، اما اکنون با دیدگاه های جدید (مانند فناوری نانو) ، در مقیاس اتمی و سلول واحد می توان در این مواد تغییراتی ایجاد کرد ، بنابراین خواصی دارند که قبلاً نداشته اند. Th​is c​ontent was g en er ated  by behsaznama Con᠎tent Genera​tor ​DEMO!

3 حقایقی که همه باید درباره انواع نمای خشک بدانند

معمولاً برای ساخت یک ساختمان وجود دیوارها بسیار ضروری می باشد دیوارها اصولاً از بلوک سفالی تشکیل شود و روی بلوک سفالی سیمان کاری و بعد از آن پلاستیک و متریال های دیگر قرار میگیرد . شوره زدن آجر معمولاً به دوغاب یا ملاتی که برای بندکشی آجر نما استفاده میشود بستگی دارد اصولاً بعد از بارندگی و در گذر زمان املاح آب به سطح روی آجر نما رسیده و نمک حاصل از آن به عنوان شوره یاد میشود. بدنه ماجولیکا : رنگ بعد از پخت آن قرمز است و تخلخل آن ۱۹ تا ۲۴ درصد بوده و استحکام خمشی آن کم می باشد. انواع نمای خشک با آجر هرگز قدیمی نمی شود و هیچ جایگزینی برای آن وجود ندارد؛ در واقع به همین دلیل است که نمای ساختمان با آجر نما محبوبیت خود را در طول تمام این سال ها حفظ کرده است. با توجه به قیمت تمام شده آجر نما برای کارخانه های تولید کننده آجر اصولاً قیمت یک قالب آجر از متری ۷۰۰۰ تومان باید بالاتر باشد.

قیمت اجرای نمای خشک

نوع سرامیک خشک پرسلانی مورد استفاده توسط شما هرچه که باشد، شما بایستی به طور میانگین مبلغی معادل چهارصد و پنجاه هزار تومان به ازای هر مترمربع را باید به عنوان قیمت اجرای نمای سرامیک خشک بپردازید. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه 70 میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرارگرفت یکی از روش های جدید و قایل انطباق با استاندارد های جدید ساختمانی است. در این مقاله قصد داریم در مورد دتایل اجرای سرامیک خشک و همچنین انواع سرامیک خشک و قیمت سرامیک خشک نما نکات مهمی را بررسی و ارائه کنیم. البته در صورتی که طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک به درستی رعایت نشود، ممکن است با تغییرات جوی مشکلات زیادی برای نما به وجود بیاید. نحوه اجرای بهترین سرامیک خشک برای نما بدین روش است که تایل های سرامیک خشک توسط قطعات کلیپس ساخته شده از فولاد ضد زنگ به ریل های آلومینیومی زیرسازی در فواصل مشخص متصل می شود. آجر نمای نسوز قرمز و قهوه ای بهترین نوع آجر نما با استحکام بالا برای طراحی باربیکیو ها می باشد. بهترین راه حل برای اجرای نمای سنگ, روش خشک است که در مقایسه با روش های دوغابی ایمنی بالاتری دارد.

بهترین زمان برای انجام بندکشی نمای ساختمان چه موقع است؟ نمای خشک در ساختمان سازی های مدرن مزیت های متعددی به دنبال دارد که شناخت آنها موجب می شود تا افراد در هنگام انتخاب مصالح برای نما و روش های اجرایی آنها بهترین تصمیمات را بگیرد. اگر ساختمان شما هنوز در دست احداث است و تصمیمی برای نوع نما نگرفتهاید، هنوز برای اجرای نمای خشک سرامیک دیر نشده است. به دلیل اینکه طراوت و زیبایی که در سال های اولیه نصب را دارد به سرعت از دست داده و ظاهری نه چندان زیبا از آن بر جای خواهد ماند. جهت خرید طرح جدید و ارزان باید به تولید کننده و دفاتر فروش آن مراجعه و خرید کرد چون بدون واسطه و ارزان عرضه می شود. نمای زیبا با باکیفیت ترین سرامیک پرسلانی در ساختمان های مختلف به چشم می خورد که هر کدام دارای طرح و نقش های مختلف است که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.

دتایل اجرای نمای خشک

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از این مطلب ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید