واقعیت درباره اجرای نمای خشک در سه دقیقه

در صورتی که برای نمای ساختمان محدودیت بودجه دارید، با در نظر گرفتن این عوامل میتوانید هزینهها را مدیریت کنید. در صورتی که قصد استفاده از این روش را دارید، در انتخاب چسب حساسیت به خرج دهید و کیفیت آن را بررسی کنید. در این روش چسب مورد استفاده مانند یک ماده الاستیک عمل میکند و ضربات و ارتعاشات وارده به ساختمان و نما را خنثی میکند. 9. امکان اتصال آجر با انواع نماهای دیگر مانند سنگی و شیشهای و… با توجه به اجزای نام برده، روش اجرای نما خشک با استفاده از یک سازه فلزی نگهدارنده انجام میگیرد که وظیفه اتصال پوسته به سازه و تحمل بار را بر عهده دارد. دومین روشی که برای اجرای نماهای آجری به کار میبرند، با استفاده از چسبهای مخصوص است که برای اتصال مصالح مختلف مانند کاشی و سنگ و آجر و… بهطور کلی عواملی مانند نوع متریال، شیوه اجرا، نوع ساختمان، طرح نما، ارتفاع ساختمان و …

اجرای نمای خشک

اجرای نمای خشک که در مورد انواع سرامیک خشک و قیمت اجرای نمای سرامیک خشک کاربردی است، بهعنوان تحولی بزرگ در صنعت ساختمان بهشمار میآید. در اینجا به مزایا و ویژگیهای انتخاب و نصب این سبک نما به عنوان نمای ساختمان اشاره میکنیم. اما سوالی که در اینجا مطرح میشود این است که پلاستر سیمانی چیست؟ پلاستر سیمانی ملاتی مرکب از سیمان، ماسه تمیز و آب است و به افزایش مقاومت دیوار، جلوگیری از نفوذ رطوبت و کاهش ترکخوردگی آن کمک میکند. جدای از تمام مواردی که گفته شد، سرامیک خشک در برابر رطوبت آسیب ناپذیر است، در واقع میزان جذب رطوبت توسط این سرامیکها کمتر از یک درصد است. تنها نکته ای که در این روش بسیار حائز اهمیت است این است که میزان مهارت پزشک و ظرافت آن در زیبایی دندان شما تاثیر گذار است اغلب افراد با استفاده از روش کامپوزیت می توانند اعتماد به نفس از دست رفته خود را به دست بیاورند. 2. با این روش به میزان قابل توجهی از وزن نما کاسته میشود. در ادامه با نکات مثبت روش خشک آشنا شوید. 2. بندکشی با دقت و ظرافت و به صورت اصولی انجام شود چرا که در غیر این صورت آب از درزها به زیر آن نفوذ میکند و در فصول سرد سال دچار یخزدگی و در نهایت کندن آجر از نما میشود.

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

با وجود این معایب کسانی که به دنبال اجرای نمای آجری خود با قیمتی مناسب هستند اما محدودیت زمانی ندارند، این راه گزینه مناسبی است. اگر شما نیز از این دسته از افراد هستید، نگران نباشید چرا که این روش از زمانی که به ایران وارد شده، امتحان خود را در دوام و کیفیت به خوبی پس داده است. در این روش از هیچگونه ملات و یا چسبی استفاده نمیشود اما اجزای خاصی آن را تشکیل میدهد. برای مثال سرامیک های پرسلانی، جذب آب بسیار پایینی و حداکثر تا ۰٫۵ درصد دارند که به همین دلیل هم چسبندگی ملات ماسه سیمان به این نوع از مصالح در حد صفر است. اغلب افرادی که در همهی امور استفاده از روشهای جدید را به روشهای قدیمی و سنتی ترجیح میدهند، در این خصوص نیز از طرفداران نماسازی خشک هستند. پلاستر به سه دسته کلی زیر تقسیم میشود که موارد استفاده آنها بنا به هدف و کاربرد متفاوت ادامه مطلب است. پلاستر نوعی لایه پوششی است که به منظور افزایش محافظت به دیوارها اضافه میشود. به همین خاطر در زیر چسب این لایه پوششی ایجاد میشود. ساختمانهایی که دارای نما هستند در برابر ترکهای ناشی از دما یا تغییرات آب و هوایی، جذب آب، نور خورشید و انواع آلودگی در مقایسه با سازه های بدون نما مقاوم تر هستند.

سپس سازهای که به عنوان چارچوبی نگهدارنده است، روی آن قرار داده میشود تا آجرها با فاصله روی آن نصب شوند. این محصول ابتدا به شکل پودری است و به صورت خشک به کار برده میشود. همین دلیل منجر به افزایش طول عمر بنا میشود. 4. عاری بودن سطح آجر از هر گونه آلودگی به دلیل اینکه این روش اصطلاحا “خشک” است و ملاتی وجود ندارد که منجر به کثیفی نما شود. بنابراین باعث مقاومت نما و دیوار زیر کار نما میگردد. 6. این روش جهت جلوگیری از هدر رفتن آب بسیار مناسب است چرا که به صورت خشک اجرا میگردد. این فضای خالی که بین عایق و نما ایجاد میشود، به عنوان عایقی دیگر عمل میکند و به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی بسیار مناسب است. برای بسیاری از افراد هنوز هم این روش ناشناخته است و برای برخی دیگر قابل اعتماد نیست چرا که از ایمنی و دوام آن اطمینان کافی ندارند. چرا که با چسبی بیکیفیت نمایی خوشایند و ماندگار نخواهید داشت. اجراي نما بدون داربست احتیاج به نیروی متخصص داشته و هزینه بالاتری نیز خواهد داشت.  Data w as g​enerated  by G SA᠎ Con tent G enerator Demov ersion!

دیدگاهتان را بنویسید