هفت غیرقابل تصور اجرای نمای خشک آجری مثالها

همچنین این تولید کننده با بهره گیری از بهترین تجهیزات و تکنولوژی پیشرفته و با استفاده از دستگاه های بروز خود توانسته در این صنعت به موفقیت بالایی دست پیدا کند. قیمت سرامیک خشک نما به دلیل نوع تولید آن که بر اساس دو گونه اکسترودی و با استفاده از دستگاه های پیشرفته ی ورقه ورقه نمودن سرامیک به ضخامت یک سانتی تقسیم بندی می شود از آن دسته سرامیک های پیشرفته است که نسبت به نوع معمولی آن گرانتر می باشد. انواع سرامیک خشک نما که با عنوان نمای پرچلین نیز شناخته میشود، یکی از جدیدترین و مدرنترین سبکهای اجرای نما در جهان است. لازم به ذکر است که این اکلیپس ها کاملاً تایل سرامیک پرسلانی را احاطه کرده و از پایین و بالا آنها را سر جای خود نگه می دارد. نمای خشک اصطلاحی است که در بین فعالین حوزه ساخت و ساز در ایران رواج یافته و منظور از آن ایجاد و اجرای نما بدون استفاده از ملات سنتی می باشد. نوع اول سرامیک مجوف پرسلانی و نوع دوم سرامیک تو پر پرسلانی است که به آن سرامیک فول بادی نیز گفته میشود.

اجرای نمای خشک سرامیک

استفاده از این نما به لحاظ زیبایی شناختی ممکن است در مدت زمان طولانی خوش آیند نباشد. نمای ساختمان اولین چیزی است که برای ما مهم است و آن هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ کاربردی مورد توجه است. موارد دیگری که باعث می شود نمای سرامیک یکی از بهترین انتخاب ها در اجرای نما باشد به این دلیل است که وزن این نما نسبت به متریال دوغابی مثل سنگ بسیار کمتر است و باعث می شود که وزن ساختمان نیز کاهش یابد. نمای هر خانه یا ساختمان یکی از ویژگیهای مهم است و باید با دقت انتخاب شود. طیف وسیعی از نماهای کلاسیک در سراسر جهان قابل مشاهده بوده و ایده های متفاوتی از آن گرفته شده است و طرفداران خود را دارد. به دلیل استفاده و به کارگیری عایق حرارتی در سیستمهای نمای خشک میتوان به جرات گفت این نما جلوی اتلاف انرژی ساختمان را میگیرد و موجب کاهش هزینهها میگردد. در واقع، قبل از آنکه نما نصب شود، روی سطح رویی ساختمان عملیاتی انجام میگیرد که بسته به نوع سیستمها سوراخ و یا شیارهایی در پشت یا لبههای آن ایجاد میکنند. قاعده ای که در سبک معماری یک کشور و در مقیاس کوچکتر در یک شهر استفاده می شود، شامل باورها و اعتقادات آن سرزمین می باشد.

سیستمهای به روز نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه هفتاد میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت برجهای بلند طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روشهای نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها در دهه هفتاد خورشیدی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفتهای چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است. سرامیک خشک گروهی از مواد جدید است که با توجه به کاربرد ، ارزش افزوده و پیچیدگی فناوری ، تقسیمات متفاوتی دارند. قبل از اجرای نمای سرامیک خشک، متریال نما با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی ساختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و در نهایت باعث سقوط آن می شود که در این صورت خطرات جبران ناپذیری دارد.

 Data has been created  with G᠎SA Con te nt G᠎enerat or  D emov᠎ersion .

قیمت آجر نما خشک

جایی که برای اولین بار دیوارهای انگلیسی دو لبه ساخته شده است که در آن دیوار داخلی از آجر ساخته شده است ، به گونه ای که در کف آن قرار داده شده و کاملاً مستقل از ساختار بیرونی است. متداول ترین دسته سرامیک خشک بر اساس نحوه تولید آنها ، ضخامت ، سیستم های زیر ساختی و اجرای آنها است. شرکت آکاد، ارائه کننده بهترین سیستم های نمای سرامیک ساختمان می باشد که کلیه خدمات را از ۰ تا ۱۰۰ به صورت کامل به مشتریان در سراسر کشور ارائه می کند. در حالی که در مصالح سنتی؛ افراد بیتجربه و با دانش کم امکان بررسی و اندازه گیری این هماهنگی رفتاری را نداشتند و آسیبهای جدی به بار میآورد. در نماهای مدرن خشک احتیاجی به مصالح محدود نیست، بلکه میتوان با استفاده از مصالح جدید طرحهای مهندسی و حتی دور از ذهن را ایجاد کرد. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان، زمان نقش اساسی و بسیار مهمی را در این صنعت ایفا می نماید و روشهایی که توسط متخصصین ساختمان طراحی و پیشنهاد شده اند همگی با این فاکتور مهم سنجیده و شاید بتوان گفت که با محک این فاکتور مهم ماندگار شده و یا از بین رفته اند.

دتایل اجرای نمای خشک

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مجموعه ها ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید