هفت بزرگ‌ترین انواع نمای خشک اشتباهاتی که به راحتی می‌توانید از آنها اجتناب کنید.

1- این نوع سرامیک خشک پرسلانی با داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود مزیت های عایق بندی بیشتری دارند . سیستم نمای خشک از نظر اجرایی و با توجه به نوع قرارگیری اتصالات در کشور ما به دو دسته روش؛ نمایان و غیره نمایان دسته بندی می شود؛ که در ادامه توضیحی مختصر از هر یک را بیان خواهیم کرد تا شناخت دقیق تری درباره این نوع نما داشته باشید. سیستم های فایبرسمنت دربرابر عوامل جوی مقاوم هستند. این سیستم ، یک سیستم نمای تهویه شونده است با زیرساختی شامل پروفیل های افقی که توسط شبکه ای از ریل های عمودی محکم سر جای خود نگه داشته شده است. در این بخش از مصالحی از قبیل ورق کامپوزیت، سنگ، آجر، شیشه، سرامیک خشک پرسلانی، کاشی و … هر روز یک نمونه ی ناقص از این سبک در کنارمان قد می کشد و مالکان بدون اینکه بدانند در حال تقلید از چه فرهنگی هستند ، تنها به دنبال شکوه و تجمل می گرندند! رنگ ورق های آلومینیوم کامپوزیت عموما به صورت آزادانه اجرا می شود و دارای طیف وسیعی از رنگ ها برای براورده کردن نیاز مشتری است. نمای فروشگاه در طراحی فروشگاه های مختلف یکی از مهمترین بخش ها به شما می رود و علاوه بر این پل ارتباطی بین مشتریان و فروشگاه است.

قیمت آجر نما خشک

ما در فضای شهری با یک ساختمان روبرو نیستیم، در واقع هر ساختمان جزئی از فضای شهری محسوب می شود که زشتی آن بر فضاهای عمومی تأثیر گذار است. به طور کلی نورپردازی نما تلفیقی از هنر معماری و دانش مهندسی می باشد. سبکهای معماری متولد شده در اروپا پس از رنسانس را می توان معماری کلاسیک دانست. ورق های کامپوزیت برای اولین بار در کشور آلمان ابداع گردید و استقبال و کاربرد فراوان این محصولات به عنوان یکی از مصالح مورد استفاده در نمای ساختمان ها، بیانگر کیفیت مناسب و عدم وجود هر گونه محدودیت در طراحی و اجرای آن می باشد. بسیاری از ساختمان ها در شمال کشور و مناطق دارای بارندگی های فراوان از خانه هایی با سقف شیروانی استفاده می کنند. پیش از این مصالح نما ، با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی ساختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و نهایتاً باعث سقوط آن شده که خطرات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. در روش اول با استفاده از گیره های مخصوص که زبانه چوب نما در داخل آن قرار می گیرد می توان عملیات نازک کاری نهایی را اجرا نمود و در روش دیگر می توان با استفاده از پروفیلهای چوبی و یا آلومینیومی و عمود بر جهت ترمووود نما، بستر مناسب جهت نصب چوب نما را فراهم آورد.

جهت اجرای نماهای خشک چهار مرحله اجرای اصلی وجود دارد که شامل اجرای عایق حرارتی، چهارچوب نگهدارنده یا شاسی کشی زیرکار، زیرسازی متناسب با نوع مصالح نازک کاری و در نهایت اجرای مصالح نما با اتصالات مناسب است. ورق آلومینیوم کامپوزیت در حقیقت ترکیب لایه ای متریال هایی نظیر پلاستیک فشرده و یک لایه نازک چند میلیمتری از فلز آلومینیوم است. از سوی دیگر، نمای کلاسیک احساس عظمت را برای ساکنان و افرادی که از بیرون آن را تماشا می کنند به ارمغان می آورد. امروز به طراحی نمای مدرن ساختمان با استفاده از سنگ تراورتن نقره ای می پردازیم ساختمانی که به عنوان یک موسسه بهداشت پوست و زیبایی ساخته شده است در این طراحی نمای مدرن و زیبا با دستاوردهای جدیدی رو به رو هستیم. نمای هر ساختمانی بر روی مجموعه بافت شهری تاثیر گذار است. جزء اساسی و جداشدنی در هر بنایی سقف ها می باشند که طرح ساخت آن ها برای هر منطقه و آب و هوایی مختلف است. نمای سرامیک خشک پرسلانی dry porcelain ceramic جزء به روز ترین نماهای ساختمانی روز دنیاست که به روش نصب خشک اجرا می گردد .سرامیک خشک پرسلانی به عنوان بخش CLADDING (پوشش) نمای سرامیک خشک پرسلانی می باشد که مهمترین بخش این نوع نما می باشد و می بایستی استحکام کافی در مدول منفرد و کمترین جذب آب ممکن را داشته باشد. Po᠎st was generated with behsaznama C​ontent G​en erator DE᠎MO.

اجرای نمای خشک آجری

طراحی نمای ساختمان: اولین جلوه بصری هر ساختمانی نمای آن است که می تواند با کاربر و مخاطب آن ارتباط برقرار کند. همچنین فشار و بار باد در ارتفاعات زیاد استحکام نما را زیر سوال برده و موجب سقوط نما می شد که خطرات جبران ناپذیری را به دنبال داشت. در طراحی نمای ساختمان های بلند باید به این نکته توجه کرد که ایجاد تنوع بیش از حد با استفاده از مواد و مصالح می تواند از سادگی و خوانایی نمای ساختمان که مهم ترین اصل در طراحی نما است بکاهد. شرکتهای معماری انواع نمای خشک را طراحی و تولید میکنند و از آن برای نمای بیرونی ساختمانها استفاده مینمایند. شکل کلی معماری ساختمان و حجمی که ساختمان دارد، همچنین میزان شکست هایی که در سطح نما موجود می باشد هم بسیار مهم است. مدیریت درست نورها در نورپردازی نمای ساختمان بسیار مهم است. یعنی اول خود نما به چشم بیاید و در مرحله بعدی نورپردازی آن. در طراحی نمای خارجی ویلا دوبلکس شما سطح کمی را در اختیار دارید تا در آن مانور دهید، یعنی شما نباید نما را آن قدر شلوغ کنید که سادگی و خوانایی نما از بین برود، باید حسابی حواستان به ترکیب انواع متریال ها و مواد و مصالح باشد تا بیش از اندازه نما را تحت تاثیر قرار ندهند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کلیک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید