نمای خشک چیست راهبردها آشکار شد

چه کسانی به سراغ استفاده از نمای خشک میروند؟ چه کسانی به سراغ اجرای نمای خشک ساختمان میروند؟ نحوه اجرای نمای خشک به دو روش امکانپذیر است. هزینه های مربوط به اجرای نمای خشک متناسب با نوع متریال و نحوه اجرا متفاوت است. در این روش اجرا مصالح گوناگون دیگر نیز قابل اجراست مانند:سنگ،سرامیک،شیشه،پنل های فلزی از قبیل ورق کامگوزیت و ورق آهنی دکوراتیو. هزینه اجرای نما با استفاده از این سرامیک نیز یکی از مزیتهای قابل توجه آن است. نگران نم و رطوبت ساختمان نباشید؛ به دلیل تهویهپذیر بودن فضای میانی در روش اجرای نمای خشک ساختمان، خشک شدن هر گونه نم و رطوبت از روی دیوارهی ساختمان حتمی است! این روش به دلیل ویژگیها و مزیتهایی که دارد امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته و بسیاری از شرکتهای نمای خشک این خدمات را با بهترین کیفیت ارائه میدهند. شاید اجرای نمای خشک ساختمان نسبت به نماسازی سنتی با یک متریال مشخص در نهایت کمی برایتان گرانتر تمام شود، اما در مقایسه با مزایایی که دارد واقعا ارزشش را دارد. نصب انواع متریال نما به روش خشک و بدون ملات با استفاده از اتصالات مکانیکی در واقع یکی از سیستمهای جدید نماسازی به حساب میآید. هر محصولی که در صنعت دکوراسیون داخلی وجود دارد بهاء ریالی خاص خودش را دارد قیمت بتن اکسپوز داخلی را شرح میدهیم اما قبل از اینکه وارد تمام شده این محصول بشویم بهتر است که در موردش یک نکته ی معماری را عرض کنیم و سپس شرح میدهیم، بتن داخلی به دلیل اینکه حالت کلاسیک دارد بهتر است که قسمتی از یک دیوار در منزل پوشش داده شود به این معنی که دیواری که اصلی ترین دیوار منزل است را با این متریال مزین کنید و مابقی دیوارها را یا به صورت خالی یا اینکه به صورت متریال دیگر تکمیل نمایید.

نمای خشک چیست

در این صورت با موارد زیر روبرو می شویم. گچ و رس مواد بسیار متداول است و سالهاست که مورد استفاده قرار می گیرد ، اما اکنون با دیدگاه های جدید (مانند فناوری نانو) ، در مقیاس اتمی و سلول واحد می توان در این مواد تغییراتی ایجاد کرد ، بنابراین خواصی دارند که قبلاً نداشته اند. اتصال هر یک از این موارد به سطح شاسیکشی یکسان نیست و با کمک پیچ و مهره، آداپتور (برای نمای شیشهای) یا ملات انجام میشود. شاید برایتان جالب باشد اما بهتر است بدانید که این نوع از سرامیک به دلیل داشتن سوراخهایی در سطح خودش، عایق مناسبی به شمار میرود. در این روش سطح نما شاقولی شده و اجرای دقیق تری نسبت به روش دوغاب و اسکوپ است. نمای خشک ، نمایی را می گویند که برای ساخت آن از ملات و دوغاب استفاده نشده است. در اجرای نمای خشک ساختمان دیگر خبری از دوغاب و ملات نیست و دیگر ساختمانها مجبور به تحمل نمودن وزن ادامه مطلب سنگین ملات نیستند. ​This has been g᠎enerat ed by  behsaznama  Cont ent Generator DEMO.

اگر برای تخمین قیمت اجرای نمای خشک ساختمان به دنبال عدد و رقم دقیق میگردید توصیه میکنیم که از طریق اطلاعت تماس شرکت طراحی و معماری بافت نو در چیدانه به منظور مشاوره نمای خشک و برآورد هزینه، با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید. متوسط قیمت اجرای نمای بیرونی ساختمان باسرامیک با چسب خمیری کاشی درجه یک و مواد بندکشی و سرامیک نرمال درجه یک و نصب کار تمیز هر متر مربع بالای 30 هزار تومان تمام میشود. شرکت طراحی و معماری بافت نو میگویند که اجرای نمای خشک ساختمان هیچ محدودیتی در استفاده از مصالح نما ایجاد نمیکند. باید به شما بگوییم که هماکنون در حال خواندن مقالهای درباره اجرای نمای خشک و مزایای نمای خشک ساختمان هستید. در حالی که این کار در اجرای نما با ملات بسیار سخت میباشد. میتوانید نمای ساختمان را خیلی سریع و راحت ترمیم و بازسازی کنید؛ نگران هزینه ترمیم نمای ساختمان نباشید؛ با استفاده از این روش در صورت خرابی بخشی از نما به راحتی میتوانید آن قسمت را باز و تعویض نمایید.  This c ontent w as wri᠎tten ᠎by behsaznama᠎ Conte nt G​ener​ator DEMO!

تا به اینجای مقاله به صورت کامل با نمای خشک آشنایت پیدا نمودیم در ادامه قصد داریم با انواع متریال ها و مصالح استفاده شده در نمای خشک را با یک دیگر بررسی نماییم. متریال یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده نماهای خشک محسوب می شوند. در یک دسته بندی دیگر می توانیم نمای سنگی را بر اساس شکل آن بررسی کنیم. البته علاوه بر قیمت اجرای نمای سرامیک خشک، باید هزینهای که به طراح ساختمان برای ترسیم طراحی پیچیدهتر پرداخت میکنید نیز در نظر بگیرید. البته ممکن است در طول سالیان متمادی که از این روش درمان زیبایی استفاده می کنید دندان شما دچار لب پریدگی یا شکستگی شود که باید آن را در اسرع وقت ترمیم نمائید. البته از دیگر مزیتهای روش اجرای نمای خشک که تأثیر زیادی بر زمان تمام شدن پروژهها دارد امکان شروع به کار نمای ساختمان با فاصله زمانی اندک از اتمام اسکلت ساختمان میباشد. نمای خشک چیست و چرا باید به سراغ اجرای نمای خشک بروید؟ This  po​st h as  been g en er at​ed ᠎with t᠎he  help of G SA C᠎on tent G​ener at or ​DEMO.

دیدگاهتان را بنویسید