نحوه یافتن زمان نمای خشک چیست در توییتر

در چنین شرایطی بود که ایده اجرای نمای خشک در ساختمانهای بلند مرتبه، پا به عرصه وجود گذاشت. در چنین فضایی، ایدههای نو بهخوبی جذب و اجرا میشود. همچنین طراحان و افرادی که ایدههای خلاقانهای برای طراحی نما دارند نیز از دیگر طرفداران اجرای نمای خشک ساختمان میباشند. قیمت اجرای نمای سرامیک خشک از دیگر نماها به مراتب کمتر است و به ویژه در پروژههای ساختمان بزرگ باعث کاهش هزینههای ساخت میشود. سرامیک خشک یکی از جدیدترین متریال ساختمانی است که آن را به روش خشک بر روی نما نصب می کنند. می توان جهت جلب توجه کمتر، قسمت های نمایان بست ها را همرنگ سطح رویه، رنگ کرد. پیشنهاد می گردد، جهت سهولت نصب دستک ها ابتدا، شروع و پایان مسیرهای مستقیم جوشکاری دستک صورت پذیرد و با استفاده از ریسمان می توان در فواصل مشخص شده مابقی دستک ها را نیز نصب نمود. باعث حفظ تعادل دما در تمام سطح می شود و از مشکلات ناشی از ایجاد پل های حرارتی و قطع شدگی عایق حرارتی در اطراف ستون ها و تیرها و محل اتصال آنها به یکدیگر که در دیوارهای معمولی به وجود می آید را نخواهد داشت. Da ta was g​enerat᠎ed wi᠎th t᠎he ​he lp ᠎of G SA C᠎onte nt Gen​erator  DEMO.

اقلیم و آب و هوای منطقه را در نظر بگیرید.

ساخته شده و فرایند عمل آوری آنها یا به صورت هوا خشک و یا با دستگاه اتو کلاو انجام میشود . نمای خشک نوعی پوشش دیواری مدرن با متریال متنوع است که توسط کارشناسان زبده و اهل فن در شرکتهای ساختمانی پیشرو اجرا میشود. هم برای نماهای مدرن و هم برای نمای کلاسیک هزینه بالایی بایستی پرداخت شود همچنین هزینه محوطه سازی و فضای سبز نیز باید در هزینه ساخت نمای ساختمان در نظر گرفته شود. کاربرد مصالح ساختمانی سنتی طی چندین دهه، با وجود پیشرفتهای بسیار، نمیتوانست نیازهای یک جامعه پیشرفته و صنعتی را از نظر نماهای شهری به خوبی برآورده سازد. اقلیم و آب و هوای منطقه را در نظر بگیرید. اخیرا بسیاری از افراد در طراحی نما ساختمان خود بدون توجه به اقلیم، طراحی و اجرای نما را تنها بر اساس ترندهای بازار پیش می برند. البته در صورتی که طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک به درستی رعایت نشود، ممکن است با تغییرات جوی مشکلات زیادی برای نما به وجود بیاید. قیمت اجرای نمای سرامیک خشک که با توجه به حذف ملات پایینتر نیز آمده، به همراه اجرای نمای سراميک خشک را به یکی از محبوبترین شیوههای کاربردی تبدیل کرده است.

به این ترتیب، ترکیبی از هنر و معماری در اجرای این فرایند مهندسی، سهیم شده و نتیجه را به نحو جالبی ارتقا داده است. اجرای نمای خشک سرعت اجرای بالایی دارد؛ این روش بسیار سریعتر از روش سنتی اجرا میشود و پرت مصالح را نیز به شدت کاهش میدهد. سرانجام ابداع نمای خشک ساختمان، انتظارها را به پایان رسانید. اما نمای خشک چیست و چه مزیتهایی آن را تا بدین حد، پرطرفدار نموده است؟ نما خشک ساختمان یک قابلیت فوقالعاده است که ظاهر مدرن و زیبایی را برای ساختمان به ارمغان میآورد و مزایای زیادی به همراه دارد. اگر سری به مراکز تجاری موفق، مجموعههای مسکونی مدرن و مراکز تفریحی امروزی بزنید، همه جا و بیهیچ استثنایی، رد پای شرکتهای صاحب نام این صنعت در میان است. اجرای نمای خشک در ساختمانهای امروزی، به بخشی جداییناپذیر از زندگی شهرنشینی و ساختمانهای مدرن و پیشرفته بدل شده است. به این دلیل که این افراد خوب میدانند که در روش های جدید اجرای نمای خشک، بسیاری از معایب اجرای نما با ملات برطرف شده است. با استفاده از سیستم های نصب نمای خشک، می توان به راحتی ناشاقولی های موجود در دیوارهای ساختمان را پوشش داد.

البته توجه داشته باشید که ابعاد درب و پنجره تان غیر اصولی نشود و همچنین نور خیره و آزار دهنده افراد داخل ساختمان را آزار ندهد. هر گونه مصالحی که قابلیت استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان را داشته باشد و با هر ابعادی ( البته متعارف ) از ضخامت 5 میلیمتر تا 50 میلیمتر به روش نمای خشک قابل نصب است. تنوع طرحها و پیاده سازی قوی پروژهها در این نوع نمای مدرن، نگاههای اهل هنر را نیز به سوی خود جلب نموده است. یک مزیت جایگزین استفاده از نمای خشک این است که منجر به کمترین هزینه در تعمیر و نگهداری ساختمان می گردد. در دهه ۷۰ میلادی، مهندسین طراح امریکایی دست به ابتکاری جالب در زمینه نمای ساختمان زدند. یکی از روش های نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روش ها در دهه ی 70 خورشیدی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفت چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد بیشتر بخوانید لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید