نحوه برای شروع انواع اجرای نمای خشک با کمتر از $صد

3. فضای خالی تهویه. در اغلب سیستمهای نمای خشک به منظور جلوگیری از ورود نم یا رطوبت به داخل ساختمان، یک فضای خالی تهویه بین نما و عایق ایجاد میکنند . به چشم میخورد. این نوع نما که به نمای شیشه ای کرتین وال نیز معروف است نقش بسزایی در تامین نور برای فضای داخلی به عهده دارد. به دلیل نوع اجرای نماهای خشک و عدم وابستگی بخش های مختلف به یک دیگر امکان ترمیم، نوسازی و یا دسترسی به بخش های زیرین نما وجود دارد. به دلیل کاهش وزن نما، بار وارده بر اسکلت اصلی ساختمان از کاهش چشگیری برخوردار خواهد شد و در نتیجه میزان کمتری از میلگرد و بتون در ساختمان مصرف می شود که باعث کاهش هزینه های ساختمانی می گردد. سازه های نصب با پروفیل ها و سطح مقطع های متفاوتی تولید و برای کاهش هزینه ها در ابعاد مورد نظر در طرح، برش خورده و به محل پروژه ارسال می شوند. این متریال از زیبایی خاصی برخوردار است و جلوه متفاوتی به ساختمان میبخشد. در سیستم نمای خشک مصالح مورد استفاده برای نما با زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی روی سازه اصلی ساختمان اعمال می شود و در نهایت عمر نما افزایش پیدا می کند حتی در صورتی که نصب آن صحیح و مهندسی باشد می توانید مطمئن باشید که در شرایط سخت جوی هم به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد و آسیبی نخواهد دید. This has be en gen​er ated  by G᠎SA Conte᠎nt Gene​ra to r ᠎DEMO .

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

در صورتی که کارفرما بخواهد برای قاب پنجره و نمای اصلی از یک رنگ استفاده کند، مانعی وجود ندارد و غیر مجاز نیست. ماندگاری بالایی داشته و برای همۀ اقلیم ها مناسب است. برای کاهش هدر رفت انرژی و تأمین آسایش ساکنان ساختمان یک لایه عایق آکوترم بر اساس فاصله های عمودی نصب سازه ها در ابعاد موردنظر تولید و به محل پروژه جهت نصب ارسال می گردد. در اجرای نماهای خشک در دو بخش اقدام به ایجاد عایق بندی ساختمان خواهیم کرد: در مرحله اول که عایق حرارتی و صوتی بصورت چسبی و یا مکانیکی به نما متصل می شود و در مرحله بعدی یک فاصله هوایی بین عایق زیرین و پوسته خارجی نما ایجاد می گردد. بسته به وزن کلی نما، ارتفاع نصب و نحوه اتصال اجزا به یکدیگر، محاسبات سازه ای انجام شده و سازه مورد نظر طراحی و تولید می گردد. شرکت آرین سازین بنا نما با تجربه ای هجده ساله در خصوص طراحی سازه ای و معماری نماهای شیشه ای، تامین مصالح، اجرای نمای کرتین وال و سیستم های درب و پنجره آلومینیومی کار خود را در این مجموعه آغاز نموده و دارای تجربیات متعددی در زمینه طراحی و ساخت و اجرای سازه های آلومینیومی, نمای شیشه ای , قیمت نمای شیشه ای , نمای کرتین وال , قیمت مشاوره نما, نما شیشه ای ویلا, نمای شیشه ای اسپایدر, نمای شیشه ای فریم لس, نما شیشه ای داخل ساختمان, اجرای نمای کرتین وال , اجرای نمای شیشه ای, مراحل نصب نمای شیشه ای, در و پنجره کرتین وال, نما شیشه کرتین وال, اجرای نمای کرتین وال, نصب کرتین وال, ابعاد پروفیل کرتین وال, سازه های آلومینیومی , خدمات مشاوره نما , ساخت و اجرای سازه های آلومینیومی, نمای شیشه ای, طراحی سازه های آلومینیومی, سیستم های درب و پنجره آلومینیومی, طراح سیستم نمای کرتین وال, نمای کرتین وال, نصب سازه های آلومینیومی, مشاوره نمای شیشه ای, پارتیشن اداری شیشه ای, اجرای نمای کامپوزیت می باشند. ​C​ontent h as be᠎en c᠎re​ated ᠎by behsaznama Con᠎tent Generat​or DEMO​.

قیمت اجرای نمای خشک

نقشه های فاز2 به همراه کلیه دتایل های اجرایی کار در قالب دفترچه SHOP DRAWING در آتلیه طرح و معماری (AGK)آماده و در اختیار پیمانکارنمای فریم لس قرارداد میشود. نسبت به خود مصالح بیرونی نما و بخش سفت کاری موجود، ملاحظه میگردد که با گذشت زمان کمی، سنگها جدا شده و حتی اسکوپهای سیمی نیز از افتادن آنجلوگیری نمیکند. قابل اجراست اما به دلیل مقاومت پایین آن در برابر عوامل مختلف در مدت کوتاه زیبایی خود را از دست می دهد. اما هر اندازه ای که میزان سطوح بازشو بیشتر باشد، شما مجبور هستید میزان مصالحی را که برای زیر سازی استفاده می کنید را افزایش دهید، در نتیجه مجبور هستید هزینه زیاد را برای اجرای نمای و مصالح آن پرداخت کنید. هر چقدر کیفیت و طراحی برای شما اهمیت بیشتری داشته باشد، باید هزینه بیشتری را کنار بگذارید. به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط شرکت رونین پارس با پیشینه ای بیش از 15 سال اجرا می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند.

نمای خشک چیست

کاهش حدود ۸۰ الی ۱۰۰ کیلوگرم از وزن به ازای هر مترمربع از سطح نمای اجرا شده نسبت به روش دوغابی که تأثیر زیادی بر کاهش نیروی ویران کننده زلزله خواهد داشت. همچنین یکی از عواملی که قیمت نمای خشک سرامیک را تعیین میکند، مهارت تیم اجرا کننده است. در این روش اجرا مصالح گوناگون دیگر نیز قابل اجراست مانند:سنگ،سرامیک،شیشه،پنل های فلزی از قبیل ورق کامگوزیت و ورق آهنی دکوراتیو. سیستم نمای خشک آجری نوعی از اجرای نما است که در آن برای اتصال اجزای نما، شامل پنل های رسی، سنگ، آجر، چوب و غیره از ملات سیمانی و چسب استفاده نمی شود، بلکه در این سیستم از تجهیزات فلزی مانند ریل، پیچ و غیره استفاده می شود. از این سبک نما ها به صورت مستقل می توان به عنوان پوشش و محدود کننده دید و نور برای پنجره ها و تراسها استفاده کرد. سازه ها زیر ساخت را می توان به صورت جوشی و یا پیچ و مهره کامل به سطح خارجی ساختمان متصل کرد. ᠎Po st w᠎as generat ed ᠎with behsaznama C on​tent Gener​ator D᠎emoversion.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از بیشتر بخوانید دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید