معنی دتایل اجرای نمای خشک

ما در فضای شهری با یک ساختمان روبرو نیستیم، در واقع هر ساختمان جزئی از فضای شهری محسوب می شود که زشتی آن بر فضاهای عمومی تأثیر گذار است. در واقع وظیفه برآورده ساختن مجموعه سه جزئی نیازهای مربوط به استحکام ، آب بندی و محافظت گرمایی ساختمان توسط یک متریال بر آورده می شد که به طور خلاصه بر طبق ظرفیت تحمل بار و محافظت در برابر گرما و رطوبت از طریق ضخیم کردن دیوار انجام می شد. 4- این نوع سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنج ها ، کف پنجره ها و فلاشینگ های ساختمان است که ظرافت زیاد به نمای تمام شده و قابلیت رگلاژ و آب بندی بالا را به محصول می دهد. 3- این نوع سرامیک با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن های مسائل مربوط به آب بندی درز افقی نمای سرامیک خشک پرسلانی را به طور 100 درصد حل می کنند به طوری که هوا پشت آن ها می رود و لی آب و رطوبت به هیچ وجه به پشت ان ها نفوذ نمی کند. رنگ ورق های آلومینیوم کامپوزیت عموما به صورت آزادانه اجرا می شود و دارای طیف وسیعی از رنگ ها برای براورده کردن نیاز مشتری است.

انواع اجرای نمای خشک

برای نورپردازی نمای خارجی یک ساختمان ابتدا باید احجام، نوع کاربری و فرم یک ساختمان مورد توجه قرار گیرد. امروز با عکس های نمای ساختمان ایرانی و طراحی های متفاوت نمای ساختمان در ایران همراه شما هستیم. آنچه خواندید هویت واقعی سبک رومی و به طبع آن نماهای رومی بود، حال نگاهی به خیابان ها و کوچه های اطرافمان بیاندازیم. ساخت ساختمان هایی با نمای رومی به شدت هزینه بردار است و اجرای آن نیاز به کارگران کارآزموده و ماهر دارد .در نتیجه بسیاری از ساختمان های ساخته شده طی احیای سبک رومی به عنوان کلیسا، ایستگاه قطار، ساختمان دانشگاه و دادگاه استفاده می شدند. نوآوری در این سبک بسیار حیاتی است. عایقسازی در این روش بسیار مهم است و در صورت عدم توجه به این موضوع، مشکلات زیادی بهوجود خواهد آمد. گرم شدن هوا در فضای حائل نسبت به دمای محیط منجر به اثر دودکشی شده و تهویه مداوم در محفظه ایجاد می کند. نمای ساختمان یکی از اجزای بسیار مهم ساختمان است، نمای ساختمان باید به شکلی طراحی شود که علی رغم حفاظت محیط داخل از بیرون، ارتباط فضای بیرون را با محیط داخل ساختمان به خوبی برقرار کند. همانطور که میدانید طراحی نمای ساختمان های مدرن در سراسر دنیا دارای اهمیت و ارزشهای فراوانی است که موجب ایجاد طراحی های متنوع و ایده های زیبا و کاربردی فراوانی در کشورهای مختلف شده است.

نمای خشک چیست

40 میلی متر با فاصله های متناسب با نوع نازک کاری (قوطی های موازی هم حداکثر 50 سانتیمتر باید باشد و در طول نیز ساپورت هایی با فاصله حدود 100سانتیمتر) اقدام به نصب زیر سازی فلزی گردد. نماها باید به گونه ای طراحی شوند که علی رغم متفاوت بودن با ساختمان های مجاور هماهنگی غیر ملموسی هم با آن ها داشته باشد. نمای فروشگاه در طراحی فروشگاه های مختلف یکی از مهمترین بخش ها به شما می رود و علاوه بر این پل ارتباطی بین مشتریان و فروشگاه است. آلومینیوم کامپوزیت : یکی دیگر از مصالح سیستم خشک برای نصب روی نمای ساختمان به آن اشاره خواهیم کرد آلومینیوم کامپوزیت است، متریالی ترکیبی متشکل از یک هسته پلی اتیلن(مواد نسوز و غیر قابل اشتعال) ، دو لایه محافظ و دو لایه آلومینیوم که خواصی چون سطحی صاف و یکدست، انعطاف پذیری بدون از بین رفتن ماهیت و دوام بالا را به آن بخشیده است. Article has  be en c​reated ᠎with the  he lp ​of  behsaznama Co nten t Generato​r ᠎DEMO!

قیمت اجرای نمای خشک

مجموعه عکس های نمای ساختمان شیروانی با طراحی اصولی و زیبا را برای شما در این مطلب آماده کرده ایم. 2- به دلیل سوراخ های موجود دربدنه سرامیک درصد قابل توجهی از حجم سرامیک خشک پرسلانی شامل هوا خواهد بود که این موضوع باعث کاهش وزن بخش پوشش نمای خشک یا ( cladding ) می گردد. سرامیک خشک پرسلانی تولید شده مخصوص نما به دو شکل کلی در بازار صنعت ساختمان کشور عرضه می گردد که شامل سرامیک مجوف پرسلانی و سرامیک تو پر پرسلانی که اصطلاحا سرامیک یک سانتی متری و یا فول بادی نیز بیشتر بخوانید گفته می شود. اگر بخواهیم به برخی از رایجترین مصالح در این نما اشاره کنیم میتوان به؛ کاشی، سرامیک خشک پرسلانی، سفالینه، صفحات آلومینیوم کامپوزیت، تایل تراکوتا یا کرتین والها اشاره کرد. در نهایت، مصالح مورد نظر را روی زیرسازی متصل می نمایند و در صورت نیاز به استفاده از درزگیر، با توجه به میزان فاصله مابین صفحات سنگی و سرامیکی، این مرحله را نیز انجام خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید