معنی اتصالات نمای خشک

سازگاری رفتار مصالح در مقابل تغییرات دمایی جوی : در سیستمهای نصب خشک محاسبات مهندسی لازم برای پیش بینی ضریب انتقال حرارتی و میزان انقباض و انبساط مصالح زیرسازی و متریال نما برآورد شدهاست و بر این اساس دیتیلهای اجرایی طراحی شدهاند و امکان فروریزی مصالح در اثر تغییرات جوی وجود ندارد. بایرامیکس یک سیستم پوشاننده تزیینی است که برای نماهای داخلی و خارجی استفاده میشود. باید در نظر داشت که در اجرای نمای خشک، متریال نما توسط اتصالات نمای خشک و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال شده که همین امر باعث طولانی شدن عمر نما می شود و در صورت نصب درست و صحیح این اطمینان را می دهد که در شرایط سخت نیز به هیچ عنوان سقوط نخواهد کرد. در مرحله بعد از ریسمان کشی، در صورت بتنی بودن سازه و عدم وجود پلیت در نمای سازه، باید پلیت های مورد نیاز را بوسیله بولتهای مخصوص روی بتن نما محکم نمود تا بتوان دستک های اولیه شاسی کشی را به آنها جوش داد.  Th᠎is was gener᠎ated wi᠎th G​SA Conte᠎nt᠎ Gen᠎erator D emov​ersi​on᠎.

چرا اجرای نمای خشک سرامیک برای کسب و کار کوچک دوست نیست

در دیتیل اجرای نمای خشک تایل های سرامیک پرسلانی بوسیله اتصالات نمای خشک که شامل قطعات کلیپس استینل لس استیل، بر روی ریل های آلومینیومی زیرسازی در فواصل مشخص شده متصل می گردند. علت تولید سرامیک پرسلانی در این دما این است که این سرامیکها باید جذب آب پایینی داشته باشند . روش غیر نمایان در نصب نمای خشک ساختمان: روش غیر نمایان نصب سرامیک خشک به خودی خود از دو بخش سیستم کیل و سیستم شیاری تشکیل شده است. بوسیلۀ فشار باد، بارهای سازه ای، زمین لرزه ها و لرزش های زمین و انبساط حرارتی.و همچنین با توجه به دیتیل نصب سرامیک خشک قابل جابه جایی و تغییر شکل است . سرامیک پرسلانی زیر مجموعه ای از تایل های سرامیکی هستند، با این تفاوت که در دمای بالاتری نسبت به تایل های رایج پخته و با فشار زیاد و به 2 روش اکسترودی و پرسی تولید می شوند. پرسلانها دوام و مقاومت بالایی دارند که در اجرای نمای خشک سرامیک پرسلانی باعث می شود پس از گذشت چندین سال پوششی جذاب و زیبا این مطلب داشته باشند. توجه به نوع ساختار نهائی از نظر زیر سازی و تعداد لایه های پوششی خواهد بود. در واقع عموما این نوع سرامیک از نوع سرامیک های پرسلانی در نظر گرفته می شود که مزیت های بالایی نسبت به کاشی سرامیک های غیر پرسلانی دارد.

اجرای نمای خشک سنگ

این نما در مقایسه با دیگر نماهای ساختمان دارای مزیت هایمنحصربفردی است. این نوع سرامیک خشک پرسلانی با داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود مزیت های عایق بندی بیشتری دارند، چرا که هوای موجود در حفره های خالی از نفوذ هوای سرد یا گرم از طریق بدنه سرامیک جلوگیری می کند و نقش عایق را در ضخامت سرامیک خشک پرسلانی بازی می کند. اجرای نمای سرامیک خشک را در ساختمان هایی می بینیم که قبلاً از نمای ورق کامپوزیت استفاده شده است. تجهیزات مورد نیاز این روش از اجرای نمای سرامیک خشک ، سرمته و انکر می باشد که توسط این شرکت تولید می شود. در روش نصب غیر نمایان سرامیک توسط شرکت اجرای نمای سرامیک خشکسرامیک توسط دریل آندرکات سوراخ شده، انکر کیل درون آن قرار می گیرد، سپس از طریق اتصالات نمای خشک مخصوصی به نام کلمپ بر روی ریل های آلومینیومی افقی مخصوص این سیستم متصل می شوند. باید در نظر داشت مدت زمانی که جهت اجرای نمای خشک در نظر گرفته می شود بستگی به عواملی مانند محاسبه سطح نما، روشهای نصب نمای خشک ، نوع متریال نمای خشک،ارتفاع ساختمان، جزئیات نماسازی، شرکت اجرای نمای سرامیک خشکو…

نمای خشک چیست

در ساختمان های مدرن که دمای فضای داخلی ثابت باقی می ماند، نوسانات دمای فضای بیرون تا 50 درجه سانتیگراد می تواند باشد. نمای سرامیک خشک امروزه کاربری های مختلفی دارد، از جمله تجاری، اداری، مسکونی، ایستگاهها، پایانه ها و… در روش نصب سرامیک شیاری ابتدا در قسمت پشت سرامیک توسط مجری نمای سرامیک خشک و دستگاه اتوماتیک شیارزن، شیارهایی تعبیه می شود، سپس کلمپ ها به وسیلۀ برجستگی هایی که دارند با چسب مخصوص داخل شیارها کاملاً محکم می شوند، بعد سرامیک ها از طریق کلمپ بر روی ریل مستقر شده و بوسیلۀ پیچی که بر روی کلمپ تعبیه شده است در محل رگلاژ می شوند. در اجرای نمای خشک سرامیک پرسلانی، انتقال حرارت به وسیلۀ جریان همرفت ایجاد می شود؛ (همرفت و تابش) اجرای نما سرامیک خشکمانند چتری ساختمان را در برابر این انتقال حرارت محافظت می نماید. اگر درجزئیات اجرای نمای سرامیک خشک دقت کنیم می بینیم که به وسیلۀ ایجاد درزهای باز آب جمع شده در پشت پوشش اصلی نما، دفع می شود.

دیدگاهتان را بنویسید