فوق العاده مفید پیشنهادات بهبود قیمت اجرای نمای خشک

۴- قیمت تمام شده این محصول به دلیل استفاده از تکنولوژی بالای ساخت آن که از نوع سرامیک های اکسترودی با شکل ویژه محسوب می گردند بیشتر می شود. روش های نصب سرامیک خشک پرسلانی مجوف با توجه به تکنولوژی بالای تولید این نوع سرامیک خشک پرسلانی به لحاظ قابلیت اکستروژن به اشکال و دیتیل های خاص به دو دسته عمده زیر تقسیم بندی می شود. ۳- این نوع سرامیک با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن های مسائل مربوط به آب بندی درز افقی نمای سرامیک خشک پرسلانی را به طور ۱۰۰ درصد حل می کنند به طوری که هوا پشت آن ها می رود و لی آب و رطوبت به هیچ وجه به پشت ان ها نفوذ نمی کند. همچنین استفاده از فناوری روز در مراحل پخت آن باعث شده که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار، دما و عوامل محیطی داشته باشند. از لحاظ متریال، انواع نمای خشک ساختمان به دستههای مختلفی تقسیم میشود: نمای خشک آجری (که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد)، نمای سنگ خشک، نمای سرامیک خشک، شیشه، ترمووود، کامپوزیت، نمای خشک فلزی و غیره. همچنین، قیمت اجرای نمای خشک آجری نسبت به قیمت اجرای نمای سنگ خشک و متریالهای دیگر مناسبتر است.

قیمت اجرای نمای سنگ خشک

ترمیم راحت و سریع و باسازی نمای ساختمان یکی دیگر از مزایای اجرای نما خشک می باشد که نظر مهندسین را به خود جلب کرده است. قیمت اجرای نمای سرامیک خشک از دیگر نماها به مراتب کمتر است و به ویژه در پروژههای ساختمان بزرگ باعث کاهش هزینههای ساخت میشود. شرکت کارووین به عنوان یکی از پیشگامان در حوزه طراحی و اجرای نما خشک آماده است تا پروژههای شما عزیزان را به بهترین و بهصرفهترین شکل ممکن اجرا کند. نمای خشک از لایههای متعددی تشکیل شده است که شامل پوسته بیرونی، فضای داخلی تهویه پذیر، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان میشود که همه لایهها به وسیله سازههای فولادی و آلومینیومی، به سازه ساختمان متصل شدهاند. نمای خشک ساختمان به نمایی گفته میشود که دوغاب و ملات سیمانی در ساخت آنها استفاده نمیشود و در آن برای اتصال پوشش نما به ساختمان، از نوعی سیستم نصب سبک با اتصالات مکانیکی استفاده میشود. نمای خشک ساختمان یکی از نماهاییست که ممکن است کمتر به گوش افراد خورده باشد. جنس چهارچوب و متریالی که در ساخت و نصب اجرای نمای خشک استفاده میشود، یکی از عوامل تأثیرگذار بر قیمت سرامیک خشک نما است.

شرکت اجرای نمای خشک

تولید صنعتی مصالح مصرفی با تولید صنعتی مقاطع زیرسازی نما اعم از پروفیل های آهنی، آلومینیومی یا گالوانیزه و استیل و همچنین مصالح رویه نما، قطعا امکان خطای انسانی در بخش های مختلف اعم از درصد اختلاط ملات و … به صورت صنعتی تولید میشود، امکان خطای انسانی (مثلا در درصد اختلاط ملات) حذف شده و کیفیت افزایش مییابد. همگی باعث افزایش کیفیت و کمیت اجرای نمای خشک ساختمان میشود. با نصب و اجرای نمای سرامیک خشک، یک پوسته خارجی به ساختمان اضافه میشود. ۱- این سرامیک ها بیشتر خاصیت های سرامیک خشک پرسلانی که همان جذب آب کم می باشد را دارا هستند. در این روش پلاک های سرامیک پرسلانی نما با استفاده از اسکوپ مخصوص که در شیار ایجاد شده در ضخامت سرامیک قرار میگیرد نصب و رگلاژ می شوند و در انتها اسکوپ ها به بخش زیرسازی آلومینیومی متصل می گردد. پس از اتمام زیرسازی فلزی، به دو روش می توان ترمووود را به زیرسازی متصل مجموعه ها نمود. نمای خشک سنگی، نمای خشک آجری، نمای سرامیکی، شیشهای، فلزی، کامپوزیت و حتی چوب از جمله نماهای خشک متداول در انواع ساختمانها هستند. در این روش با استفاده از پروفیل های با مقطع T از جنس آلومینیوم کلیپس ها بر روی پروفیل T عمودی قرار می گیرد و روشی با استحکام بالا و سرعت مناسب می باشد. Th is c onte nt w​as c᠎re at᠎ed by G SA C onte nt Gener᠎ator ᠎DEMO!

اجرای نمای خشک آجری

در این سیستم با استفاده از پروفیل های قوطی از جنس آلومینیوم از حجم زیر سازی آهنی کاسته شده است و نگرانی ناشی از خوردگی و زنگ زدگی آهن تا حد زیادی برطرف شده و با بکارگیری براکت های آهنی جدید طراحی شده در بخش تحقیق و توسعه ی مجموعه ی سورین، ضمن بالا رفتن سرعت اجرا دقت و کیفیت بالایی نیز فراهم می گردد. اجرای نمای خشک آجری مقاومت ساختمان را در برابر آتشسوزی بالا میبرد. علاوه بر حفظ ثبوت رنگ در برابر مواد شیمیایی مخرب، این نوع نمای سرامیکی در برابر اشعه های مضر خورشید مانند اشعه ی یو وی نیز ثوبت رنگ خود را حفظ می کند. فضایی که بین لایه عایق حرارتی و لایه رویی نما وجود دارد و اصطلاحا به آن فضای تهویه نیز می گویند حکم لایه ضد رطوبتی را داشته و مانع از انتقال رطوبت به بدنه ساختمان می شود. برای مثال سرامیکهای پرسلانی، جذب آب بسیار پایینی و حداکثر تا 0.5 درصد دارند که به همین دلیل هم چسبندگی ملات ماسه سیمان به این نوع از مصالح در حد صفر است. کاهش زمان اجرا: اجرای نمای خشک ساختمان مانند نمای خشک آجری به دلیل عدم استفاده از ملات، فعالیت همزمان چند گروه نصاب و استفاده از ابزارهای پیشرفته و صنعتی تا 50% کاهش پیدا میکند.

دیدگاهتان را بنویسید