فوق العاده آسان ساده روش‌ها متخصصین از برای تبلیغ انواع نمای خشک استفاده کنید

با توجه به اندازه میخ ، سوراخ با عمق و ضخامت مناسب حفاری می شود. اولین سنگ طبیعی را جاگذاری می کنند و پیچ ها و میخ را محکم می کنند. درواقع استفاده از نماهای سنگی و آجری کاملاً وقت بر بوده به همین دلیل سرعت اجرای بالای مونولیت این مشکل را حل کرده و ازلحاظ صرفه جویی در زمان و هزینه بسیار مناسب می باشد. ابتدا بر قسمت پشت سرامیک ها توسط دستگاه اتوماتیک شیارزن شیارهایی تعبیه می شود. در این سیستم برخلاف نمای خشک نمایان، بست های مورد استفاده شده در نصب، پس از اتمام کار قابل مشاهده نمی­باشند، به این صورت که پیش از نصب نما، روی سطح رویه ساختمان عملیاتی انجام می ­شود که بسته به نوع سیستم ممکن است به صورت سوراخ و یا شیارهایی در پشت یا لبه های رویه باشد. با توجه به میزان وزنی که اجرای نماهای سنتی برروی سازه یک ساختمان وارد می نماید و همچنین مشکلات متداولی نظیر جدا شدن سنگاز نما و یا حتی ترک برداشتن مصالح آن که پس از اجرای آنها دیده می شود، مهندسین در پی پیدا نمودن راهکارهای اجرایی برای برطرف نمودن این مشکلات، دست به ابتکاراتی زدند که در دهه هفتاد میلادی منجر به نصب سنگ بر روی نما، بدون استفاده از ملات در آمریکا و اروپا گردید.  Th is was created  with the help ​of behsaznama C᠎on tent Generat or D᠎emover​sion!

Is همه چیز درباره (The) اجرای نمای خشک

قسمتی از ساختمان که توجه زیادی را به خود جلب میکند نمای آن است و در همین راستا اجرای یک نمای زیبا و پرکار ضرورت مییابد اما نمایی پرکار با متریالهای مختلف بار زیادی به ساختمان وارد میسازد که برای کم کردن و کنترل بهتر این بار، اجرای نمای خشک یک امکان فوقالعاده است که با بهره گیری از تکنولوژی و سیستمهای مدرن صورت می پذیرد. هستند که امکان اجرا آن ها در نما با ملات و به روش سنتی وجود ندارد و نیاز به استفاده از اتصالات خشک در نما است. به همین منظور انواع نمای خشک متناسب با نوع کاربری و هزینه و سلیقه افراد متشکل از مصالح گوناگون مانند آلمینیوم، سیمان، بتن، کامپوزیت، چوب، شیشه و چندین مصالح جدید و خاص وجود دارد که در این مقاله به آشنایی با برخی از انواع نمای ساختمان پرداخته شده است. در آخر مصالح انتخابی با توجه به نوع اتصال با بدنه ساختمان در جای خود مستحکم می ­شوند. برای نورپردازی نمای خارجی یک ساختمان ابتدا باید احجام، نوع کاربری و فرم یک ساختمان مورد توجه قرار گیرد. بسیاری از افراد هستند که گمان می­ کنند منظور از نمای خشک سنگ، سنگ مخصوصی است که برای نمای خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می­ گیرد و یا نمای خشک سرامیک، سرامیک خاصی است در نما به کار می­رود، اما باید بگوییم که نمای خشک یک روش برای اجرا نما می­باشد و می­توان از انواع سنگ و یا سرامیک در پیاده سازی آن بهره گیری نمود.

قیمت اجرای نمای خشک

در ادامه مقالات آینده کالاساخت به طور مفصل به معرفی نمای خشک سنگ و نمای خشک سرامیک برای شما همراهان عزیز می­ پردازیم. بایرامیکس یک سیستم پوشاننده تزیینی است که برای نماهای بیرونی و داخلی استفاده میشود. همانطور که در صفحه طراحی نمای خشک به آن اشاره کردیم؛ نمای خشک به نماهای مدرن ساختمانی گفته میشود که در آن به جای استفاده از ملات، از اتصالات و یراق آلات مخصوص استفاده میشود. پیش از این مصالح نما ، با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی ساختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و نهایتاً باعث سقوط آن شده که خطرات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. این روش که بدون بهره گیری از ملات اجرا می­شود، در چندین سال اخیر به دلیل کاربری فراوان و منطبق بودن با استانداردهای ساختمان سازی وارد ایران شده و امروزه به یکی از روش های رایج در نماسازی این کشور تبدیل شده است. همانطور که چندین بار در مقالات مختلف سایت کالاساخت بیان نمودیم، اجرای نما یکی از بخش های مهم در امر ساختمان سازی محسوب می­شود که نیازمند توجه به نکات فراوانی می­ باشد.

اجرای نمای خشک امیدها و رویاها

آپارتمان های دو تا چهار طبقه در تمام شهرهای ایران بسیار یافت می شود که طراحی نمای ساختمان های چند طبقه را بیش از پیش مهم و حیاتی نموده است. سیستم های فایبرسمنت دربرابر عوامل جوی مقاوم هستند. یکی از مشکلاتی که همواره در اجرای نما به روش سنتی یا همان ملاتی وجود دارد، ریختن و یا افتادن مصالح نما بعد از گذشت زمان است که ایجاد و ابداع سیستم نصب نمای خشک را ایجاب میکند و با اجرای نمای خشک تا حد بسیار زیادی خطر ریختن و افتادن مصالح در طی زمان کاهش مییابد. نمای فروشگاه در طراحی فروشگاه های مختلف یکی از مهمترین بخش ها به شما می رود و علاوه بر این پل ارتباطی بین مشتریان و فروشگاه است. بلکه باید تنها بر روی نقاط مهمی از نما تاکید نمود. یکی از مواردی که در بحث نماسازی دارای اهمیت بالایی است، انتخاب روش مناسب و کارآمد به منظور پیاده سازی نما بر روی ساختمان می­باشد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با منبع وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید