فروش خود را با این تاکتیک های قابل توجه انواع نمای خشک افزایش دهید

این روند باعث می شود تا سرعت اجرای نمای خشک به صورت قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کند و تا ۵۰ درصد در زمان اجرای پروژه صرفه جویی خواهید داشت. نیروی زلزله خواهد داشت و اگر در ابتدای طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمی کند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت نهایی نیز تأثیر کاهنده مهمی باقی خواهد گذاشت. همینطور از دیگر موارد مثبت روش خشک که تأثیر زیادی بر زمان اتمام پروژه ها دارد امکان شروع نما بلافاصله بعد از تکمیل اسکلت ساختمان میباشد که این مورد در پروژه های انبوه سازی و بلند مرتبه سازی از اهمیت بالایی برخوردار می ادامه مطلب باشد. صفحات سیمانی فایبرسمنت به عنوان یکی از نوع های نما خشک سیمانی در ساختمان هایی با اسکلت بتنی و فلزی، برای دیوار داخلی، پارتیشن بندی سقف کاذب و نما استفاده می شود. بهترین مسیر های راه اندازی کسب و کار اینترنتی را به شما معرفی می کنیم. خرید اینترنتی و آنلاین سرامیک خشک ارزان بسیار با صرفه است که مشتری با مراجعه به سایت های فروش در اینترنت در منزل با چند کلیک بدون صرف هزینه رفت و آمد آن را خریداری می کند.

هزینه اجرای نما خشک ساختمان به عوامل متعددی بستگی دارد.

این نمای مدرن به علت ویژگی های مثبت و مزایای متعددی که دارد بسیار پر استفاده و رایج شده است. نمای خشک متشکل از لایه های متعددی است که شامل پوسته بیرونی، فضای داخلی تهویه پذیر، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان است. هزینه اجرای نما خشک ساختمان به عوامل متعددی بستگی دارد. بنابراین بین دیواره اصلی ساختمان و مصالحی که برای پوسته ساختمان استفاده می شود، فاصله ای تعیین شده وجود دارد. نیز قابلیت اجرا دارد که در صورت رعایت اصول اصلی و استاندارهای نصب به هیچ وجه امکان سقوط قطعات نما وجود نخواهد داشت و همین موضوع باعث افزایش عمر نماهای خشک در مقایسه با نماهای دوغابی می شود. همان طور که از نام آن مشخص است ، این نما به صورت خشکه چینی اجرا شده و تفاوت اصلی آن با نماهای سنتی که با ملات اجرا می شود در نحوه اتصال مصالح به بدنه سازه است. اجرای نمای خشک سرامیک یکی از رایج ترین انواع نمای خشک ساختمان است که این روزها به طور شگفت انگیزی مورد استقبال قرار گرفته است. این در حالی است که در روش اجرای نمای خشک برخلاف نماهای ملاتی، ملات و دوغاب به طور کامل حذف شده و سطح رویه توسط مجموعه ای از اتصالات مکانیکی که عمدتا از جنس فلز هستند، به سازه متصل می گردد.

یکی از روش های نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روش ها در دهه ی 70 خورشیدی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفت چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است. در این سیستم ، تایل ها توسط یک کلیپس که به وسیله پیچ یا پرچ بر روی پروفیل های زیر سازی متصل شده اند ، سوار می شوند. برای کاهش هدر رفت انرژی و تأمین آسایش ساکنان ساختمان یک لایه عایق آکوترم بر اساس فاصله های عمودی نصب سازه ها در ابعاد موردنظر تولید و به محل پروژه جهت نصب ارسال می گردد. در صورت انجام این کار حتما باید از رنگ های پایدار در برابر عوامل جوی استفاده کرد، چون این بست ها در معرض آسیب دیدگی بر اثر عوامل جوی قرار دارند. مقاومت و دوام شیمیایی بالا و چسبندگی به سرعت و پایدار رزین های مصرفی سبب پیوند ناگسستنی لایه های مختلف این پنل می شود. This content h​as been w ri᠎tten with t he ​help of G​SA  C​onte​nt G en᠎erator DEMO!

فیلم اجرای نمای خشک

این نوع، ورق هایی با روکش طرح چوب یا انواع طرح های دیگر از ترکیب های رزین های فنولیک و لایه سلولزی به وجود می آید، که پس از قرار گرفتن در دمای بالای 145 درجه و فشار bar 300 تبدیل می شود به صفحات محکم. سرامیک به عنوان بخش پوشش (cladding) می باشد که مهمترین بخش نما محسوب میشود و میباستی استحکام کافی در مدول منفرد و کمترین جذب آب ممکن را داشته باشد. قیمت اجرای نمای سرامیک خشک از دیگر نماها به مراتب کمتر است و به ویژه در پروژههای ساختمان بزرگ باعث کاهش هزینههای ساخت میشود. در به کارگیری سیستم سنتی تایل های سرامیکی با چسب یا ملات سیمانی به ساختمان وصل می شوند. در اینجا به مزایا و ویژگی های انتخاب و نصب نمای خشک به عنوان نمای ساختمان اشاره می کنیم. آهنی یا آلومینیومی ( و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نموده و هر کدام از این مصالح را در مکانها و محل های دیگری بسته به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدان معنی است که تمامی هزینه هایی که برای اجرای این نما صورت می گیرد بعد از پایان کار ساختمان، با لحاظ درصد استانداردی از استهلاک مصالح ، به کارفرما باز خواهد گشت .

دیدگاهتان را بنویسید