فروش خود را با این تاکتیک های قابل توجه اجرای نمای خشک افزایش دهید

3- این نوع سرامیک با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن های مسائل مربوط به آب بندی درز افقی نمای سرامیک خشک پرسلانی را به طور 100 درصد حل می کنند به طوری که هوا پشت آن ها می رود و لی آب و رطوبت به هیچ وجه به پشت ان ها نفوذ نمی کند. 2- به دلیل سوراخ های موجود دربدنه سرامیک درصد قابل توجهی از حجم سرامیک خشک پرسلانی شامل هوا خواهد بود که این موضوع باعث کاهش وزن بخش پوشش نمای خشک یا ( cladding ) می گردد. سیستم های نمای خشک مشهود به آن دسته از سیستم های نصب نمای خشک اطلاق می شود که قسمتی از بست های مورد استفاده جهت نگهداشتن سرامیک ، از بیرون قابل مشاهده هستند. یکی از عواملی که نیاز به وجود سیستم اجرای نمای خشک را ایجاد کرد، سخت بودن اجرا و مشکلات متععد دیگری بود که در اجرای نمای سیستم سنتی مانند نمای ملاتی وجود داشت. 4- سیستم های اجرایی مخصوصی برای نصب این سرامیک به لحاظ نمایان بودن و یا غیر نمایان بودن طراحی و قطعات ان تولید گردیده است که تمام استانداردهای جهانی را نیز دارا می باشد. البته به شرط ان که این کار نمای شما را بیهوده شلوغ نکند و کارآیی آن را تحت شعاع قرار ندهد. Data w as c reated by G᠎SA Con​te nt Generator Dem ov᠎er sion .

جزئیات اجرای نمای سنگ خشک

یعنی اول خود نما به چشم بیاید و در مرحله بعدی نورپردازی آن. طراحی نمای ساختمان: اولین جلوه بصری هر ساختمانی نمای آن است که می تواند با کاربر و مخاطب آن ارتباط برقرار کند. نمای ساختمان یکی از اجزای بسیار مهم ساختمان است، نمای ساختمان باید به شکلی طراحی شود که علی رغم حفاظت محیط داخل از بیرون، ارتباط فضای بیرون را با محیط داخل ساختمان به خوبی برقرار کند. با انتخاب مناسب منابع نوری و همچنین جای گذاری صحیح آن ها در نمای خارجی ساختمان می توان منظره و دید زیبایی از نمای خارجی ساختمان در شب ایجاد کرد.هماهنگی نوع نورها و رنگ آن با مواد و مصالح استفاده شده در نمای خارجی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته است بسیار مهم است، اگر برای نمای ساختمان از نورهایی با شدت بالا در ساختمان استفاده شود نور بر متریال نما غلبه می کند و ناهماهنگی بین نمای روز وشب به وجود می آید. ولی از آنجا که به دنبال مد روز پیش می رویم دیگر این نماها کارایی لازم را ندارند باید از نماهای سنگی کاشی سرامیکی آجری شیشه استفاده کرد تا جلوه زیبایی داشته باشند و همچنین با استاندارهای روز دنیا مطابقت داشته باشد. به همین دلیل هم برای پروژه ها و ساختمان های مرتفع بسیار سریع و آسان تر از سایر نماها مانند نمای آجری می توان نمای خشک را نصب کرد.

نمای خشک چیست

البته افرادی هستند که توانسته اند مدت زمان بیشتری از کامپوزیت دندان خود استفاده کنند. معمولا سنگهایی که در نمای خشک استفاده میشوند، ضخیمتر از سنگهای نمای سنتی هستند، چون اگر از سنگهای نازکی برای این کار استفاده شود، در هنگام سوراخ کردن (برای پیچ و مهره) ترک خواهند خورد. کاربرد و استفاده هر یک از این نوع کامپوزیت ها متفاوت و منحصر به فرد است. به همین علت هزینه هر برند کامپوزیت با دیگری متفاوت بوده و می توانید با ما همراه باشید تا قیمت کامپوزیت دندان به طور کامل بررسی نماییم. به طور کلی نورپردازی نما تلفیقی از هنر معماری و دانش مهندسی می باشد. عوض کردن ابعاد بازشوهای نما مانند پنجره ها، تلفیق مصالح مختلف، ترکیب المان های افقی و عمودی در نما برای تاکید بیشتر همه از جمله کارهایی است که می توان برای ایجاد سیالیت و پویایی در نمای ساختمان استفاده کرد. در صورتی که شرایط آب و هوایی به صورت گرم و مرطوب باشد، با باز گذاشتن این محفظه امکان تهویه بیشتر فراهم میشود و در صورتی که شرایط آب و هوایی سرد و خشک باشد، با بستن این محفظه یک عایق گرمایی برای ساختمان میتوان به وجود آورد تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود.

نورپردازی: نورپردازی نمای خارجی ساختمان بخش بسیار مهمی از طراحی است چراکه تمام آنچه در نیمی از زمان شبانه روز یعنی شب ها دیده می شود وابسته به نحوه نورپردازی ساختمان است. امروز با عکس های نمای ساختمان ایرانی و طراحی های متفاوت نمای ساختمان در ایران همراه شما هستیم. 4- این نوع سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنج ها ، کف پنجره ها و فلاشینگ های ساختمان است که ظرافت زیاد به نمای تمام شده و قابلیت رگلاژ و آب بندی بالا را به محصول می دهد. 2- ابعاد استاندارد تولید شده برا این نوع سرامیک خشک پرسلانی 120 در 60 می باشد و قابلیت برش به اندازه های مورد نظر طرح را دارد. در طراحی نما هم تنوع رنگ بسیار مهم است هم تنوع بافت و دست یافتن به همه این نکته ها به وسیله مواد و مصالح استفاده شده در نما به دست می آید. پاژ همان هاچ بک اقتصادی است که طی یک پروژه مشترک با ایران خودرو، بر مبنای رنو کویید طراحی شده و قرار است. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۰، برابر با ۱٬۰۳۶٬۰۷۴ نفر بودهاست که ۵۲۵٬۷۰۴ نفر آنها مرد و ۵۱۰٬۳۷۰ نفر آنها زن بودهاند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد بیشتر بخوانید لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید