عالی مفید نکات برای بهبود نمای خشک چیست

نمای سرامیک خشک پرسلانی برای کاربری های مختلف تجاری، اداری ، مسکونی و همچنین بخش های داخلی ساختمان ، پایانه ها و ایستگاه های مترو و . با توجه به طراحی فنی و مهندسی نما اعم از زیرسازی و طراحی دقیق ابعاد و پلاکهای مورد نظر برای هر پروژه با توجه به بازشوها، ارتفاع ساختمان، کاربری و دیگر موارد تأثیرگذار و امکان سفارش دقیق سنگها و مصالح مصرفی ضمن کاهش پرت و زمان اجرا، تأثیر بسزایی بر کیفیت و کمیت اجرا خواهد داشت. البته علاوه بر قیمت اجرای نمای سرامیک خشک، باید هزینهای که به طراح ساختمان برای ترسیم طراحی پیچیدهتر پرداخت میکنید نیز در نظر بگیرید. از این رو مدیران رتبه اول سازمان ها و موسسات ، علاوه بر روش های جدید تبلیغات ، تلاش می کنند تا نوع محل و به خصوص نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونه ای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده ی نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد.

چرا نمای خشک چیست یک تاکتیک است نه یک استراتژی

در صورتی که قابلیت تعمیر وجود داشت، می توان آسیب آن ناحیه را برطرف کرد و یا در صورت غیر قابل تعمیر بودن، آن قسمت را به طور کامل با قطعه ای جدید تعویض کرد. ما پیمانکاری نمای ساختمان شما را از صفر تا صذ بر عهده میگیزیم. اما نمای خشک چیست و چه مزیتهایی آن را تا بدین حد، پرطرفدار نموده است؟ در برخی از نماهای خشک به یک چهارچوب نیاز داریم که بتوان متریال مورد استفاده را داخل آن بهصورت ثابت قرار داد. نمای خشک نوعی پوشش دیواری مدرن با متریال متنوع است که توسط کارشناسان زبده و اهل فن در شرکتهای ساختمانی پیشرو اجرا میشود. تنوع طرحها و پیاده سازی قوی پروژهها در این نوع نمای مدرن، نگاههای اهل هنر را نیز به سوی خود جلب نموده است. هر گونه مصالحی که قابلیت استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان را داشته باشد و با هر ابعادی ( البته متعارف ) از ضخامت 5 میلیمتر تا 50 میلیمتر به روش نمای خشک قابل نصب منبع است. جهت زیرسازی نماهای چوبی روی سطوح صافی که سفت کاری آن آجر، بلوک و یا مصالح مشابه باشد، می توان با اندود کردن توسط ملات ماسه و سیمان بصورت کاملا تراز و شاقول، به ضخامت حداقل 5 سانتی متر زیرسازی کاملاً مناسبی برای نصب چوب ایجاد کرد.

حالت بهینه دیوار جهت اجرای نمای خشک ، دیوار های پیوسته با طول و ارتفاع زیاد و با حداقل تعداد و ابعاد بازشو می باشد. اگر دیوار در این حالت باشد شما میزان بسیار کمتری از مصالح نمای خشک استفاده می کنید. در این حالت از کمترین میزان مصالح جهت زیر سازی نما استفاده میشود. همانگونه که از عنوان متریال نمای خشک بر می آید ، تفاوت اصلی این نما با نمای معمول (ملاتی) در نوع اتصال مصالح نما به سازه ساختمان می باشد. تکمیل این مقایسه فنی از طریق ارزیابی های اقتصادی (در سطح تخمین هزینه اولیه) انجام شده است که یک نسبت قیمتی- کیفیتی؛ مربوط به آنالیز سیستم ها و متریال های نمای مورد استفاده در هر ساختمان را به دست می دهد. به این ترتیب، ترکیبی از هنر و معماری در اجرای این فرایند مهندسی، سهیم شده و نتیجه را به نحو جالبی ارتقا داده است. ایدهای که نمای شهرها را به نحو شگفتانگیزی دستخوش تغییر کرد. پلاستر سیمانی در واقع نقش زیرساز را دارد و کمک میکند تا مصالح آغشته به چسب، به نحو بهتری به دیوار بچسبد. با همه مزیتهایی که گفته شد، نمای کامپوزیت مانند هر نمای دیگری، نقصهای خاص خود را دارد. همانطور که گفته شد، تفاوت اصلی نمای خشک با نمای سنتی و نمای ملاتی در نوع نصب آنهاست. Da᠎ta w​as gen er​ated with behsaznama C᠎on te nt  Genera to r DEMO .

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

به همین دلیل در این جا به مواردی که از ملزومات اصلی معتبر بودن یک شرکت مجری نمای خشک است می پردازیم . برای آنکه دریابیم چگونه شرکتهایی میتوانند مجری این نوع نمای مدرن باشند، ابتدا بیان مقدمهای درباره این نوع نما، لازم است. استفاده از سرامیک خشک در نمای ساختمان علاوه بر اینکه در دراز مدت با صرفه جویی در انرژی موجب کاهش هزینههای مربوط به سکونت میشود، بلکه به پایین بودن هزینههای مربوط به تعمیر و نگهدار نما، در هزینههای ساختمان نیز صرفه جویی میشود. پس از آن نیز، صنعت نوین نما، قدم به قدم تا اروپا رسیده و پس از آن نیز به کشورهای دیگر راه یافت. شرکتهایی با دیرینه موفق در این عرصه قدم گذاشتهاند. در چنین شرایطی بود که ایده اجرای نمای خشک در ساختمانهای بلند مرتبه، پا به عرصه وجود گذاشت. شاسی بلند شوهران سارا و نیکا با این سلفی ! اگر سری به مراکز تجاری موفق، مجموعههای مسکونی مدرن و مراکز تفریحی امروزی بزنید، همه جا و بیهیچ استثنایی، رد پای شرکتهای صاحب نام این صنعت در میان است. پروژه های نمای خشک در ایران چه بازخوردی داشته است؟ وحرارتی را خواهد داشت، می توان با محاسبات انجام شده نسبت به محل احداث ساختمان از نظر آب و هوایی مطابق استاندارد های مربوطه (مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان ایران) عایق حرارتی و صوتی مناسبی را در نظر گرفت و به راحتی نصب نمود و حتی از این فضا می توان برای عبور سیستم تأسیسات مکانیکی و برقی نیز استفاده نمود.

᠎This data was g ener᠎ated ​by G SA  C᠎on᠎te​nt Gen erator Demov er sion !

دیدگاهتان را بنویسید