ضعیف ترین Link شما: از آن برای اجرای نمای خشک سنگ استفاده کنید

در ادامه نکات مهمی که تیم اجرا کننده باید در زمان اجرای نمای سرامیک خشک بدان توجه کند را بررسی میکنیم. Anchor (انکر) یک نوع پیچ است که با فرو رفتن داخل تایل ها باز خواهند شد و جای خود را محکم می کند. هرچه قدر قیمت مواد اولیه بیشتر باشد، هزینه تمام شده و نهایی قیمت اجرای نمای سرامیک خشک نیز بیشتر خواهد شد. قیمت اجرای نمای سازه های ساختمانی بر اساس هر مترمربع محاسبه میشود. به دلیل نوسان زیاد قیمت مواد اولیه، جهت اطلاع از قیمت دقیق و برآورد هزینه اجرای نمای ساختمان موردنظرتان، با کارشناسان شرکت مهندسی آنلاین سازه تماس بگیرید: 90000011 . هدف این افراد از طراحی و اجرای نمای خشک سنگ افزایش مقاومت نمای ساختمان در برابر بادهای شدید بود. در ادامه اصول اولیه و مواردی که باید در هنگام طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک باید به آن دقت کنید را بررسی خواهیم کرد. Art icle was g​enerated ​with t he  help ​of behsaznama این مطلب C᠎on te​nt Gener ator DEMO .

قیمت اجرای نمای سنگ خشک

باید در زمان انتخاب و طراحی نمای بیرونی ساختمان خود بسیار دقت داشته باشید و بهترین نما را به دلخواهتان انتخاب کنید. نکته مهم، دقت مهندس یا استادکار ناظر در زمان اجرا است. نکتهی قابل توجه طراحی اصولی فواصل و اندازهها است که باید به گونهای باشند که در برابر عوامل مخرب جوی از جمله باد و رطوبت مقاومت بالایی داشته باشند. نمای سرامیک خشک از سهولت بالایی در نصب برخوردار بوده و قیمت سرامیک خشک نما نیز نسبت به سایر نمونهها مناسبتر است. زمانی که برای تعبیه سنگ، سرامیک یا سایر اعضای نما، بجای ملات ماسه سیمان از پیچ و مهره های مخصوص استفاده شود، اجرای نما به صورت خشک است. قیمت نمای اسپایدر که نوعی نمای شیشهای است، بالاتر از سایر سبکهاست. توجه به این نکته ضروری است که نماهای معمولی بعد از چند سال قطعاً نیازمند ترمیم و ایجاد گیرداری مجدد می باشند و این خود یعنی تحمیل هزینه ای اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در انتهای کار با توجه به عمر مفید کارهای دوغابی ۱۵ سال می باشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را تخریب نمود و این بدان معنی است که اگر هزینه ای حدود 10 سال پیش پرداخت نموده بود را مجددا برای ترمیم نمای خود پرداخت نماید.

روی هزینه اجرای نمای خشک تاثیرگذار هستند. هزینه نمای کامپوزیت شامل نوع ورق کامپوزیت، قیمت پروفیل (به عنوان شاسی) و هزینه نصب ورق کامپوزیت میباشد. روش اجرای نمای خشک، سیستمی خود ایستا و مکانیکی است و بدون به کار بردن ملات و دوغاب و در واقع به روش خشکه چینی انجام می شود. تنوع در رنگ و طرح. البته راه هایی هم برای کاهش جلب توجه این بست ها وجود دارد از جمله رنگ کردن قسمت های نمایان بست به رنگ رویه نما. نما یکی از مهم ترین بخش های یک ساختمان می باشد و توجه ویژه به آن امری اجتناب ناپذیر است. توجه به نوع ساختار نهائی از نظر زیر سازی و تعداد لایه های پوششی خواهد بود. به عنوان مثال، از نبشی برای زیر سازی نماهای رومی و کلاسیک که با سنگ اجرا میشود، استفاده میگردد. استفاده از سرامیک خشک در نمای ساختمان علاوه بر اینکه در دراز مدت با صرفه جویی در انرژی موجب کاهش هزینههای مربوط به سکونت میشود، بلکه به پایین بودن هزینههای مربوط به تعمیر و نگهدار نما، در هزینههای ساختمان نیز صرفه جویی میشود. اینکه اگر نمای ساختمان تراز نباشد، قرارگیری ملات بر جدار سازه، عدم تراز بودن را کم کرده و میزان خطا را کاهش میدهد.

قیمت آجر نما خشک

به دلیل عدم وجود فضای خالی در ساختار سرامیک خشک، این ماده در مقابل نفوذ عوامل خارجی به خصوص رطوبت مقاوم است. هر یک از مراحل مذکور در ادامه شرح داده شده است. سپس با استفاده از پیچ و مهره یا پرچ کاری، ورق آلومینیوم به شاسی کشی فولادی اتصال داده میشود. اطلاعاتی مانند نوع پروفیل مورد نیاز، مشخصات مقاطع (ابعاد و ضخامت)، محل اتصال شاسیکشی به سازه، نوع جوش و ابعاد جوش. نبشی پرکاربردترین پروفیل ساختمانی است که برای زیرسازی نماها مورد استفاده قرار میگیرد؛ به همین دلیل است که این مرحله در اصطلاح نبشی کشی نام دارد. قیمت پروفیل آلومینیوم (در مورد اجرای نمای کامپوزیت). انتخاب و خرید مصالح مرغوب، علاوه بر اینکه نمای کار را تمیز و شیکتر ارائه میدهد، ماندگاری بهتری نیز خواهد داشت. سرامیک خشک مخصوص نما به دو صورت کلی در بازار صنعت ساختمان کشور تولید و ارائه میشود. ریسمانکشی با کمک به اصلاح فرورفتگیها و برجستگیهای موجود در نما، به تراز شدن نما کمک میکند. یکی از زیباترین و بادوام ترین مصالح نما خشک سرامیک پرسلانی است که بسیار منحصر بفرد می باشد. استفاده از این روش گرچه ممکن است سرعت اجرای کار را کمی پایین آورد اما مزیتی دارد که ارزش استفاده را بالا میبرد و آن پیوند مستحکم مصالح نما با جدار اصلی ساختمان است. Data has  been c reated  by behsaznama᠎ Conte᠎nt Generat or Dem​ov᠎ersion​!

دیدگاهتان را بنویسید