شش راه برای ایجاد اجرای نمای خشک آجری بهتر با کمک سگ شما

در حال حاضر انواع گوناگونی از رنگ ها، مواد و لوازم مخصوص نمای خارجی ساختمان تولید شده اند که مناسب افراد مختلف با بودجه های کم و زیاد نی باشد. طراحی نمای آپارتمان به شکلی زیبا و منحصربفرد برای تمام افراد ساکن در آپارتمان مهم است. در طراحی ساختمان، نما مهمترین بخش به شمار میرود زیرا با توجه به اینکه نمای ساختمان در مقابل عوامل جوی قرار دارد در انتخاب مصالح برای نماسازی باید دقت شود تا نمای ساخته شده اولا در مقابل عوامل جوی مقاوم بوده و در ثانی زیبایی لازم را داشته باشد و همچنین با نمای ساختمانهای مجاور هماهنگی داشته باشد. ۸۰ کیلوگرم از وزن به ازای هر مترمربع از سطح نمای اجرا شده نسبت به روش دوغابی که تأثیر زیادی بر کاهش نیروی زلزله خواهد داشت و اگر در ابتدای طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمی کند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت نهایی نیز تأثیر کاهنده مهمی باقی خواهد گذاشت.

قیمت اجرای نمای خشک

در معماری اجزاء ساختمان، نما به عنوان یکی از آیتم های تأثیرگذار در منظر شهری شناخته می شود معماران و طراحان ساختمان به دلیل اهمیت قابل توجه موضوع نما در ساختمان ها از دیرباز به این موضوع توجه ویژه داشته اند و همواره در پروژه ها انتخاب مصالح نما از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. برای رنگ زدن نمای خانه هم بهتر است رنگی را انتخاب کنید که به استایل و سبک خانه شما بخورد، رنگی که ویژگی های معماری خانه شما را نمایان کند. اگر در شرایطی بودید که دسترسی به مسواک نداشتید بهتر است با آب دهان خود را بشوئید. نمای ساختمان باید به گونه ایی باشد که مهمانان را از همان فضای خیابان به داخل دعوت کند و ندای خانه ایی گرم، نرم و جذاب را به آنها بدهد. در طراحی نمای بیرونی ساختمان مسکونی قوانین ساده ایی وجود دارد که در صورت رعایت آنها بهترین نتیجه رغم خواهد خورد. برای جدید کردن نمای ساختمان مسکونی در صورت فراهم بودن شرایط می توانید با هزینه ایی کمتر نسبت به دوباره سازی یا خرید یک خانه جدید، شکل ساختمان خود را به بهترین شکل ممکن بروز کنید، نمایی که هم به بودجه و طرز زندگی شما بخورد و هم تحسین همگان را دربر داشته باشد.

4 تاکتیک‌هایی که هرگز شکست نمی‌خورند اجرای نمای خشک آجری

ماندگار در خاورمیانه با ترکیب طراحی صنعتی و علم مهندسی روز و با توجه به پیشرفت روشهای اجرائی نوین ساختمان در ایران اقدام به سرمایه گذاری در بهبود و ابداع دیتیل های اجرائی برای اجرای نمای آجری به صورت خشک نموده و علاوه بر طراحی و تولید جزئیات جدید اجرای نمای خشک آجری تسهیل روش های نصب نوین را در برنامه کار خود دارد. اگر در ساختمان مورد نظرتان کاربری های مختلفی دارید با استفاده از طراحی نمای ساختمان می توانید آن ها را به وسیله مواد و مصالح مختلف شاخص تر کنید. این مسئله در مورد مصالح ساختمانی و رویه های نوین دیگر مانند HPL، کورین و ترمووود نیز صادق است. آجر به عنوان یکی از مصالح ساختمانی از دیرباز مورد استفاده بوده است و امروزه مزایای بیشمار آن باعث شده تا همچنان طراحان از این متریال در اجرای نماهای ساختمان بهره ببرند. ظاهر و منظره خارجی هر ساختمانی نمای آن ساختمان محسوب می شود.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

یکی از ویژگیهای بصری ساختمانها از دید خارجی بحث نمای خارجی ساختمان است. تولید صنعتی مصالح مصرفی با تولید صنعتی مقاطع زیرسازی نما اعم از پروفیل های آهنی، آلومینیومی یا گالوانیزه و استیل و همچنین مصالح رویه نما، قطعا امکان خطای انسانی در بخش های مختلف اعم از درصد اختلاط ملات و … یکی از مناسبت ترین سطوح برای شروع به عملیات اجرایی مربوط به نصب سیستم نمای خشک آجری دیوارهای خشک از جمله سیستم کناف و یا دیوارهای فایبر سمنت می باشند ولی اجرای سیستم نمای خشک بر روی سایر سطوح متدوال از جمله بلوک با دانه های سبک و سیستم های دیوارهای سه بعدی و سیستم بلوکهای اتوکلاو شده ممکن و به سهولت امکان منبع پذیر می باشد. با توجه به اتصالات شاقول که به عنوان اولین اتصال سیستم نمای خشک به ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد امکان اصلاحات احتمالی ناشی از خطای انسانی به راحتی ممکن خواهد بود پس از نصب اتصالات شاقول اجزاء قائم با فواصل متناسب محاسبه شده نصب خواهند شد و پس از أن اجزاء افقی با توجه به ابعاد و نوع آجر انتخاب شده مورد استفاده قرار خواهند گرفت و در آخر آجر شیار دار نصب و نسبت به بند کشی با پودر بند کشی خاص تعریف شده برای نمای خشک اقدام می گردد. ​This content h᠎as be᠎en c​re ated wi th the he lp  of G᠎SA Con tent G᠎en erator DE​MO!

دیدگاهتان را بنویسید