راه های آسان برای تبدیل انواع نمای خشک به موفقیت

به طور مستقل با اتصال مکانیکی یا چسب به زیر کار محکم می شود. در این سیستم ، تایل ها توسط یک کلیپس که به وسیله پیچ یا پرچ بر روی پروفیل های زیر سازی متصل شده اند ، سوار می شوند.لازم به ذکر است که این کلیپس ها کاملاً تایل سرامیک پرسلانی را احاطه کرده و از پایین و بالا آنها را سر جای خود نگه می دارد.کلیپس های بخصوصی برای بستن تایل های سرامیک پرسلانی وجود دارد که در زیر و بالای تایل ها از آنها استفاده می شوند. از مزایای استفاده از سرامیک به عنوان نمای خشک آن است که دوام بسیار بالایی دارند و پس از گذشت سالها، همچنان زیبایی و جلوه خود را حفظ میکنند. همانطور که قبلاً بیان شد، کاهش وزن ساختمان رابطه مستقیمی بر کاهش نیروی زلزله بر ساختمان ها دارد و در جهت تذکرات و نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران (۲۸۰۰) و دیگر آیین نامه های زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان می باشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن مشابه نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما خواهدشد.

اجرای نمای خشک سنگ

 This data has be᠎en gener᠎at ed wi th G SA  C onte nt  Ge᠎nera to r DE​MO.

جهت اطلاع از قیمت انواع مصالح و متریال مورد استفاده در نمای خشک ساختمان میتوانید با کارشناسان شرکت کارووین تماس بگیرید. در بیشتر مواقع جهت نصب چوب برروی نما، نمی توان از ملات های ماسه سیمان استفاده نمود. صرفهجویی در هزینهها: قیمت انواع متریال برای استفاده در نماهای خشک متفاوت است، اما اگر طول عمر این نماها را در نظر بگیریم، متوجه بهصرفه بودن آنها میشویم. تنوع رنگی نمای آجری نیز زیاد است و میتواند انواع سلایق را پوشش دهد. نمای خشک از زمانی مورد استفاده قرار گرفت که معماران و طراحان ساختمان تصمیم گرفتند برای نمای سازههای خود از متریالی مقاومتر و بادوامتر استفاده مطالب بشتر کنند. تنوع متریال مورد استفاده: افرادی که نمای خشک را برای ساختمان خود انتخاب میکنند، تنوع گستردهای از مواد مختلف را در اختیار خواهند داشت. استفاده از گیاهان و درختان را در طراحی خود در نظر بگیرید. شرکتهای معماری انواع نمای خشک را طراحی و تولید میکنند و از آن برای نمای بیرونی ساختمانها استفاده مینمایند. نماهای خشک دارای انواع مختلفی هستند. برای نصب نمای خشک ساختمان از تجهیزات مختلفی استفاده میکنند.

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

نحوه اجرای نمای خشک دارای مراحل و لایه های مختلفی است که اولین لایه آن زیرسازی و شاسی کشی است که با استفاده از پروفیل و شاسی های فلزی و انواع مختلف پیچ و پرچ انجام میشود و در واقع نگهدارنده وزن نما این پروفیل ها و قاب های فلزی هستند که به سازه اصلی ساختمان متصل شدهاند و نحوه عملکرد آنها براساس دیتیل اجرایی نمای خشک متغیر است. یکی از موضوعاتی که افراد زیادی درباره آن سوال میکنند، نحوه اجرای نمای خشک است. سرامیک خشک گروهی از مواد جدید است که با توجه به کاربرد ، ارزش افزوده و پیچیدگی فناوری ، تقسیمات متفاوتی دارند. برای مثال اگر طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک به صورتی در نظر گرفته شود که درب پارکینگ کوچک باشد، ممکن است برای ساختمانهای با تعداد نفرات و ظرفیت بالا مشکل ایجاد کند. در پایان پیشنهاد میکنیم برای آگاهی از اجرای نمای سراميک خشک، قیمت اجرای نمای سرامیک خشک و دتایل اجرای سرامیک خشک در تنوع موجود با کارشناسان حاضر در سایتهای معتبر ساختمانی در تماس باشید. این طبقه شامل: سرامیک چینی با روکش خشک به صورت غاری و سرامیک چینی به شکل پر (بدنه کامل) است. ضمن اینکه با انواع شرایط آب و هوایی نیز سازگاری کامل دارد.

دیتیل اجرای نمای خشک

شرکت آکاد، ارائه کننده بهترین سیستم های نمای سرامیک ساختمان می باشد که کلیه خدمات را از ۰ تا ۱۰۰ به صورت کامل به مشتریان در سراسر کشور ارائه می کند. 1. سرامیک نما خشک چیست؟ یکی از رایجترین متریالها برای اجرای نما خشک ساختمانی، سنگ است. در واقع برای قرار دادن این نما، از اتصالات مخصوص و چهارچوبهای فلزی استفاده میکنند. در مقایسه بین نمای خشک و نمای سنتی، بدون تردید گزینه بهتر نمای خشک است. انواع سبکهای نمای خشک ساختمان کدامند؟ نمای خشک آجری و سنگی دو نمونه از متداولترین نماهای خشک هستند، اما در ادامه با انواع دیگری نیز آشنا میشویم. در این مقاله به معرفی انواع نما خشک میپردازیم و ویژگیهای مختلف آن را مورد بررسی قرار میدهیم. دلیل این امر استفاده از سرامیک خشک است که در دو پوسته ساختمان به کار رفته و ایمنی زیاد و کم هزینه بودن طولانی مدت برای سازندگان و اپراتورها به سمت نمای سیستم های سنگی و گوشته و همچنین سرعت بالای اجرای آن در حدود یک سوم از می توان زمان اجرای سایر سیستم ها را ذکر کرد. در این روش کلیپس ها بر روی سرامیک دیده می شود اما می توان کلیپس ها را همانند رنگ سرامیک ها رنگ آمیزی کرد تا به چشم بیننده نیاید.

دیدگاهتان را بنویسید