راه های آسان برای تبدیل اجرای نمای خشک آجر به موفقیت

لازم به ذکر است که این اکلیپس ها کاملاً تایل سرامیک پرسلانی را احاطه کرده و از پایین و بالا آنها را سر جای خود نگه می دارد. لازم به ذکر است که هر چه مصالح مورد استفاده برای رویه ابعاد بزرگتری داشته باشند، میزان هزینه ای که برای مصالح زیرسازی پرداخت می شود کمتر خواهد بود. قیمت اجرای اجر نما این سیستم از جدترین سیستم های اجرای نمای سنگ خشک است. قیمت اجرای نمای کلاسیک و رومی بالاتر است. برای اطلاع از قیمت اجرای نمای فریم لس با کارشناسان ما تماس بگیرید. از آنجایی که طراحی و اجرای نمای ساختمان های دوطبقه هزینه زیادی هزينه درا پی دارد بهتر است قبل از تعيين و قطعی کردن تصمیمتان، از شبيه های دیگر تو ایران و بيرون کشور دیدن کنید لنگه بهترین گزینه منتاسب با سلیقه و خواسته خودتان را پیدا کنید. بنابر رویکرد استانداردها به طور معمول جدار خارجی ساختمان مورد ارزیابی در مقابل ضربه قرار میگیرد. از جمله ویژگی های نصب خشک نما تراکوتا می توان مقاومت در برابر تغییرات دمایی ووجود حالت ارتجاعی در سیستم نصب خشک سفال تراکوتا نام برد. This w᠎as gener ated by behsaznama Conte​nt G᠎ener​ator ​DEMO!

دتایل اجرای نمای خشک

اشاره کرد و همچنین مصالح نمای خشک مانند : سرامیک خشک پرسلانی ، ورق کامپوزیت ، کرتین وال ها و تایل تراکوتا و… سرامیک پرسلانی زیر مجموعه ای از تایل های سرامیکی است با این تفاوت که در دمای بالاتری (نزدیک به 1400 درجه سلسیوس) نسبت به تایل های رایج پخته و با فشار زیاد و به دو روش اکسترودی و پرسی تولید می شوند.علت تولید پرسلان ها در این دما بوجود آمدن ماهیت هایی چون تخلخل کمتراز 0.1% و حالت زجاجی(شیشه ای) در آن است و این امر آنها را از سایر محصولات سرامیکی تفکیک می کند. وجود هوا درفضای بین تایل های سفال تراکوتا نما و دیواره ساختمان ازانتقال تغییرات دمایی محیط بیرون به ساختمان جلوگیری میکند ومانندسیستم عایق حرارتی دو جداره عمل می نماید . آسان می نماید.بنابراین معماران و طراحان نمای ساختمان هاباترکیب این متریال دست بازتری درایجاد زیبایی وهماهنگی خواهند داشت.لازم به ذکرمی باشد سفال تراکوتا از پایه رنگ های کرم، اُخرایی، قهوه ای و مشکی موجود می باشد . به دلیل ظرافت و زیبایی نمای چوب ترمووود، کاربردهای مختلفی دارد و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این بدان معناست که کیفیت طراحی نمای یک بنا نه تنها در زیبایی آن بنا، که در سطح شهری نیز تاثیرگذار است.

نمای خشک چیست

​C​on᠎tent was cre at​ed by behsaznama C onte nt G enerat or D em oversion᠎.

در واقع این روزها نمای رومی ساخنمان با سنگ تراورتن یا همان نمای رومی ساختمان به دلایل متعدد از جمله وجود ذخایر سنگ تراورتن و … ما در گروه معماری زردستان با گروهی متشکل از معماران خلاق، بهترین و مناسب ترین خدمات طراحی نما را به شما ارائه خواهیم داد. در صورتی که قصد طراحی نما به صورت حرفه ای را دارید به شما توصیه میکنی بهمراه این مجموعه دو مجموعه زیر را نیز یکجا تهیه نمایید. در غیر این صورت رعایت ضوابط این دستورالعمل به تنهایی از وقوع آسیب به نما جلوگیری نمیکند. برای انواع نمای شیشه ای می توان نمای اسپایدری را نام برد که به صورت کامل در زیر توضیح داده شده. نکته ای که بسیار حائز اهمیت است این است که قبل از اجرای آبنما، عایق بندی به طور کامل صورت پذیرد. پر واضح است که در صورت استفاده از این سیستم نه تنها محدود نمیشوید، بلکه از مزایای نمای خشک نیز بهرهمند خواهید شد. همچنین تغییر مکانها و جابجاییهای نسبی سازه نیز باید در محدوده تامین ضوابط سازهای استاندارد ۲۸۰۰ باشد.

باتوجه به این توضیحات سوال اساسی این است که نحوه مواجهه و برخورد با نمای رومی باید چگونه باشد؟ در صورتی که رساله با موضوعی خاصی را داشتید میتوانید با مجموعه های بالا تعویض نمایید. مورد بعدی این است که عایق بودن جداره باعث صرفه جویی در مصرف انرژی میشود. محدوده کاربرد نشریه شماره ۷۱۴ نماهای ساختمانی است. هدف نشریه شماره ۷۱۴ طراحی و ارائه ضوابط اجرایی نماها تحت اثر بارهای لرزهای، باد، ضربه و سایر عوامل محیطی و ارائه راهکارهای مناسب برای مهار آنها است. بنابراین نشریه شماره ۷۱۴ با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهیه و تنظیم شد. با دانلود اتوکد نما رومی می توانید چندین نمونه طرح رومی اجرا شده و چندین نمونه از ساختمان های تاریخی با نمای رومی را مشاهده کنید و اصول و تناسبات آن در طرح های خود استفاده نمایید. این ضوابط در صورتی باعث پایداری نما میشود که سازه ساختمان و دیوارهای پشتیبان نما در صورت وجود، ضوابط سازهای استاندارد ۲۸۰۰ با توجه به اهمیت ساختمان را تامین نمایند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نما بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید