ده دلیل عالی بودن آبراهام لینکلن در دیتیل اجرای نمای خشک

طراحی نما: توسط مهندس معمار انجام میشود و نقش مهمی در چشم انداز ظاهری یک سازه ساختمانی دارد. برای ارتقا شغلی خود می توانید از دوره طراحی نما مجموعه معمار نما که تمامی این موارد در آن آموزش داده شده است، استفاده کنید. شما می توانید از هرگونه مصالحی که قابلیت استفاده کردن در نمای داخلی و خارجی دارد به عنوان مصالح استفاده کنید. 6- مصالح با توجه به نوع اتصال خود در بدنه محکم می شوند. با توجه به اجرای نمایان و یا غیر نمایان سرامیک خشک طراحی های متفاوتی دارند. تنوع انواع سرامیک خشک، قیمت سرامیک خشک نما و نیز طرح و رنگ و شیوههای اجرای نمای خشک بسیار بالاست. مونتاژ و سرهم بندی سیستم Tekta بسیار راحت و سریع انجام می شود. سیستم های نصب خشک به دلیل کم تر کردن وزن نما نسبت به روش ملاتی، مقاومت ساختمان در برابر زلزله را بالا میبرد. استفاده از نوع نما را برای زیبایی بیشتر ساختمان پیشنهاد می دهد، همچنین مقاومت و دوام این نوع از نما به این دلیل که چند لایه است بسیار بالا می باشد. This was generated by ​GS​A ᠎Conten​t Ge ne​rato r DEMO.

اجرای نمای خشک

دوام و مقاومت پنل هایی که در این نوع از نما به کار می رود در برابر مواد شیمیایی بسیار بالا می باشد. الیافی که در این نوع از نما وجود دارد مقاومت بسیار بالایی ایجاد می کند، به همین دلیل در برابر هر ضربه ای مقاوم است. البته باید بدانید که استفاده کردن از مصالحی که اندازه بزرگتری دارند مفیدتر است، چرا که هزینه زیرسازی این دسته از مصالح بسیار کمتر می باشد. این نوع از نما در اندازه و ابعاد گوناگونی تولید می شود و زیبایی ساختمان را بسیار افزایش می دهد. نما های ملاتی معمولا بعد از 20-15 سال نیاز به ترمیم و بازسازی دارند که مسلتزم تخریب نما و ملات زیر آن است، این عمل موجب افزایش هزینه های ترمیم شده و به علاوه اینکه موجب آسیب دیدن سنگ نما میشود.اما سیستم نصب خشک طول عمر و دوام بیشتری دارد. مزیت این سیستم سرعت بالای نصب و قابلیت رگلاژ و همچنین استحکام و تنوع شکل رانر های آن می باشد البته که کلیپس ها نیز با رنگ ماندگار و همرنگ با سرامیک قابل انطباق می باشد. قیمت نمای خشک نمای خشکه چینی نمای خشکه نمای خشک ساختمان انواع نمای خشک – آجر خشک نمای آجر خشکه آجر خشکه چینی خشکه چینی آجر طراحی و اجرای نما اجرای نمای مدرن طراحی و اجرای نمای مدرن سرامیک خشک اجرای نمای سرامیک خشک نمای خشک پرسلانی نمای خشک سرامیک سرامیک خشک پرسلانی سرامیک خشک چیست؟

قیمت اجرای نمای سازه های ساختمانی بر اساس هر مترمربع تعیین میشود. استفاده از نمای خشک یکی از بهترین گزینههای برای دستیابی به تمام این ویژگیها است. قابلیت تنظیم و رگلاژ یکی از مشکلاتی که در روش های سنتی معمولاً شاهد هستیم، ایجاد درزهای غیر همسطح است که بعد از دوغاب ریزی بدلیل جابجایی سنگ و غیره و خارج شدن از رگلاژ اولیه صورت می گیرد و معمولاً هم بدون تخریب قابل اصلاح نیست ولی در روش های اجرای خشک بدلیل آنکه در اجرا از مواد سخت شونده (ملات) استفاده نمی شود می توان در حین اجرا و حتی پس از اتمام کار به سادگی نسبت به رگلاژ خطاهای احتمالی حتی در حد میلیمتر اقدام نمود و حتی طی سال های بهره برداری نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک سنگ ها یا سرامیک ها و … امروزه برای ایمن تر کردن نما , کاهش زمان اجرا , کیفیت بالاتر و صرفه جویی در مصرف آب , مجموعه ها از روش های نصب خشک استفاده می شود که تا حدی جایگزین روش های سنتی شده اند. اما در این روش با گذشت زمان به علت تفاوت ضریب انتقال حرارت و متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض ملات، احتمال جدا شدن سنگ از نما و برخورد آن به عابران وجود دارد.به علاوه این که بعد از جدا شدن سنگ از نما در صورتی که سریع اقدام به تعمیر آن نشود، تغییرات آب و هوایی و رطوبت، مواد و مصالح ساختمان را از بین برده و به عایق های ساختمان آسیب وارد میکند.

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

5- اطراف مصالح با درزگیر پوشانده می شود. سرامیک پرسلانی مجوف با نام تجاری تراکوتا عرضه می گردد. این سرامیک به دو روش اکسترود و اعمال فشار پرس تولید میشود. اجرای نمای سرامیک خشک و یا سرامیک خشک پرسلانی همانند سایر نماهای مدرن دارای روش ها و دیتیل های مختلفی است که در این مطلب به اختصار به آن می پردازیم. تولید سرامیک خشک نمونه ی بارز تاثیر پیشرفت مهندسی متالوژی در عمران است. به طور کلی انواع مختلفی از متریال ها را می توان با کمک روش اجرای نمای خشک نصب نمود که نحوه نصب بسته به دیتیل اجرای نمای خشک و همینطور نوع مصالح متفاوت خواهد بود. در روش اول با استفاده از گیره های مخصوص که زبانه چوب نما در داخل آن قرار می گیرد می توان عملیات نازک کاری نهایی را اجرا نمود و در روش دیگر می توان با استفاده از پروفیلهای چوبی و یا آلومینیومی و عمود بر جهت ترمووود نما، بستر مناسب جهت نصب چوب نما را فراهم آورد. با گذشت زمان تکنولوژی های استفاده شده برای نصب سنگ گسترش یافته و امروزه با ابزار ها و تجهیزات ویژه ای می توان اقدام به نصب سنگ نمود. اجرای نمای خشک نسبت به روشهای سنتی از مزیت های بسیاری برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید