ده بزرگ‌ترین اجرای نمای خشک آجری اشتباهاتی که به راحتی می‌توانید از آنها اجتناب کنید.

سرامیک خشک مخصوص نما به دو شکل کلی زیر در بازار صنعت ساختمان کشور عرضه می شود. در این روش سرامیک خشک پرسلانی مجوف با مقطع مخصوص طراحی شده به صورت شیاردار ، بر روس ریل های آلومینیومی افقی قرار می گیرند و ریل های افقی بر روی زیر سازی آهنی یا آلومینیومی متصل می شوند. در این روش سرامیک خشک پرسلانی مجوف از طریق قطعات کلیپس و پین استینلس استیل بر روی ریل های عمودی اختصاصی اکو آرک متصل شده است و برای آب بندی و جلوگیری از لرزش تایل ها ، لاستیک EPDM در محل مخصوص داخل ریل تعبیه می شود. در این روش سرامیک خشک پرسلانی از طریق اتصالات آلومینیومی مخصوصی به نام کلمپ (clamp) بر روی ریل های آلومینیومی افقی مخصوص این سیستم متصل می شوند. 4- این نوع سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنج ها ، کف پنجره ها و فلاشینگ های ساختمان است که ظرافت زیاد به نمای تمام شده و قابلیت رگلاژ و آب بندی بالا را به محصول می دهد.

فیلم اجرای نمای خشک

᠎This da​ta was gener at᠎ed  with behsaznama Content᠎ G en er​ator DE MO᠎!

جزئیات اجرای نمای سنگ خشک

سالهای پی در پی است که اجرای نما در داخل و خارج ساختمان توسط افراد فاقد آموزشهای لازم با مصالح سنتی نظیر: ملات ماسه و سیمان انجام میگیرد که علاوه بر اضافه بار بر ساختمان که با توجه به اهمیت مقاوم بودن ساختمانها در برابر نیروی قوی زلزله و رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمانها، با توجه به تفاوت ضریب انتقال حرارتی و همچنین متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض قسمت ملات پشت سنگ یا سرامیک و… مدیر پروژه خودرو اطلس سایپا گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، بدنه های VP خودرو اطلس که در اواخر شهریور تولید شده بود با رنگ های جذاب جهت انجام تست های مختلف مونتاژ و آماده شده است. در طراحی نمای ساختمان های بلند باید به این نکته توجه کرد که ایجاد تنوع بیش از حد با استفاده از مواد و مصالح می تواند از سادگی و خوانایی نمای ساختمان که مهم ترین اصل در طراحی نما است بکاهد.

2. ایجاد شکستگی در نما: نصب نمای خشک ، این امکان را به ما می دهد که بتوانیم شکستگی ها و تورفتگی و بیرون آمدگی هایی در نما ایجاد کنیم که این کار در نمای ملاتی به راحتی امکان پذیر نیست . این شهرک که با نام شهرک سینمایی نور نیز شناخته میشود در جاده قم به وسعت ۲۰۰ هکتار ساخته شدهاست. در این روش تایل های سرامیک خشک پرسلانی بوسیله قطعات کلیپس استینل لس استیل ، بر روی ریل های آلومینیومی زیرسازی در فواصل مشخص شده متصل می گردند. ریل های آلومینیومی توسط پیچ و مهره از طریق اتصالات نبسی آلومینیومی بر روس براکت آهنی متصل می شوند و در محل اتصال این دو از لاستیک دی الکتریکال جهت جلوگیری از خوردگی استفاده می شود. نمای لامل یا همان نمای کرتین وال زیرشاخه ای یک از دسته نماهای خشک شیشه ای است که در آن از پروفیل های آلومینیومی موسوم به لامل برای مدول بندی یا شبکه بندی نما و از متریال های مانند شیشه برای پرکردن فضای خالی بین لامل ها استفاده می شود.نمای لامل به لطف طراحی منحصری به فردی که دارد هیچ بار مرده ای متوجه سازه ساختمان نمیکند و تحمل بار ناشی از وزن شیشه ها بر عهده لامل ها خواهد بود.

قیمت اجرای نمای خشک

در جنگ جهانی اول، دامنهٔ جنگ به حدی گسترش یافت که حتی قم را هم دربرگرفت و نیروهای روسیه و انگلیس به بهانههای مختلف آن را اشغال کردند. مدیرعامل سایپا، افزود: مشکل تولید ال90 در ایران قوای محرکه آن بود که استاندارد یورو4 داشت و امروز به یورو5 ارتقا یافته است که می تواند برای بازار روسیه نیز بسیار مناسب باشد و مقرر است در مدرن ترین خط موتورسازی کشور که مشترک بین سایپا و شرکت رنو بود، تولید شود. از آن جایی که در نمای خشک از چهارچوبهای فلزی به عنوان قالب و الگوی اجرای نما استفاده می شود، نما را می توان بدون استفاده از داربست آماده کرد. 4. تعویض آسان و سریع تایل ها: در صورت نیاز به باز کردن قسمتی از نما و اجرای مجدد آن، این امر به سهولت قابل انجام است و حتی این امکان وجود دارد که نمای ساختمانی به طور کامل باز و جمع آوری شود و در جای دیگری مجدداً این نما اجرا شود. 1. نصب لایه عایق به صورت پیوسته در جهت پوشاندن دیواره ساختمان: باعث حفظ تعادل دما در تمام سطح می شود و از مشکلات ناشی از ایجاد پل های حرارتی و قطع شدگی عایق حرارتی در اطراف ستون ها و تیرها و محل اتصال آنها به یکدیگر که در دیوارهای معمولی به وجود می آید را نخواهد داشت. This da ta was  done wi th t he  help of behsaznama Con tent  G ener᠎ator  DEMO!

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از کلیک کنید دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید