در اینجا یک تکنیک است که کمک می‌کند دیتیل اجرای نمای خشک

البته توجه داشته باشید که ابعاد درب و پنجره تان غیر اصولی نشود و همچنین نور خیره و آزار دهنده افراد داخل ساختمان را آزار ندهد. ولی از آنجا که به دنبال مد روز پیش می رویم دیگر این نماها کارایی لازم را ندارند باید از نماهای سنگی کاشی سرامیکی آجری شیشه استفاده کرد تا جلوه زیبایی داشته باشند و همچنین با استاندارهای روز دنیا مطابقت داشته باشد. متریال مورد استفاده یک عنصر اساسی است که علاوه بر چشم نواز بودن باید دارای استحکام خوب، طول عمر مناسب و استانداردهای لازم با توجه به بودجه ای که برای آن هزینه شده است، باشد. در این روش جهت نصب سنگ و یا سرامیک بر روی دیوار، ابتدا زیرسازی لازم در صورت نیاز بوسیله شاسی کشی اجرا می شود. مقاوم بوده و نیز دست طراحان را در طراحی باز گذاشته است. در معماری اجزاء ساختمان، نما به عنوان یکی از آیتم های تأثیرگذار در منظر شهری شناخته می شود معماران و طراحان ساختمان به دلیل اهمیت قابل توجه موضوع نما در ساختمان ها از دیرباز به این موضوع توجه ویژه داشته اند و همواره در پروژه ها انتخاب مصالح نما از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. های ساختمانی در جهان به عنوان اصلی ترین و منحصر به فرد نمای طراحان و معماران در مراحل اولیه اجرای پروژه نمای خشک انتخاب شده و در لیست مؤلفه های مهم و استراتژیک قرار می گیرد. ᠎This a rticle h as been w ritt en by G​SA Content G en​erator Dem​oversion.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

از این رو مدیران ارشد شرکت ها علاوه بر روش های نوین تبلیغات می کوشند تا نوع، محل و به ویژه نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونه ای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد. البته که همواره تلفیق این دو اصل همیشه سخت بوده است و نیازمند روزها و ماه ها تلاش و پشتکار است. استفاده از این محصول امکان تهویه هوا را به وجود می آورد و با طراحی خاصی که شده است امکان گردش هوا به راحتی در بین دو لایه میسر می باشد. تا به اینجای مقاله به صورت کامل با نمای خشک آشنایت پیدا نمودیم در ادامه قصد داریم با انواع متریال ها و مصالح استفاده شده در نمای خشک را با یک دیگر بررسی نماییم. بدیهی است هرچقدر طرحی که برای نما در نظر گرفتهاید پیچیدهتر باشد، قیمت اجرای نمای سرامیک خشک آن نیز بیشتر خواهد شد.

فیلم اجرای نمای خشک

اخیرا بسیاری از افراد در طراحی نما ساختمان خود بدون توجه به اقلیم، طراحی و اجرای نما را تنها بر اساس ترندهای بازار پیش می برند. نمای ساختمان اولین چیزی است که برای ما مهم است و آن هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ کاربردی مورد توجه است. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی در همه عرصه ها، معماری هم عقب نمانده و همگام با دیگر علوم (و چه بسا پیشتر) اقدام به بروز رسانی رویکردهای خود کرده است. سیستم نمای خشک نمایان: در سیستم نمای خشک مشهود یا نمایان قسمتی از بست هایی که برای نگه داشتن سرامیک استفاده می شوند، از بیرون ساختمان هم قابل مشاهده هستند. جزئیات نمای خشک و طراحی آن: فرم و حجم ساختمان و حتی تعداد و اندازه بازشوها در سطح نما بر روی میزان مصرف مصالح زیرسازی و در نتیجه هزینه تمام شده اثرگذار میباشند. اما برای بهره مندی از این ویژگی ها باید انواع این نماها را با یکدگیر بررسی نماییم و در نهایتا بهترین گزینه را انتخاب کنیم. تمامی این نکات را عنوان کردیم تا اهمیت بحث طراحی نما را تبیین کنیم. سازه های قائم این سازه ها به صورت قائم و در فاصله های ۳۰ الی ۵۰ سانتی متر نصب می شوند و به عنوان زیر سازی برای نصب ریل های گالوانیزه می باشند. Data has be en c​re ated  wi᠎th the  he᠎lp of behsaznama Conte nt Gen​er​at or Dem᠎over​si on .

در حال حاضر ، پیشرفته یا سنتی یک ماده ، به جای اینکه به خود مربوط باشد ، به مفاهیم و دیدگاههایی مبنی بر اینکه ماده بر اساس آن استوار می شود ، به این معنی که نوع نگرش به این مواد تعیین کننده ویژگی پیشرفته یا سنتی آن است. نما یکی از مهم ترین بخش های یک ساختمان می باشد و توجه ویژه به آن امری اجتناب ناپذیر است. دوام بالا و سهولت در نصب نسوز بودن آن باعث شده است که بسیار مورد توجه قرار بگیرد. اگر نه پیشنهاد میکنیم مجددا به بالا رفته و در مورد نمای خشک اطلاعات کاملی کسب نمایید. نمای خشک اصطلاحی است که در بین فعالین حوزه ساخت و ساز در ایران رواج یافته و منظور از آن ایجاد و اجرای نما بدون استفاده از ملات سنتی می باشد. اما اگر همان ساختمان را در روز مشاهده کنیم، چنان سلب و بی روح است که بسیار راحت چشم از آن برداشته می شود. از آن جایی که نمای هر سازه، پیشانی و صورت آن محسوب می شود و در کوتاه ترین نگاه کاربر کاملا به چشم می آید، طراحی و دیزاین اصولی آن بسیار حائز اهمیت است. اصطلاحا در علم معماری می گویند، برای نمای ساختمان خود سناریو طراحی کنید!

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از کلیک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید