بیش از حد شلوغ؟ این نکات را برای ساده کردن جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک خود امتحان کنید

او افزود: این پیمایش ها توسط تیم های مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا و معاونت های کیفیت و مهندسی انجام می شود تا هرتیمی از زوایای مختلف به این خودرو در پیمایش نگاه داشته باشند. محصولات شرکت زامیاد با مشخصات ذکر شده در بخشنامه فروش و با قیمت مصوب به فروش می رسد بنابراین چنانچه بعد از انعقاد قرارداد و یا حتی پس از تکمیل وجه بر اساس الزامات مراجع حکومتی و نظارتی ، عرضه کننده، مجبور به نصب تجهیزات یا ارتقای سطح کیفی یا استاندارد یا نصب تجهیزات مازاد بر مشخصات فنی فعلی بر روی خودرو گردد؛ هزینه های مازاد بر ثمن خودرو اضافه خواهد شد و مشتری قبل از تحویل مورد معامله، متعهد به تسویه حساب نهایی تمام هزینه ها خواهد بود. اجرای نما به روش خشک تا 60 درصد از زمان اجرا را نسبت به روش های سنتی و قدیمی کاهش دهد و تاثیر اقلیم و دما که به صورت منفی پیش میاید را کاهش میدهد و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی در چندین جبهه کاری و به صورت موازی در قسمت های بالا و پایین ساختمان بر سرعت اجرا افزود و همچنین مواردی مانند به کارگیری اکیپ های فنی آموزس دیده بجای نیروهای سنتی و غیر فنی ، استفاده از ابزار آلات بروز و صنعتی تاثیر بسیار زیادی در کاهش زمان اجرا و بالا رفتن کیفیت خواهد گذاشت .

اجرای نمای خشک آجری

طیف رنگی و تنوع رنگ این نوع کامپوزیت بسیار بالا است. علیرضا مصدقی با بیان مطلب فوق افزود: با هماهنگی شرکت های سازه گستر، مگاموتور، پلاسکوکار، قالب های صنعتی و سایپا آذین قطعات مونتاژی این خودرو تهیه شده است. همانطور که قبلاً بیان شد، کاهش وزن ساختمان رابطه مستقیمی بر کاهش نیروی زلزله بر ساختمان ها دارد و در جهت تذکرات و نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران (۲۸۰۰ ) و دیگر آیین نامه های زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان می باشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن مشابه نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما خواهدشد. مدیر پروژه خودرو اطلس سایپا با بیان اینکه در بین مشتریان و جامعه تنوع رنگ خودرو به دلایل مختلف به شدت کاهش یافته و درصد بالایی از محصولات به رنگ های سفید،مشکی، نوک مدادی و نقره ای محدود شده است گفت: برای ایجاد تغییر این روند سعی شده در رنگ آمیزی این خودروهای VP از رنگ های متنوع استفاده شود. This content was writt en by G​SA​ Conte​nt Generato​r DE MO᠎.

مدیر پروژه خودرو اطلس سایپا گفت: به دلیل اینکه بعضی از تست های مخرب در داخل کشور وجود ندارد این تست ها توسط شرکت های معتبر خارجی در خارج از کشور انجام می شود و نتایج تمامی این تست ها به سازمان استاندارد و محیط زیست ارائه و از آنها مجوز تولید انبوه دریافت می شود. مدیر پروژه خودرو اطلس سایپا گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، بدنه های VP خودرو اطلس که در اواخر شهریور تولید شده بود با رنگ های جذاب جهت انجام تست های مختلف مونتاژ و آماده شده است. نکته قابل توجه در این طرح فروش فوق العاده این است که خودروسازی سایپا برای این دور از طرح فروش خود نیاز به داشتن حساب وکالتی و واریز وجه را برای متقاضیان حذف کرده است. برداشتن حساب وکالتی از سوی خودروسازی سایپا در حالیست که واریز وجه به حساب وکالتی از سوی سیاست گذار خودرویی به شرکت های خودروساز دیکته شده بود و خودروسازان موظف بودند به منظور شناسایی مشتریان واقعی واریز وجه را به حساب وکالتی را از متقاضیان خود بخواهند.

نکته حائز اهمیت این است که در این روش یک سطح کاملا صاف و یکدست بدست می آید که میتوان آن را رنگ آمیزی نمود. موتور داخلی سازی شده ۱.۶ لیتری پژو سیتروئن ۱۶۵ اسب بخار و گشتاور ۲۴۵ تیوتن متر تولید می کند همچنین دارای یک موتور دوقلو توربو شارژ است. همچنین در نمایشگاه تحول صنعت خودرو که در شهریور ماه امسال برگزارشد خودرو ۴۴M معرفی شد که تحقیق و توسعه آن با همکاری ایرانخودرو در شرکت سایپا سیتروئن ادامه دارد، این خودرو قرار است با همان پیشرانه پژو سیتروئن در نظر گرفته شده برای آریا مجهز شود. مرحله جدید پیش فروش محصولات شرکت سایپا از روز سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد و داشتن گواهینامه و محدودیت خرید ۴۸ ماهه در این این مطلب بخشنامه اعمال میگردد. او افزود: یکی از اقدامات ویژه برای تریم این خودرو، طراحی و ساخت قالب های کاملا جدید آن توسط شرکت معتبر خارجی بود که قطعات نمونه طراحی شده در اواسط آبان وارد کشور شد. کوییک که برای اولین بار در سال ۱۳۹۵ به بازار آمد، یک کراساوور کوچک شهری و درواقع، نمونه فیسلیفت تیبا هاچبک به شمار میرود. سرامیک خشک یکی از مدرنترین و به روزترین متریال برای نماهای امروزی است که نمونه های مختلف آن در سطح کشور بسیار به چشم میخورد و در بسیاری از موارد جایگزین نمای سنگی و کلاسیک می شود.

دیدگاهتان را بنویسید