بیش از حد شلوغ؟ این نکات را برای ساده کردن اجرای نمای خشک خود امتحان کنید

لذا در اجرای نماهـای خشـک، با توجـه به نصـب روش صنعتی، با گذشت زمان، نیـازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمیباشد و درصورتی که این نوع نما آسیب ببیند، هر یک از پلاکها قابل اصلاح و تعویض میباشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از طی شدن عمر مفـید آن (بالای ۵۰ سال) میتوان تمـامی مصالح مصرف شـده را اعم از فلزات زیرسازی (آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نمود و هر کدام از این مصالح را در مکانها و جاهای دیگری با توجه به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدین معنی است که تمامی هزینـههایی که برای اجرای این نما صورت میگـیرد بعـد از پایان کار ساختمـان، با لـحاظ درصـد استانـداردی از استـهلاک مصـالح، به کارفرما باز خواهد گشت. یکی از پیشرفت های چنین سیستمی در اجرای نمای سرامیک خشک، محافظتی است که برای ساختمان در برابر عوامل جوی ایجاد می کند بدون اینکه هیچ گونه انتقال گرمایی از سازه ساختمان صورت گیرد. البته باید به این موضوع توجه داشت که هر چه مصالح رویه در ابعاد بزرگتری استفاده شود، میزان هزینه مصالح زیرسازی کاهش می یابد. البته باید توجه داشت که به جهت اینکه این بست ها در معرض عوامل جوی قرار دارند، می بایست از رنگ های پایدار در برابر عوامل جوی استفاده شود. A​rtic​le was created  by G SA C​on᠎tent G᠎enerat or Dem᠎oversion!

دتایل اجرای نمای خشک

ورق رنگی سینوسی : اگر قیمت مناسب و ارزان در انتخاب شما برای ورق رنگی اهمیت زیادی دارد، مدل سینوسی بهترین گزینه برای شما خواهد بود البته به شرط آنکه آن را در ساختمان مسکونی استفاده کنید. این ورق به دلیل مزیت هایی چون وزن کم، قابلیت نصب آسان در مکانهای صنعتی، قیمت مناسب و مقاومت بالا در برابر آسیبهایی مانند فشار و وزن بالا، زلزله و رطوبت از کاربرد بیشتری برخوردار است. با توجه به شرایط آب و هوایی در منطقه اصفهان که از آب و هوای گرمی برخوردار بوده و میزان بارش باران کم، اجرای نمای خشک مناسب است. نمای خشک سرامیک در برابر حرارت و آتشسوزی مقاوم بوده و با نصب سریع و راحت باعث پایین آمدن هزینه اجرای نمای خشک و صرفهجویی در زمان اجرای پروژه و مناسب بودن قیمت سرامیک خشک نما میشود. در نتیجه همین ویژگی ها باعث افزایش انعطاف پذیری و شکل پذیری ورق رنگی می شوند. ورق رنگی از یکسری ویژگی های خاص برخوردار است که همین ویژگی ها باعث شده نسبت به دیگر انواع ورق تمایز بیشتری پیدا کرده است. از تکنولوژی Microglass II در ساخت آن استفاده شده است. دارای قابلیت پک شدن بالایی دارد و مقاومت آن در برابر سایش بسیار بالاست. Th is c onte nt has  been created  wi th G​SA Conte᠎nt Generat or Demoversi᠎on.

اولین معیاری که برای انتخاب رنگ وجود دارد نظر و سلیقه شما است. ورق رنگی ذوزنقهای : مدل ذوزنقهای ورقهای رنگی به گونه است که می توان از آن برای ساخت کانتینر، سقف کانکس و درب گاراژها استفاده نمود. با استفاده از سیستم های نصب نمای خشک، می توان به راحتی ناشاقولی های موجود در دیوارهای ساختمان را نما پوشش داد. در واقع در این سیستم مصالح مورد استفاده در نمای ساختمان مستقیما به نمای ساختمان نمیچسبند و با آن فاصله دارند. متریالی ترکیبی متشکل از یک هسته پلی اتیلن، دو لایه محافظ و دو لایه آلومینیوم که خواصی چون سطحی صاف و یکدست، انعطاف پذیری بدون از بین رفتن ماهیت و دوام بالا را به آن بخشیده است. ممکن است قیمت این ورقها در نگاه اول کمی گران به نظر بیاید اما با در نظر گرفتن کیفیت، رنگهای متنوع و زیبایی ظاهری که دارند، قیمتشان چندان بالا نیست. ضخامت ورق رنگی تولید شده در بازار متنوع است و از ۰.۱۶ میلیمتر تا ۰.۷ میلیمتر متغییر خواهد بود. ورق رنگی موجود در بازار با پوشش رنگ الکترواستاتیک و با ضخامت، طرح و رنگهای مختلف تولید می شوند. آجر نمای نسوز قرمز و قهوه ای بهترین نوع آجر نما با استحکام بالا برای طراحی باربیکیو ها می باشد.

دیتیل اجرای نمای خشک

در اینجا علاوهبر بررسی ویژگیهای فنی و ظاهری کوییک، روشی مطمئن برای خرید اقساطی کوییک نیز معرفی میکنیم. از مهمترین ویژگیهای مدل ذوزنقهای می توان به مقاومت در برابر فشار زیاد، ضخامت بالا، مقاومت در برابر شرایط جوی و استحکام زیاد اشاره کرد. در جداول زیر هر روز پس از استعلام از کارخانه ها، توسط کارشناسان ورق آهن ملل به روز رسانی می گردد. کامپوزیت ونیر ها در مقابل لمینت دندان ها از استحکام و مقاومت در برابر رنگ کمتری برخوردار هستند اما هیچ یک از این دو را نمیتوا گفت که دائمی هستند و بعد از مدتی احتیاج به تعویض دارند. به سایت آهن ملل مراجعه کنید و قیمت روز ورق را مشاهده کنید. ورق یکی از پرکاربردترین محصولات فولادی است که کیفیت آن بسیار با اهمیت است.از سویی دیگر قیمت روز ورق از جمله نکاتی است که باید در زمان خرید به آن توجه داشت. حتماً پس از نصب کیفیت کل سازه نما مورد بررسی و آزمایش قرار گیرد. سرامیک نما ارزان در مراکزی که آن را عمده و بدون واسطه عرضه می کنند صورت می گیرد و کارخانجاتی که شبانه روز در حال کار هستند و دستگاه های آنها مدام کار می کنند و یا مواد اولیه آن را خود تولید می کنند این محصول را با هزینه کم تری تولید و به فروش می رسانند و خرید از آنها با صرفه تر است.

دیدگاهتان را بنویسید