اینستاگرامم در مورد انواع نمای خشک چه چیزی می تواند به شما آموزش دهد

مزایایی نظیر کاهش زمان عملیات نصب، سبک و کم حجم بودن مصالح و مقاومت در برابر زلزله و بالاتر بردن سطح کیفی کار، تنها بخشی از این مزیتها هستند. همچنین فشار مکانیکی و تحمل بار چهار چوب و اتصالات تست می شود و از چهارچوب و اتصالاتی استفاده می شود که در برابر نیروهای فیزیکی چون باد، طوفان و زلزله مقاومت دارند. نما در واقع مقاومت مکانیکی هر ساختمان را افزایش می دهد. عمر ساختمان افزایش پیدا می کند. این روند باعث می شود تا سرعت اجرای نمای خشک به صورت قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کند و تا 50 درصد در زمان اجرای پروژه صرفه جویی خواهید داشت. با پیشرفت فناوری در سیستم نمای خشک به جای استفاده از مصالح سنتی مانند آجر، ملات تک لایه، خشت و … سیستمهای خشک نماسازی ساختمان، دارای مزایای کاربردی فراوان نسبت به انواع سنتی بوده و در همه مراحل، از تکنیکهای پیشرفتهای بهره میبرند که در ادامه مطلب به آنها میپردازیم. اینک و با استفاده از امکانات موجود، این نوع نما با بکارگیری منابع تولید و عرضه متریال مرغوب مصرفی، به پیشرفتهای شایانی در عرصه تولید و اجرا، نائل آمده است. در طی سال های گذشته پیشرفت های بسیار زیادی در این خصوص انجام شده است. Th is con᠎te​nt h as ᠎be en done by G​SA C ontent G​ener ator Demov ersion᠎!

قیمت آجر نما خشک

این روش به دلیل مزایایی که دارد بسیار پرطرفدار شده است. تایل پرسلانی یکی از محصولات سرامیکی است و بدنه بسیار متراکمی دارد. این نوع سیستم مشکلات و محدودیت هایی داشت ازجمله این که امکان استفاده از عایق کاری یا لایه عایق در این روش وجود نداشت و باعث اتلاف انرژی بسیار زیاد و ورود هوا و آلودگی صوتی به داخل ساختمان می شد. این نمونه از نما که به عنوان پانل سیمانی از نوع الیاف دار نیز شناخته می شود می تواند در شکل ها و طرح های گوناگون مورد استفاده باشد و به صورت هوا خشک تولید و در دسترس نماکاران قرار می گیرد. آرمن طرح و نما با همکاری تیمی متخصص و خبره در جهت مشاوره ، طراحی و اجرای نمای ساختمان به خصوص نمای مدرن ساختمان فعالیت دارد. نما ساختمان به عنوان پوسته بیرونی سازه از اهمیت بالایی در این صنعت برخوردار است و نمای خشک به جهت سهولت اجرا و مزایای بیشمار بیشترین کاربری را در این صنعت داراست. نوارهای چرخنده نما از الاستومر ساخته شدهاست که روی یک هستهی انعطافپذیر پلیمری کشیده شده است. بعد از این اتصال چهارچوب یا اسکلت نگهدارنده که می تواند از جنس چوب، فولاد یا آلومینیوم باشد، روی ساختمان نصب می شود.

قیمت اجرای نمای خشک

Post was g enerated wi th t᠎he help of G​SA C onte nt  Generator  D emoversion!

نمای خشک کرتین وال یکی از بهترین نماهای شیشه ای ساختمان از نظر سازه ای ساختمانی می باشد. یکی از عواملی که نیاز به وجود سیستم اجرای نمای خشک را ایجاد کرد، سخت بودن اجرا و مشکلات متععد دیگری بود که در اجرای نمای سیستم سنتی مانند نمای ملاتی وجود داشت. در صورت انجام این کار حتما باید از رنگ های پایدار در برابر عوامل جوی استفاده کرد، چون این بست ها در معرض آسیب دیدگی بر اثر عوامل جوی قرار دارند. با درک این مطلب می توان نتیجه گرفت که برای دیوارهایی که در آن ها ابعاد بزرگی از شیشه وجود دارند و نما در قسمت های باریک میان این شیشه ها باید انجام شود، اجرای نمای خشک بسیار پرهزینه خواهد بود. چهارچوب نگهدارنده : برای ساخت چهارچوبی که به عنوان نگهدارنده نما استفاده می شود، از مصالح مختلفی مانند چوب اشباع شده، فولاد یا آلومینیوم می توان بهره برد. بنابراین بین دیواره اصلی ساختمان و مصالحی که برای پوسته ساختمان استفاده می شود، فاصله ای تعیین شده وجود دارد. نمای خشک متشکل از لایه های متعددی است که شامل پوسته بیرونی، فضای داخلی تهویه پذیر، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان است.

یک سیستم نمای شیشهای دولایه برای ساختمانهای بزرگ است که از خطوط پرپیچ و خم در نما ساخته شده است. منظور سیستم نمای خشک است که با تکنولوژی به روز تولید شده تا نماهای ساختمان های ما ظاهری زیبا و با کیفیت داشته باشند. معماری ، هنری عملکردی است. نمای کلاسیک یا رومی ساختمان، برگرفته از معماری کلاسیک رومی و یونانی است. به همین صورت نمای کامپوزیت پروفیل آلومینیومی حدود90% سبک تر از سنگ، 75% سبک تر از شیشه، 85% سبک تر از سیمان و 50% سبک تر از ورق معمولی است . از پانل های بتنی پیش ساخته برای روکش تمام یا قسمتی از نمای ساختمان یا دیوارهای ایستاده ای که برای محوطه سازی ، عایق صدا و دیوارهای امنیتی استفاده می شود که از انواع نمای خشک محسوب می شود. در این سیستم ابتدا به صورت مستقل و با استفاده از چسب یا اتصالات مکانیکی، یک لایه عایق حرارتی به بدنه ساختمان متصل می شود.

اجرای نمای خشک

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت این مطلب.

دیدگاهتان را بنویسید